Die wil het liéfst zijn broekje ook nog uit doen...die kickt zo op zichzelf, dat is niet normaal meer...quote:Op maandag 12 december 2022 12:43 schreef Ireth het volgende:
Kon dat screenshot van Martin niet onder een spoiler
quote:Op maandag 12 december 2022 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Iets te veel close up van Berend....
Slim bezigquote:Op maandag 12 december 2022 12:47 schreef engine het volgende:
Ondertussen is Martin als een gek de onderste helft van de paal aan het schrobben.
Hahaquote:Op maandag 12 december 2022 12:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot ze uitgeput zijn denk ik
Ongeveer tot 14 uurquote:
Wat heb ik nu weer gemist?quote:Op maandag 12 december 2022 12:50 schreef Silves het volgende:
Tot dusver heeft de regie enkel her en der ingegrepen met een gele kaart, maar kijkers van Een Jaar van je Leven vinden dat het nu de hoogste tijd is voor een tweede gele kaart – en dus rood, definitieve exit – voor Kim W.
Heel twitter staat er vol mee, wat denken jullie?
Naar huis met die tokkie, gaat alleen niet gebeurenquote:Op maandag 12 december 2022 12:50 schreef Silves het volgende:
Tot dusver heeft de regie enkel her en der ingegrepen met een gele kaart, maar kijkers van Een Jaar van je Leven vinden dat het nu de hoogste tijd is voor een tweede gele kaart – en dus rood, definitieve exit – voor Kim W.
Als ze iemand gaat bedreigen en intimideren dan wel, maar ze heeft toch niemand nog recht in het gezicht uitgescholden etc?quote:Op maandag 12 december 2022 12:50 schreef Silves het volgende:
Hysterische trolwebsite. Ben het er overigens wel mee eens.quote:Op maandag 12 december 2022 12:53 schreef Silves het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/ki(...)X_xsQD0x4wxE7nEnuCNc
Rel TV.. alleen maar goed voor de kijkcijfers.. kijkers hebben nog nooit een moer te vertellen gehadquote:Op maandag 12 december 2022 12:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze heeft afgeluisterdquote:Op maandag 12 december 2022 12:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Als ze iemand gaat bedreigen en intimideren dan wel, maar ze heeft toch niemand nog recht in het gezicht uitgescholden etc?
quote:Op maandag 12 december 2022 12:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat Kim een probleem met zichzelf heeftquote:Op maandag 12 december 2022 12:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Lekker op Twitter laten.quote:Op maandag 12 december 2022 12:50 schreef Silves het volgende:
Geen flauw idee of KimK irl ook zo is, maar zo'n rls doet rare dingen met mensen, ze heeft een flink agressie probleem.quote:Op maandag 12 december 2022 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat Kim een probleem met zichzelf heeft
Vanmorgen wilde ze ook Esther weer voor haar bek slaan, ze haat dat kutwijf..Marcia zei zelf rustig aan..en daarom wil ze naar huis, omdat ze iedereen haat en ook iedereen wil slaan..Tokkiebitch..maar dit vindt ik al toen ze zo ordinair in de keuken tegen Esther deed..ja gewoon een rode kaart..quote:Op maandag 12 december 2022 12:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Als ze iemand gaat bedreigen en intimideren dan wel, maar ze heeft toch niemand nog recht in het gezicht uitgescholden etc?
Dan hebben ze niet goed geluisterd.quote:Op maandag 12 december 2022 12:59 schreef engine het volgende:
Ze denken nu ook een soort vrijstelling te kunnen winnen maar wat Sasha zegt dat het een grapje was. Zo hoorde ik het ook, als grapje om ze even voor de gek te houden. Maar een groot gedeelte van de groep denkt nu dat het om eliminatie of een vrijstelling gaat
Dat kan ik me wel weer voorstellen, dat roept Esther ook bij mij opquote:Op maandag 12 december 2022 12:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Vanmorgen wilde ze ook Esther weer voor haar bek slaan, ze haat dat kutwijf..Marcia zei zelf rustig aan..en daarom wil ze naar huis, omdat ze iedereen haat en ook iedereen wil slaan..Tokkiebitch..maar dit vindt ik al toen ze zo ordinair in de keuken tegen Esther deed..ja gewoon een rode kaart..
Klopt. De meesten hebben inderdaad niet goed geluisterd.quote:Op maandag 12 december 2022 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben ze niet goed geluisterd.
Er gaat vandaag niemand naar huis, zei de stem nadat deze had gezegd dat iemand verzekerd was van een plaats in het programma.
Vandaag niet.quote:Op maandag 12 december 2022 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben ze niet goed geluisterd.
Er gaat vandaag niemand naar huis, zei de stem nadat deze had gezegd dat iemand verzekerd was van een plaats in het programma.
Dat noemde ik net al, vandaag niet. Het kan nog alle kanten op. Het is al vreemd dat ze niet gezegd hebben wat ze kunnen verdienenquote:Op maandag 12 december 2022 13:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vandaag niet.
De stem is wel ironisch, zoals er 1 zal komen te weten wat NL heeft gedaan met het WK.
Ja niets dus...quote:Op maandag 12 december 2022 13:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vandaag niet.
De stem is wel ironisch, zoals er 1 zal komen te weten wat NL heeft gedaan met het WK.
Voel een addertje onder het gras.quote:Op maandag 12 december 2022 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat noemde ik net al, vandaag niet. Het kan nog alle kanten op. Het is al vreemd dat ze niet gezegd hebben wat ze kunnen verdienen
IK hoop hetquote:Op maandag 12 december 2022 13:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voel een addertje onder het gras.
Lijkt me niet waarschijnlijk... tenzij de opdracht is die Paal zo mooi mogelijk te versieren.. en de spullen in het Achtertuintje liggenquote:Op maandag 12 december 2022 13:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voel een addertje onder het gras.
Twe opdrachten tegelijk is vreemd, maar het zal wel mogen.quote:Op maandag 12 december 2022 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo ik ook, het kan niet om de winst gaan, want dat is gewoon oneerlijk.
Vraag mij af of dat dan weer mag, dat is de paal stroever maken.quote:Op maandag 12 december 2022 13:10 schreef engine het volgende:
Erik geeft de paal een schuursponsbehandeling.
Als ze alle 28 er aan moeten hangen dan is hij zo weer warmquote:Op maandag 12 december 2022 13:12 schreef engine het volgende:
De paal moet niet te warm worden. De deuren van de loods moeten een kwartier voor begin open zetten voor paalkoeling.
Het is de vraag of er geld kan worden gewonnen, kan ook iets zijn waaruit er gekozen mag worden, hebben ze al eerder gehad.quote:Op maandag 12 december 2022 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Twe opdrachten tegelijk is vreemd, maar het zal wel mogen.
Het mooiste was geweest als ze niets extra's kunnen verdienen en ze de winpot aan moeten spreken
Echt Jeff heeft de hele groep genaaid hiermee
Ik moet er wel om lachen. Al hele theorieën over hoe de paal het beste gekoeld kan wordenquote:Op maandag 12 december 2022 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze alle 28 er aan moeten hangen dan is hij zo weer warm
Die is tofquote:Op maandag 12 december 2022 13:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg er een beetje Alex Klaasen vibes bij
Dat zou mooi zijn, ik vermoed maar zo dat de inwoners het niet leuk vinden.quote:Op maandag 12 december 2022 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is de vraag of er geld kan worden gewonnen, kan ook iets zijn waaruit er gekozen mag worden, hebben ze al eerder gehad.
Was al gevallen toch?quote:Op maandag 12 december 2022 13:15 schreef 5thencounter het volgende:
Het woord "Vrijstelling" valt.. dat is een First geloof ik
die kerstboom staat allang klaar achter het hekquote:Op maandag 12 december 2022 13:13 schreef 5thencounter het volgende:
Die omstreden kerstboom móet er komen, Febo gaat risico niet lopen dat ze alsnog tegen de Potroof stemmen.. dan komt er namelijk Nix meer
Dan snapt sas de natuur niet helemaalquote:Op maandag 12 december 2022 13:15 schreef ledn81 het volgende:
Sasha : "Maak hem dood, dan gaat het hele nest dood"![]()
Over een grote wesp die binnen zit. (Koningin dachten ze)
Die Sasha heeft wel een beetje een donker / luguber kantje
Uur geledenquote:Op maandag 12 december 2022 13:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In de context van een Game? Dat de Manager het heeft weten we al
"Ga je hem spietsen?"quote:Op maandag 12 december 2022 13:15 schreef ledn81 het volgende:
nee die stemquote:Op maandag 12 december 2022 13:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kenzie zeker... dat roept ze al een tijd dan
Staalsplinter galorequote:Op maandag 12 december 2022 13:19 schreef engine het volgende:
Martin wil de paal met schuurpapier gaan schuren.
Moet hij wel heel grof papier hebben anders wordt die paal nog gladderquote:Op maandag 12 december 2022 13:19 schreef engine het volgende:
Raar.. dat Icaac al 2x heeft moeten roepen dat ze geen flauw idee hebben waar de opdracht over gaatquote:
Dan kan het maar zo zijn dat de opdracht bij voorbaat al mislukt isquote:Op maandag 12 december 2022 13:19 schreef engine het volgende:
Daarna wil hij er nog koude natte doeken overheen leggen om de paal te koelenquote:Op maandag 12 december 2022 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet hij wel heel grof papier hebben anders wordt die paal nog gladder
Hij heeft wel iets met natte doeken.quote:Op maandag 12 december 2022 13:21 schreef engine het volgende:
[..]
Daarna wil hij er nog koude natte doeken overheen leggen om de paal te koelen
Dat is niet stoer, dat is ook zoquote:Op maandag 12 december 2022 13:20 schreef greysbones het volgende:
Isaak weer stoer
Door mij eet je nu
Die paal is zo weer opgewarmdquote:Op maandag 12 december 2022 13:21 schreef engine het volgende:
[..]
Daarna wil hij er nog koude natte doeken overheen leggen om de paal te koelen
Er was bloem zatquote:Op maandag 12 december 2022 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet stoer, dat is ook zo
Jeff had niets achter/overgelaten
Ik heb liever een Isaac die de groep geld leent voor eten dan Jeff die alles er doorheen brast en iedereen op deze manier zonder eten laatquote:Op maandag 12 december 2022 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er was bloem zat![]()
Ze hebben als groep niks gewonnen met de opdracht
Isaak wil graag heel veel kudo’s voor zijn geld
Ja heeft allemaal geen zin maar ze nemen het wel serieus.quote:
Ziek jaquote:Op maandag 12 december 2022 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet stoer, dat is ook zo
Jeff had niets achter/overgelaten
Ja, die Martin is altijd met zoveel onzin bezig rond zo'n opdracht. spaar je energie om zo in die paal te hangen.quote:
Dan heeft hij dus wel gelijk, zonder hem was er geen eten, met of zonder kudo'squote:Op maandag 12 december 2022 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er was bloem zat![]()
Ze hebben als groep niks gewonnen met de opdracht
Isaak wil graag heel veel kudo’s voor zijn geld
Ik nietquote:Op maandag 12 december 2022 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb liever een Isaac die de groep geld leent voor eten dan Jeff die alles er doorheen brast en iedereen op deze manier zonder eten laat
Als je 20 x per dag moet zeggenquote:Op maandag 12 december 2022 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus wel gelijk, zonder hem was er geen eten, met of zonder kudo's
Inderdaad, Martin staat lekker de paal te bevoelenquote:Op maandag 12 december 2022 13:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heeft allemaal geen zin maar ze nemen het wel serieus.
![]()
[ afbeelding ]
De halfgod moet aanbeden worden he.quote:Op maandag 12 december 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je 20 x per dag moet zeggen
quote:Op maandag 12 december 2022 13:25 schreef engine het volgende:
Even test stukje boenen. Test uitslag is onduidelijk.
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, om de één of nadere reden willen die managers altijd aanbeden wordenquote:Op maandag 12 december 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je 20 x per dag moet zeggen
Ze hadden er met hun poten af moeten blijvenquote:Op maandag 12 december 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:
Dombo’s
Hebben de paal glad gemaakt
Dom wijf die Sasha.quote:Op maandag 12 december 2022 13:15 schreef ledn81 het volgende:
Eigen schuld , ze zijn fokking dom bezigquote:Op maandag 12 december 2022 13:27 schreef engine het volgende:
Ze hebben het verkloot. Het is al klaar.
Martin kan beter met een string knoflook om zijn nek bij volle maan 10x om de Hottub heen rennen , dat helpt net zo goedquote:Op maandag 12 december 2022 13:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heeft allemaal geen zin maar ze nemen het wel serieus.
![]()
[ afbeelding ]
Zou dit de volgende opdracht zijn die ze verklotenquote:Op maandag 12 december 2022 13:28 schreef ledn81 het volgende:
Jeff na het gladder worden van de paal : "Ik heb een nieuwe uitdaging, wie kan er een menu samenstellen voor een tientje"
dus als ze die koningin dood maken komt er dus geen nieuw nest.. dus ze heeft wel gelijkquote:Op maandag 12 december 2022 13:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dom wijf die Sasha.
Er is niet eens meer een bewoond nest. Al die werkers zijn in september al uit het nest gegooid. De koningin wil een plek vinden om te overleven zodat ze volgend jaar een nieuw nest kan maken.
Gelukkig kunnen ze dan nog langer Jeff de schuld gevenquote:Op maandag 12 december 2022 13:29 schreef freaky40 het volgende:
Dit wordt weer een financieel fiasco.
Even wachten tot hij of zij aan de paal hangt.quote:Op maandag 12 december 2022 13:29 schreef Deisyy het volgende:
Ze kunnen gerust de kerstbellen er tussendoor gooien
Nee zij zegt dat het nest dood gaatquote:Op maandag 12 december 2022 13:30 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dus als ze die koningin dood maken komt er dus geen nieuw nest.. dus ze heeft wel gelijk
?quote:Op maandag 12 december 2022 13:27 schreef engine het volgende:
Ze hebben het verkloot. Het is al klaar.
Vroeger ontvette dreft als een mallequote:Op maandag 12 december 2022 13:30 schreef puzziepie het volgende:
Vaag gedoe over dreft en allesreiniger
Ja als je het zo bekijktquote:Op maandag 12 december 2022 13:30 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dus als ze die koningin dood maken komt er dus geen nieuw nest.. dus ze heeft wel gelijk
dat weet je helemaal nietquote:Op maandag 12 december 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee zij zegt dat het nest dood gaat
Er is geen nest meer nu
Dat zeggen ze net. Ze hebben de paal gladder gemaaktquote:
quote:Op maandag 12 december 2022 13:33 schreef Deisyy het volgende:
De laatste 15 minuten niet meer oefenen, de paal moet tot rust komen
Daar kunnen ze dan net zo goed een hoedje van makenquote:Op maandag 12 december 2022 13:32 schreef greysbones het volgende:
Aluminium folie in de handen wrijven.
Vroeghar bij gym kregen we een soort wit poeder om de handen stroef te maken. Magnesiumpoeder????quote:Op maandag 12 december 2022 13:32 schreef greysbones het volgende:
Aluminium folie in de handen wrijven.
Tot rond 14 uur mogen ze oefenenquote:
Okquote:Op maandag 12 december 2022 13:32 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat weet je helemaal niet
quote:Op maandag 12 december 2022 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vroeghar bij gym kregen we een soort wit poeder om de handen stroef te maken. Magnesiumpoeder????
quote:Op maandag 12 december 2022 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vroeghar bij gym kregen we een soort wit poeder om de handen stroef te maken. Magnesiumpoeder????
ja voor grip op houten voorwerpen.. niet op een metalen buis xDquote:Op maandag 12 december 2022 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat wou Kenzy kopen, voor het boksen... maar ja, nog geen moneys.quote:Op maandag 12 december 2022 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2022 13:33 schreef Deisyy het volgende:
En even ervoor had ze blote benenquote:Op maandag 12 december 2022 13:34 schreef puzziepie het volgende:
Janet een te gladde broek, komt ze nu mee
quote:
Ik vermoed maar zo dat ze de paal niet stroef mogen maken.quote:
ze ging toch ook met den borsten bloot?quote:
Meteen gripquote:Op maandag 12 december 2022 13:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze ging toch ook met den borsten bloot?
Dat zei Mattin vanacht ookquote:Op maandag 12 december 2022 13:33 schreef Deisyy het volgende:
owquote:
Beelddenkerquote:Op maandag 12 december 2022 13:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
owik had al weer beeld dat ze die dingen om de paal heen sloeg en zo
Zoveel benen en armen om je heen, kan mij voorstellen dat je als paal zijnde dan even rust wil hebben.quote:
Bahquote:Op maandag 12 december 2022 13:41 schreef Deisyy het volgende:
Jeff en Kim D. hebben hars op hun benen gesmeerd
En zie het er straks maar weer af te krijgenquote:
En als dat warm wordtquote:Op maandag 12 december 2022 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zie het er straks maar weer af te krijgen
ik denk meerdere nuquote:Op maandag 12 december 2022 13:41 schreef Deisyy het volgende:
Jeff en Kim D. hebben hars op hun benen gesmeerd
Lapje stof......Ratschhhhhquote:Op maandag 12 december 2022 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zie het er straks maar weer af te krijgen
Geen idee, ze mogen in ieder geval tot rond 14 uur oefenen, zie nu nog een paar minutenquote:
quote:Op maandag 12 december 2022 13:44 schreef ledn81 het volgende:
Martin staat die goedkope klote haargel in zijn handen te smeren en probeert aan de deurkruk of het werkt.
Hij schud zijn hoofd
quote:Op maandag 12 december 2022 13:44 schreef ledn81 het volgende:
Martin staat die goedkope klote haargel in zijn handen te smeren en probeert aan de deurkruk of het werkt.
Hij schud zijn hoofd
Ze hebben daar geen fietsbinnenbanden .quote:Op maandag 12 december 2022 13:46 schreef FreshFruit het volgende:
Erik zou toch goede tips moeten geven.
Scherenquote:Op maandag 12 december 2022 13:46 schreef Dotteke het volgende:
IK heb veel meegemaakt maar om je poes kaal te scheren voor een verdien opdracht zegt Jeff
Hey Kim je hebt 2 uur de tijd gehad om je kut schreeuwen zegt hij
Isaac zegt, kom we gaan klaar staan nog 2 minuten.
Kenner gespot.quote:Op maandag 12 december 2022 13:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen fietsbinnenbanden .
De stem zei dat er vandaag niemand naar huis gaat.quote:Op maandag 12 december 2022 13:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe weet je nu dat het om geld gaat Isaac?? Wie weet is het eliminatie!
Wat een rare mededelingquote:Op maandag 12 december 2022 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De stem zei dat er vandaag niemand naar huis gaat.
Het gaat iig over vrijstelling ,maar hoe verder geen ideequote:Op maandag 12 december 2022 13:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe weet je nu dat het om geld gaat Isaac?? Wie weet is het eliminatie!
Maar net in zijn "Peptalk" stellig zeggen dat ze voor het geld gaan, en nodig hebbenquote:Op maandag 12 december 2022 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat iig over vrijstelling ,maar hoe verder geen idee
Ik snap dat ook niet, het slaat nergens opquote:Op maandag 12 december 2022 13:51 schreef greysbones het volgende:
Waarom moet het altijd zo lang duren
Ze nemen nog op ouderwetse spoelrecorders op blijkbaar en alles moet scherp gezet worden...quote:Op maandag 12 december 2022 13:51 schreef greysbones het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2022 13:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze nemen nog op ouderwetse spoelrecorders op blijkbaar en alles moet scherp gezet worden...
Heel irritant is dat altijd, lijkt mij voor de bewoners ook niet fijn.quote:Op maandag 12 december 2022 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, het slaat nergens op
Jappie staat er ook niet opquote:Op maandag 12 december 2022 13:53 schreef engine het volgende:
Misschien wachten ze tot Jeff ook op zijn stip gaat staan.
Bij de Febo werkt ook een Mirthe.quote:Op maandag 12 december 2022 13:51 schreef greysbones het volgende:
Ze moeten aantal camera's even afstellen op een paar koppies en posities en dat kan denk ik pas als ze op hun plek staan.quote:Op maandag 12 december 2022 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, het slaat nergens op
Die was nog even poepen?quote:Op maandag 12 december 2022 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bij de Febo werkt ook een Mirthe.
Jupquote:
Gedoequote:Op maandag 12 december 2022 13:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze moeten aantal camera's even afstellen op een paar koppies en posities en dat kan denk ik pas als ze op hun plek staan.
Ja, die is er wel.quote:Op maandag 12 december 2022 13:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie nog geen oempaloempa in beeld
De jury was er wel zei een van de dames daarstraksquote:Op maandag 12 december 2022 13:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie nog geen oempaloempa in beeld
Ook genaaidquote:Op maandag 12 december 2022 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
(langer dan) 10 minuten = 50 euro
(langer dan) 2 minuten = 20 euro
minder dan 1 minuut = -20 euro
kost maar 20,- als alleen zij het niet redtquote:Op maandag 12 december 2022 13:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou stop maar, Moraima gaat dit niet redden. Dus opdracht mislukt
Ik dacht 1 minuut dan -20quote:Op maandag 12 december 2022 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Houd je dit langer dan 2 minuten vol dan verdien je ¤20 voor de huishoudpot, houdt je het geen minuut vol dan gaat er ¤20 vanaf
Of dat ze aan de paal blijven plakken en er van af gerukt moeten wordenquote:Op maandag 12 december 2022 13:59 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoop dat die hars ook tegen gaat werken
Moraima als laatste, iedereen voor niks moeite gedaanquote:Op maandag 12 december 2022 13:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2022 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of dat ze aan de paal blijven plakken en er van af gerukt moeten worden
Zijn geen bewoners!quote:Op maandag 12 december 2022 13:59 schreef pingu66 het volgende:
Waarom hebben die oempaloempa's geen zender om?
Wat denk je van Mexx.. die gaat het ook niet redden en zo zijn er velen denk ik.quote:Op maandag 12 december 2022 13:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nee hoor... 9 minuten is ook 20 euro.quote:Op maandag 12 december 2022 14:00 schreef greysbones het volgende:
Hoop dat Kim d 9
Minuten hangt
Dan verdien je meer dan 10
Minuten
Haar gun ik helemaal niets meerquote:Op maandag 12 december 2022 14:00 schreef greysbones het volgende:
Hoop dat Kim d 9
Minuten hangt
Minuten
G.I.Kimquote:Op maandag 12 december 2022 14:00 schreef greysbones het volgende:
Hoop dat Kim d 9
Minuten hangt
Minuten
Das flauwquote:Op maandag 12 december 2022 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee hoor... 9 minuten is ook 20 euro.
Het is geen ¤20 per 2 minutenquote:Op maandag 12 december 2022 14:00 schreef greysbones het volgende:
Hoop dat Kim d 9
Minuten hangt
Minuten
Dat is best wel niet helemaal in verhouding zeg maarquote:Op maandag 12 december 2022 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee hoor... 9 minuten is ook 20 euro.
quote:Op maandag 12 december 2022 14:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Jeff.. die heeft veel te veel uitgegeven aan roken drank en Bol.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |