quote:Op donderdag 22 december 2022 15:55 schreef golfer het volgende:
Nu: Brabant worstenbroodje van onze dorpsjuwelierslager.
Vanavond: gebraden tamme (scharrel) eendenborst en daarbij rode kool met appeltjes.
Ik doe sousvide met rund op 54 graden.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja was lekker.
Sous vide tot 55 graden met saffraan, knoflook, peterselie en citroen.
Even testen voor Kerst
Geen borrelplankje vandaag? Of nog geen weekend?quote:Op donderdag 22 december 2022 19:18 schreef Karzai het volgende:
Mijn snack pakket voor de kerstdagen
[ afbeelding ]
Moest even bijkomen van de werkdag, net avondeten achter de kiezen, maak morgen wel een plankjequote:Op donderdag 22 december 2022 20:22 schreef foodlover het volgende:
[..]
Geen borrelplankje vandaag? Of nog geen weekend?
kaasfondue staat voor mij ook in de planning 1e kerstdagquote:Op donderdag 22 december 2022 20:31 schreef Blues het volgende:
Morgen nog werken, dan beginnen we aan 2 dagen Indiaas, 1edag restaurantdatvooronskookt en 2e
dag kreeftje voor @:golfer en kaasfondue for me
Raadseltjesquote:Op donderdag 22 december 2022 20:55 schreef Sarabi het volgende:
Kaasplankje
Zo nog een mooie stout uitkiezen om deze dag te vieren.
Allemaal gangbaar eten en drinkenquote:Op donderdag 22 december 2022 19:18 schreef Karzai het volgende:
Mijn snack pakket voor de kerstdagen
[ afbeelding ]
heerlijke hapjes,quote:Op donderdag 22 december 2022 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Allemaal gangbaar eten en drinken![]()
Ik had vanmiddag een kerstborrel in een restaurant met mooi belegde hapjes en bittergarnituur. De rendangkroketjes waren erg lekker.
Salie tijm sausage? Wat is er mis met worst cq. sage&thyme?quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:13 schreef Karzai het volgende:
Wij eten 2e kerstdag een Amsterdams varkentje welke circulair vetgemest is
www.deherkomst.nl
Kreeg al een paar worstjes mee die eet ik vanavond
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:25 schreef marc0871 het volgende:
Draadjesvlees met rode kool en aardappels.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |