Welke Buble en Rolf zijn er uit?quote:Op maandag 12 december 2022 13:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zie trouwens zeker wel pluspunten ja. Veel middelmatige pop erbij maar ook veel middelmatige pop eruit (Jason Mraz, Davina Michelle, Michael Bublé en Rolf fucking Sanchez, om maar wat te noemen). Die aids van Bankzitters, boerenstront van Normaal en die NL meuk van Racoon kunnen mij natuurlijk ook gestolen worden, maar erg blij met Moth To A Flame in de lijst, en Rondé en My Chemical Romance hebben eindelijk hun eerste notering binnen. Namen als Son Mieux, Goldband, Froukje en Flemming vind ik vrij neutraal, zou er zelf niet op stemmen maar het is wel de muziek van deze tijd en het is op zich wel luisterbaar.

Ja, maar daar krijg je wel 3x Racoon en 2x Bankzitters voor terugquote:

quote:Op maandag 12 december 2022 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
OUT 1907 Otis Redding Try a Little Tenderness

quote:Op maandag 12 december 2022 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
OUT 1904 Roxy Music Love Is the Drug
OUT 1907 Otis Redding Try a Little Tenderness
OUT 1923 Lou Reed Intro/Sweet Jane

Pa Olvidarte schijnt eruit te zijn las ik hier net. Bublé weet ik zo niet.quote:Op maandag 12 december 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke Buble en Rolf zijn er uit?

Vond ik ook een prettige verrassingquote:Op maandag 12 december 2022 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Annemieke staat Diesel er weer in

tja.. heb ik niets mee.quote:Op maandag 12 december 2022 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

Het is ook jammer dat ik de nummers die ik ieder jaar in de Top 2000 voorbij hoorde komen en die eruit gaan nooit echt meer zal horen. Luister niet heel veel radio ofzo verder.quote:Op maandag 12 december 2022 13:45 schreef ok01 het volgende:
Vind op dit moment vooral het afvallen van No Rain jammer. Was altijd mijn go to depressie nummer
 met nummers die veel in de lijst hebben gestaan maar de laatste jaren niet meer.
 met nummers die veel in de lijst hebben gestaan maar de laatste jaren niet meer.

Wel geinigquote:

Stond er vorig jaar ook al in trouwensquote:Op maandag 12 december 2022 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ja die heb ik ook een. Maar die wordt wel ieder jaar groterquote:Op maandag 12 december 2022 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is ook jammer dat die ik de nummers die ik ieder jaar in de Top 2000 voorbij hoorde komen en die eruit gaan nooit echt meer zal horen. Luister niet heel veel radio ofzo verder.
Eigenlijk even een playlistje maken (wel beetje opgeschoond en de meuk eruitmet nummers die veel in de lijst hebben gestaan maar de laatste jaren niet meer.

beter dan blof dat wel.quote:

Ik erger me meer aan de mate waarop mensen zich hier ergeren alsof hun laatste levenslust nu ook verdwenen is.quote:Op maandag 12 december 2022 13:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had me voorgenomen me niet te ergeren dit jaar

Klopt, maar niet heel ruim. Maar idd beetje verwarrend door mij gesteldquote:Op maandag 12 december 2022 13:48 schreef VdB95 het volgende:
[..]
Stond er vorig jaar ook al in trouwens

Ik vond In the year 2525 altijd een enorm goed voorbeeld van een nummer dat ik alleen tijdens de T2000 hoorde. Rouw er nog steeds omquote:Op maandag 12 december 2022 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is ook jammer dat die ik de nummers die ik ieder jaar in de Top 2000 voorbij hoorde komen en die eruit gaan nooit echt meer zal horen. Luister niet heel veel radio ofzo verder.
Eigenlijk even een playlistje maken (wel beetje opgeschoond en de meuk eruitmet nummers die veel in de lijst hebben gestaan maar de laatste jaren niet meer.

Nou van deze hoeveelheid nieuwkomers bagger zou je toch wel voor een trein willen springen jaquote:Op maandag 12 december 2022 13:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan de mate waarop mensen zich hier ergeren alsof hun laatste levenslust nu ook verdwenen is.

quote:Op maandag 12 december 2022 13:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan de mate waarop mensen zich hier ergeren alsof hun laatste levenslust nu ook verdwenen is.

Stond er ook altijd in.quote:Op maandag 12 december 2022 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
OUT 1914 Steve Miller Band The Joker

quote:Op maandag 12 december 2022 13:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, maar daar krijg je wel 3x Racoon en 2x Bankzitters voor terug

Die laatste verwoordt precies wat ik daarvan vindquote:Op maandag 12 december 2022 13:50 schreef zorro28 het volgende:
Ook UIT:
Joe Buck - The Way You Take Time
Ed Sheeran & Justin Bieber - I Don't Care

Wowquote:

quote:Op maandag 12 december 2022 13:50 schreef TheVulture het volgende:
Voor de mensen die vinden dat er nu vrijwel alleen maar meuk binnen komt, je moet eens naar de New Music Friday NL luisteren. Dat geeft de term 'meuk' echt een hele nieuwe dimensie, met name die 187 rappers en Urban-acts die daar voorbij komen

Nope, lijkt in ieder geval ook geen herintreder te zijn.quote:Op maandag 12 december 2022 13:51 schreef VdB95 het volgende:
Heeft iemand de nieuwe Beatles al gevonden? Is al niet Across the Universe, Drive My Car, Lady Madonna, I Saw Her Standing There, All My Loving, Hello Goodbye, Love Me Do, Paperback Writer, Here There and Everywhere, She Loves You...

Je stelt je enorm aan.quote:Op maandag 12 december 2022 13:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou van deze hoeveelheid nieuwkomers bagger zou je toch wel voor een trein willen springen ja

quote:Op maandag 12 december 2022 13:48 schreef VdB95 het volgende:
[..]
Stond er vorig jaar ook al in trouwens
 blij dat ie heeft volgehouden. lange autorit is niet compleet zonder dat nummer
 blij dat ie heeft volgehouden. lange autorit is niet compleet zonder dat nummer

Tot over een paar uur!quote:Op maandag 12 december 2022 13:38 schreef cafca het volgende:
Nou mensen, dit was het dan. Veel plezier met wat jullie ook gaan doen in de week na kerst

quote:Op maandag 12 december 2022 13:50 schreef BasBasBas2 het volgende:
AC/DC – It’s a Long Way to the Top (If You Wanna Rock ‘n Roll)
Amanda Marshall – Beautiful Goodbye
André Hazes - Ik meen ‘t
Arctic Monkeys – 505
Bankzitters – Is dat nou echt?
Bankzitters – Je blik richting mij
Bee Gees - You Should Be Dancing
Coldplay - Higher Power
Coldplay – Politik
Dean Lewis – How Do I Say Goodbye
De Dijk – Laat het vanavond gebeuren
De Hûnekop ft. Oele Plop – Wy kam fram Fryslân
Di-rect – Through the Looking Glass
Doe Maar - Nachtzuster
Doe Maar - Tijd genoeg
Donnie & Rene Froger - Bon gepakt
Ed Sheeran – Overpass Graffiti
Ed Sheeran - Shivers
Elton John & Dua Lipa - Cold Heart (Pnau Remix)
Eminem – Like Toy Soldiers
Eminem – Sing for the moment
Elvis Presley – If I Can Dream
Fleetwood Mac - As Long As You Follow
Fleetwood Mac – Gypsy
Flemming - Amsterdam
Froukje - Een Teken
Froukje - Ik wil dansen
Froukje - Niets tussen
Glass Animals - Heat Waves
Goldband – Noodgeval
Harry Styles – As It Was
Harry Styles - Treat People with Kindness
Herman Brood - My Way
Imagine Dragons - Enemy
Imagine Dragons - Follow You
Irena Cara - Fame
Iron Maiden - The Trooper
Jaap Reesema - Grijs
Jerry Lee Lewis - Great Balls of Fire
Jewel – Foolish Games
Maneskin - The Loneliest
My Chemical Romance - Welcome to the Black Parade
Nick Cave - Red Right Hand
Normaal - De boer is troef
Normaal - Mama woar is mien pils
Olivia Newton John - Hopelessly Devoted To You
Olivia Newton John & John Travolta - You're the One that I Want
Olivia Rodrigo - Drivers License
P!nk & Willow Sage Hart - Cover Me in Sunshine
Pixies - Where is My Mind
Queen - Made in Heaven
Racoon – Geef je hart niet zomaar weg
Racoon – Hee joh Jip
Racoon – Tijd verliezen
Rammstein - Zeit
Rondé - Hard to say goodbye
S10 - adem je in
S10 - De diepte
Sam Fender – Seventeen Going Under
Snelle - In m’n bloed
Snelle & Maan - Blijven slapen
Son Mieux - 1992
Son Mieux - Multicolor
Stromae - L’enfer
Suzan & Freek - Dromen in kleur
Suzan & Freek - Onderweg naar later
Swedish House Mafia ft. The Weeknd - Moth to a Flame
Taylor Swift - Cardigan
Taylor Swift - Love Story
Taylor Swift - Willow
Thomas Acda, Paul de Munnik, Maan en Typhoon - Als ik je weer zie
Tiesto - Adagio for Strings
Toto - Home of the Brave
Twenty One Pilots - Ride
War on Drugs - I Don’t Live Here Anymore

En jij neemt mijn berichten veeeeel te serieusquote:

Het is zo smakeloos allemaal en dan vooral door al die jongeren die nu ook zwemmenquote:Op maandag 12 december 2022 13:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja echt... maar de Top2000 begint er nu wel aardig op te lijken hoor

Behoorlijk aan het mopperen!quote:

Nee, ik had ook al even gezocht, maar zonder resultaat.quote:Op maandag 12 december 2022 13:51 schreef VdB95 het volgende:
Heeft iemand de nieuwe Beatles al gevonden? Is al niet Across the Universe, Drive My Car, Lady Madonna, I Saw Her Standing There, All My Loving, Hello Goodbye, Love Me Do, Paperback Writer, Here There and Everywhere, She Loves You...

Terugkeer dus. In de plaats van Nirvanaquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |