Welke Buble en Rolf zijn er uit?quote:Op maandag 12 december 2022 13:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zie trouwens zeker wel pluspunten ja. Veel middelmatige pop erbij maar ook veel middelmatige pop eruit (Jason Mraz, Davina Michelle, Michael Bublé en Rolf fucking Sanchez, om maar wat te noemen). Die aids van Bankzitters, boerenstront van Normaal en die NL meuk van Racoon kunnen mij natuurlijk ook gestolen worden, maar erg blij met Moth To A Flame in de lijst, en Rondé en My Chemical Romance hebben eindelijk hun eerste notering binnen. Namen als Son Mieux, Goldband, Froukje en Flemming vind ik vrij neutraal, zou er zelf niet op stemmen maar het is wel de muziek van deze tijd en het is op zich wel luisterbaar.

Ja, maar daar krijg je wel 3x Racoon en 2x Bankzitters voor terugquote:

quote:Op maandag 12 december 2022 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
OUT 1907 Otis Redding Try a Little Tenderness

quote:Op maandag 12 december 2022 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
OUT 1904 Roxy Music Love Is the Drug
OUT 1907 Otis Redding Try a Little Tenderness
OUT 1923 Lou Reed Intro/Sweet Jane

Pa Olvidarte schijnt eruit te zijn las ik hier net. Bublé weet ik zo niet.quote:Op maandag 12 december 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke Buble en Rolf zijn er uit?

Vond ik ook een prettige verrassingquote:Op maandag 12 december 2022 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Annemieke staat Diesel er weer in

tja.. heb ik niets mee.quote:Op maandag 12 december 2022 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

Het is ook jammer dat ik de nummers die ik ieder jaar in de Top 2000 voorbij hoorde komen en die eruit gaan nooit echt meer zal horen. Luister niet heel veel radio ofzo verder.quote:Op maandag 12 december 2022 13:45 schreef ok01 het volgende:
Vind op dit moment vooral het afvallen van No Rain jammer. Was altijd mijn go to depressie nummer
 met nummers die veel in de lijst hebben gestaan maar de laatste jaren niet meer.
 met nummers die veel in de lijst hebben gestaan maar de laatste jaren niet meer.

Wel geinigquote:

Stond er vorig jaar ook al in trouwensquote:Op maandag 12 december 2022 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ja die heb ik ook een. Maar die wordt wel ieder jaar groterquote:Op maandag 12 december 2022 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is ook jammer dat die ik de nummers die ik ieder jaar in de Top 2000 voorbij hoorde komen en die eruit gaan nooit echt meer zal horen. Luister niet heel veel radio ofzo verder.
Eigenlijk even een playlistje maken (wel beetje opgeschoond en de meuk eruitmet nummers die veel in de lijst hebben gestaan maar de laatste jaren niet meer.

beter dan blof dat wel.quote:

Ik erger me meer aan de mate waarop mensen zich hier ergeren alsof hun laatste levenslust nu ook verdwenen is.quote:Op maandag 12 december 2022 13:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had me voorgenomen me niet te ergeren dit jaar

Klopt, maar niet heel ruim. Maar idd beetje verwarrend door mij gesteldquote:Op maandag 12 december 2022 13:48 schreef VdB95 het volgende:
[..]
Stond er vorig jaar ook al in trouwens

Ik vond In the year 2525 altijd een enorm goed voorbeeld van een nummer dat ik alleen tijdens de T2000 hoorde. Rouw er nog steeds omquote:Op maandag 12 december 2022 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is ook jammer dat die ik de nummers die ik ieder jaar in de Top 2000 voorbij hoorde komen en die eruit gaan nooit echt meer zal horen. Luister niet heel veel radio ofzo verder.
Eigenlijk even een playlistje maken (wel beetje opgeschoond en de meuk eruitmet nummers die veel in de lijst hebben gestaan maar de laatste jaren niet meer.

Nou van deze hoeveelheid nieuwkomers bagger zou je toch wel voor een trein willen springen jaquote:Op maandag 12 december 2022 13:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan de mate waarop mensen zich hier ergeren alsof hun laatste levenslust nu ook verdwenen is.

quote:Op maandag 12 december 2022 13:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan de mate waarop mensen zich hier ergeren alsof hun laatste levenslust nu ook verdwenen is.

Stond er ook altijd in.quote:Op maandag 12 december 2022 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
OUT 1914 Steve Miller Band The Joker

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |