niks sorryquote:Op maandag 12 december 2022 21:48 schreef pingu66 het volgende:
Als Esther eens gewoon naar bed gaat ipv.op de bank tegen JW aan te plakken. (ik "moet" die vrouw niet,sorry)
voor de 3de keerquote:
Erg he..net Jef helemaal slecht maken bij kamer 3..nu andere slecht maken, hij kick even erg op bommetjes als een jef..maar zorgt dat hij er ongeschonden uit komt, en jef weer alles laat opknappen..quote:
Heel vies mannetje idd..quote:Op maandag 12 december 2022 21:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Erg he..net Jef helemaal slecht maken bij kamer 3..nu andere slecht maken, hij kick even erg op bommetjes als een jef..maar zorgt dat hij er ongeschonden uit komt, en jef weer alles laat opknappen..
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op maandag 12 december 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor de 3de keer
berend had die planning gemaakt?
Ik vind haar meer dan niet leuk.🤣quote:Op maandag 12 december 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks sorry
dat mag
ik vind haar ook niet leuk
Ja en alsof hij gaatjes krijgt met al zijn neppe witte tandenhulzenquote:Op maandag 12 december 2022 21:39 schreef Li0nHeart het volgende: En nog wat tandpasta voor Marciano waarschijnlijk, verslindt het.
Volgens mij zijn er een hoop mensen die haar vervelend vinden . Niet zo gek natuurlijk .quote:Op maandag 12 december 2022 21:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik vind haar meer dan niet leuk.🤣
Samen met eunice, iedereen een keer een vroege dienst van 4 tot8 en een keer van 11:30 ror 4 gewoon eerlijk dusquote:
Ze heeft nachtwacht met janetquote:Op maandag 12 december 2022 21:48 schreef pingu66 het volgende:
Als Esther eens gewoon naar bed gaat ipv.op de bank tegen JW aan te plakken. (ik "moet" die vrouw niet,sorry)
Ruppie had met dat spel zich opgetrokken tot boven de paal..mocht niet...dus moest afstappen..eunice drama maken met een gele kaart..quote:
aaahquote:Op maandag 12 december 2022 21:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Ruppie had met dat spel zich opgetrokken tot boven de paal..mocht niet...dus moest afstappen..eunice drama maken met een gele kaart..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |