Die wil het liéfst zijn broekje ook nog uit doen...die kickt zo op zichzelf, dat is niet normaal meer...quote:Op maandag 12 december 2022 12:43 schreef Ireth het volgende:
Kon dat screenshot van Martin niet onder een spoiler
quote:Op maandag 12 december 2022 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Iets te veel close up van Berend....
Slim bezigquote:Op maandag 12 december 2022 12:47 schreef engine het volgende:
Ondertussen is Martin als een gek de onderste helft van de paal aan het schrobben.
Hahaquote:Op maandag 12 december 2022 12:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot ze uitgeput zijn denk ik
Ongeveer tot 14 uurquote:
Wat heb ik nu weer gemist?quote:Op maandag 12 december 2022 12:50 schreef Silves het volgende:
Tot dusver heeft de regie enkel her en der ingegrepen met een gele kaart, maar kijkers van Een Jaar van je Leven vinden dat het nu de hoogste tijd is voor een tweede gele kaart – en dus rood, definitieve exit – voor Kim W.
Heel twitter staat er vol mee, wat denken jullie?
Naar huis met die tokkie, gaat alleen niet gebeurenquote:Op maandag 12 december 2022 12:50 schreef Silves het volgende:
Tot dusver heeft de regie enkel her en der ingegrepen met een gele kaart, maar kijkers van Een Jaar van je Leven vinden dat het nu de hoogste tijd is voor een tweede gele kaart – en dus rood, definitieve exit – voor Kim W.
Als ze iemand gaat bedreigen en intimideren dan wel, maar ze heeft toch niemand nog recht in het gezicht uitgescholden etc?quote:Op maandag 12 december 2022 12:50 schreef Silves het volgende:
Hysterische trolwebsite. Ben het er overigens wel mee eens.quote:Op maandag 12 december 2022 12:53 schreef Silves het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/ki(...)X_xsQD0x4wxE7nEnuCNc
Rel TV.. alleen maar goed voor de kijkcijfers.. kijkers hebben nog nooit een moer te vertellen gehadquote:Op maandag 12 december 2022 12:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze heeft afgeluisterdquote:Op maandag 12 december 2022 12:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Als ze iemand gaat bedreigen en intimideren dan wel, maar ze heeft toch niemand nog recht in het gezicht uitgescholden etc?
quote:Op maandag 12 december 2022 12:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat Kim een probleem met zichzelf heeftquote:Op maandag 12 december 2022 12:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Lekker op Twitter laten.quote:Op maandag 12 december 2022 12:50 schreef Silves het volgende:
Geen flauw idee of KimK irl ook zo is, maar zo'n rls doet rare dingen met mensen, ze heeft een flink agressie probleem.quote:Op maandag 12 december 2022 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat Kim een probleem met zichzelf heeft
Vanmorgen wilde ze ook Esther weer voor haar bek slaan, ze haat dat kutwijf..Marcia zei zelf rustig aan..en daarom wil ze naar huis, omdat ze iedereen haat en ook iedereen wil slaan..Tokkiebitch..maar dit vindt ik al toen ze zo ordinair in de keuken tegen Esther deed..ja gewoon een rode kaart..quote:Op maandag 12 december 2022 12:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Als ze iemand gaat bedreigen en intimideren dan wel, maar ze heeft toch niemand nog recht in het gezicht uitgescholden etc?
Dan hebben ze niet goed geluisterd.quote:Op maandag 12 december 2022 12:59 schreef engine het volgende:
Ze denken nu ook een soort vrijstelling te kunnen winnen maar wat Sasha zegt dat het een grapje was. Zo hoorde ik het ook, als grapje om ze even voor de gek te houden. Maar een groot gedeelte van de groep denkt nu dat het om eliminatie of een vrijstelling gaat
Dat kan ik me wel weer voorstellen, dat roept Esther ook bij mij opquote:Op maandag 12 december 2022 12:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Vanmorgen wilde ze ook Esther weer voor haar bek slaan, ze haat dat kutwijf..Marcia zei zelf rustig aan..en daarom wil ze naar huis, omdat ze iedereen haat en ook iedereen wil slaan..Tokkiebitch..maar dit vindt ik al toen ze zo ordinair in de keuken tegen Esther deed..ja gewoon een rode kaart..
Klopt. De meesten hebben inderdaad niet goed geluisterd.quote:Op maandag 12 december 2022 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben ze niet goed geluisterd.
Er gaat vandaag niemand naar huis, zei de stem nadat deze had gezegd dat iemand verzekerd was van een plaats in het programma.
Vandaag niet.quote:Op maandag 12 december 2022 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben ze niet goed geluisterd.
Er gaat vandaag niemand naar huis, zei de stem nadat deze had gezegd dat iemand verzekerd was van een plaats in het programma.
Dat noemde ik net al, vandaag niet. Het kan nog alle kanten op. Het is al vreemd dat ze niet gezegd hebben wat ze kunnen verdienenquote:Op maandag 12 december 2022 13:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vandaag niet.
De stem is wel ironisch, zoals er 1 zal komen te weten wat NL heeft gedaan met het WK.
Ja niets dus...quote:Op maandag 12 december 2022 13:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vandaag niet.
De stem is wel ironisch, zoals er 1 zal komen te weten wat NL heeft gedaan met het WK.
Voel een addertje onder het gras.quote:Op maandag 12 december 2022 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat noemde ik net al, vandaag niet. Het kan nog alle kanten op. Het is al vreemd dat ze niet gezegd hebben wat ze kunnen verdienen
IK hoop hetquote:Op maandag 12 december 2022 13:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voel een addertje onder het gras.
Lijkt me niet waarschijnlijk... tenzij de opdracht is die Paal zo mooi mogelijk te versieren.. en de spullen in het Achtertuintje liggenquote:Op maandag 12 december 2022 13:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voel een addertje onder het gras.
Twe opdrachten tegelijk is vreemd, maar het zal wel mogen.quote:Op maandag 12 december 2022 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo ik ook, het kan niet om de winst gaan, want dat is gewoon oneerlijk.
Vraag mij af of dat dan weer mag, dat is de paal stroever maken.quote:Op maandag 12 december 2022 13:10 schreef engine het volgende:
Erik geeft de paal een schuursponsbehandeling.
Als ze alle 28 er aan moeten hangen dan is hij zo weer warmquote:Op maandag 12 december 2022 13:12 schreef engine het volgende:
De paal moet niet te warm worden. De deuren van de loods moeten een kwartier voor begin open zetten voor paalkoeling.
Het is de vraag of er geld kan worden gewonnen, kan ook iets zijn waaruit er gekozen mag worden, hebben ze al eerder gehad.quote:Op maandag 12 december 2022 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Twe opdrachten tegelijk is vreemd, maar het zal wel mogen.
Het mooiste was geweest als ze niets extra's kunnen verdienen en ze de winpot aan moeten spreken
Echt Jeff heeft de hele groep genaaid hiermee
Ik moet er wel om lachen. Al hele theorieën over hoe de paal het beste gekoeld kan wordenquote:Op maandag 12 december 2022 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze alle 28 er aan moeten hangen dan is hij zo weer warm
Die is tofquote:Op maandag 12 december 2022 13:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg er een beetje Alex Klaasen vibes bij
Dat zou mooi zijn, ik vermoed maar zo dat de inwoners het niet leuk vinden.quote:Op maandag 12 december 2022 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is de vraag of er geld kan worden gewonnen, kan ook iets zijn waaruit er gekozen mag worden, hebben ze al eerder gehad.
Was al gevallen toch?quote:Op maandag 12 december 2022 13:15 schreef 5thencounter het volgende:
Het woord "Vrijstelling" valt.. dat is een First geloof ik
die kerstboom staat allang klaar achter het hekquote:Op maandag 12 december 2022 13:13 schreef 5thencounter het volgende:
Die omstreden kerstboom móet er komen, Febo gaat risico niet lopen dat ze alsnog tegen de Potroof stemmen.. dan komt er namelijk Nix meer
Dan snapt sas de natuur niet helemaalquote:Op maandag 12 december 2022 13:15 schreef ledn81 het volgende:
Sasha : "Maak hem dood, dan gaat het hele nest dood"![]()
Over een grote wesp die binnen zit. (Koningin dachten ze)
Die Sasha heeft wel een beetje een donker / luguber kantje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |