Natuurlijk gaan ze dat niet doen. Hoe zie je dat voor je? Dat ze zelf Oekraine binnenvallen? Tegen de tijd dat ze dat geld terug willen vorderen omdat het by normal means niet lekker loopt is Oekraine lid van de NAVO.quote:Op maandag 12 december 2022 13:36 schreef RetepV het volgende:
De VS zal dat geld met al hun macht terug gaan halen.
Is hetzelfde als "Syriërs niet welkom hier" bij de plaatselijke snackbar. Hun regering is ten slotte ook een oorlog aan het voeren. Vul in je voorbeelden. Hoe zou je daar op reageren? Heb je wel door hoe ongelofelijk idioot dit is? Heb je waarschijnlijk niet dus laat ik geen moeite doen.quote:
Hier moet ik het toch wel mee eens zijn. Grote kans dat de Russen die in Frankrijk wonen, daar ook wonen omdat ze niet in Rusland willen wonen mede vanwege de dictatuur die Rusland is en dus zeker geen pro Poetin idioten zijn. Aan de andere kant kan ik het sentiment van de eigenaar wel als waarschijnlijk iemand die Oekraïens is of duidelijk connecties daar heeft ook wel weer begrijpen. Weet niet of er een specifieke reden is dat het bordje er hangt. Dat er een Z klojo langs geweest en dit een reactie daarop is. Meteen iedereen weigeren vanwege een etniciteit is natuurlijk onzinnig.quote:Op maandag 12 december 2022 15:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is hetzelfde als "Syriërs niet welkom hier" bij de plaatselijke snackbar. Hun regering is ten slotte ook een oorlog aan het voeren. Vul in je voorbeelden. Hoe zou je daar op reageren? Heb je wel door hoe ongelofelijk idioot dit is? Heb je waarschijnlijk niet dus laat ik geen moeite doen.
Bedenk wat een luchtvervuiling dat met zich mee brengtquote:Op maandag 12 december 2022 14:30 schreef ExTec het volgende:
Problemen met roken lopen echt de spuigaten uit, in rus.
[ twitter ]
Op zichzelf eens.quote:Op maandag 12 december 2022 15:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier moet ik het toch wel mee eens zijn. Grote kans dat de Russen die in Frankrijk wonen, daar ook wonen omdat ze niet in Rusland willen wonen mede vanwege de dictatuur die Rusland is en dus zeker geen pro Poetin idioten zijn. Aan de andere kant kan ik het sentiment van de eigenaar wel als waarschijnlijk iemand die Oekraïens is of duidelijk connecties daar heeft ook wel weer begrijpen. Weet niet of er een specifieke reden is dat het bordje er hangt. Dat er een Z klojo langs geweest en dit een reactie daarop is. Meteen iedereen weigeren vanwege een etniciteit is natuurlijk onzinnig.
Aan de ene kant zijn het fascinerende filmpjes en laat het oorlogsvoering anno 2022 zien, aan de andere kant heb ik ergens wel medelijden met de ontvangende kant.quote:Op maandag 12 december 2022 12:24 schreef ExTec het volgende:
F*ck, denk je dat je veilig zit, onder de grond
[ twitter ]
quote:Op maandag 6 november 1944 23:43 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat het voor iedereen het beste is dat deze oorlog per direct stopt.
En wie welk land krijgt is totaal onbelangrijk wanneer het gaat om mensen die wel/niet veilig kunnen zijn, of mensen die geen drinkwater en/of elektriciteit hebben. Niemand wil deze oorlog. Geen Nederlander, geen Duitser. Het zijn zoals altijd de Britse en Amerikaanse "leiders" die deze oorlog willen.
Hoe het stuk Europa heet en dat Adolf Hitler het bestuurt is onbelangrijk als het einde van deze oorlog betekent dat de mensen weer verder kunnen en op een veilige manier verder kunnen met hun leven. Iets dat de afgelopen 4 jaar niet kon.
Wow, wel beetje kleuterschool niveau van met een tegenargument komenquote:Op maandag 12 december 2022 16:35 schreef Starhopper het volgende:
Als niet pro Poetin Rus mag je best naar binnen hoor denk ik.
Deze poster hangt in een restaurant in een toeristische plaats aan de middellandse zee. Zal wel een plaats zijn waar veel Russen en Russische oligarchen komen
Het bord is gericht aan iedereen. Dan had er "Pro Poetin mensen niet welkom" moeten staan. Niet Russen an sich. Iemand mag een confederate flag thuis ophangen, geen probleem, maar als het in de publieke ruimte komt is het gericht aan iedereen. Wat daar de context van is doet er op dat moment niet toe.quote:Op maandag 12 december 2022 15:58 schreef miss_sly het volgende:
Daar staat wel tegenover dat er natuurlijk in verschillende landen door daar levende Russen uitbundig pro-Putin gedemonstreerd is .
Dit bord zegt zo weinig over context.
Sneu volk werkelijk. Met je belerende toontje een ganse bevolkingsgroep weigeren, waar hebben we dat eerder gezien?quote:
Verschillen wij van mening.quote:Op maandag 12 december 2022 17:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het bord is gericht aan iedereen. Dan had er "Pro Poetin mensen niet welkom" moeten staan. Niet Russen an sich. Iemand mag een confederate flag thuis ophangen, geen probleem, maar als het in de publieke ruimte komt is het gericht aan iedereen. Wat daar de context van is doet er op dat moment niet toe.
Kan Ukraine al het water afsnijden naar Crimea?quote:Op maandag 12 december 2022 13:56 schreef polderturk het volgende:
General Ben blijft pushen voor de bevrijding van de Krim. Mooi zo.
[ twitter ]
Ik ben een beetje sceptisch. Na WOII hebben wij in Europa lang moeten 'betalen' (in de breedste zin van het woord, vandaar de quotes) voor de hulp die de VS aan ons had gegeven.quote:Op maandag 12 december 2022 15:46 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze dat niet doen. Hoe zie je dat voor je? Dat ze zelf Oekraine binnenvallen? Tegen de tijd dat ze dat geld terug willen vorderen omdat het by normal means niet lekker loopt is Oekraine lid van de NAVO.
Dat geld schrijft de VS gewoon af als win-win....Goed bewapend NAVO lid tegen Rusland aan.
quote:Op maandag 12 december 2022 13:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Er zal vast een heleboel onder lend-lease constructies vallen waar Amerikanen hun voordeel mee zullen doen. Na de oorlog zal de EU miljarden aan steun geven, welke deels gebruikt zal worden om Amerikaans 'geleased' wapentuig te betalen. Een beetje zuur vind ik zelf, maar zo zal het vast gaan.
Dan is dat heel inconsistent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |