abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207054938
Die arme straatveger :D

twitter
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  maandag 12 december 2022 @ 15:15:29 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207054945
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2022 15:14 schreef ExTec het volgende:
Die arme straatveger :D

[ twitter ]
Dit is al wat ouder en in scene gezet volgens mij :T
  maandag 12 december 2022 @ 15:19:53 #78
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207055004
Hier wil ik eten :Y)

twitter
pi_207055378
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 13:36 schreef RetepV het volgende:
De VS zal dat geld met al hun macht terug gaan halen.
Natuurlijk gaan ze dat niet doen. Hoe zie je dat voor je? Dat ze zelf Oekraine binnenvallen? Tegen de tijd dat ze dat geld terug willen vorderen omdat het by normal means niet lekker loopt is Oekraine lid van de NAVO.
Dat geld schrijft de VS gewoon af als win-win....Goed bewapend NAVO lid tegen Rusland aan.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_207055384
quote:
84s.gif Op maandag 12 december 2022 15:19 schreef Starhopper het volgende:

[ twitter ]
Is hetzelfde als "Syriërs niet welkom hier" bij de plaatselijke snackbar. Hun regering is ten slotte ook een oorlog aan het voeren. Vul in je voorbeelden. Hoe zou je daar op reageren? Heb je wel door hoe ongelofelijk idioot dit is? Heb je waarschijnlijk niet dus laat ik geen moeite doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207055494
twitter
  maandag 12 december 2022 @ 15:54:40 #82
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207055509
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 15:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Is hetzelfde als "Syriërs niet welkom hier" bij de plaatselijke snackbar. Hun regering is ten slotte ook een oorlog aan het voeren. Vul in je voorbeelden. Hoe zou je daar op reageren? Heb je wel door hoe ongelofelijk idioot dit is? Heb je waarschijnlijk niet dus laat ik geen moeite doen.
Hier moet ik het toch wel mee eens zijn. Grote kans dat de Russen die in Frankrijk wonen, daar ook wonen omdat ze niet in Rusland willen wonen mede vanwege de dictatuur die Rusland is en dus zeker geen pro Poetin idioten zijn. Aan de andere kant kan ik het sentiment van de eigenaar wel als waarschijnlijk iemand die Oekraïens is of duidelijk connecties daar heeft ook wel weer begrijpen. Weet niet of er een specifieke reden is dat het bordje er hangt. Dat er een Z klojo langs geweest en dit een reactie daarop is. Meteen iedereen weigeren vanwege een etniciteit is natuurlijk onzinnig.
pi_207055514
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2022 14:30 schreef ExTec het volgende:
Problemen met roken lopen echt de spuigaten uit, in rus.

[ twitter ]
Bedenk wat een luchtvervuiling dat met zich mee brengt :X
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_207055586
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 15:54 schreef Momo het volgende:

[..]
Hier moet ik het toch wel mee eens zijn. Grote kans dat de Russen die in Frankrijk wonen, daar ook wonen omdat ze niet in Rusland willen wonen mede vanwege de dictatuur die Rusland is en dus zeker geen pro Poetin idioten zijn. Aan de andere kant kan ik het sentiment van de eigenaar wel als waarschijnlijk iemand die Oekraïens is of duidelijk connecties daar heeft ook wel weer begrijpen. Weet niet of er een specifieke reden is dat het bordje er hangt. Dat er een Z klojo langs geweest en dit een reactie daarop is. Meteen iedereen weigeren vanwege een etniciteit is natuurlijk onzinnig.
Op zichzelf eens.
Daar staat wel tegenover dat er natuurlijk in verschillende landen door daar levende Russen uitbundig pro-Putin gedemonstreerd is .

Dit bord zegt zo weinig over context.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207055960
Nederland wil nog veel meer vloeibaar gas kunnen importeren
https://nos.nl/l/2456123
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 12 december 2022 @ 16:35:09 #86
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
  maandag 12 december 2022 @ 16:35:43 #87
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207056200
Als niet pro Poetin Rus mag je best naar binnen hoor denk ik.

Deze poster hangt in een restaurant in een toeristische plaats aan de middellandse zee. Zal wel een plaats zijn waar veel Russen en Russische oligarchen komen
pi_207056433
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2022 12:24 schreef ExTec het volgende:
F*ck, denk je dat je veilig zit, onder de grond :')

[ twitter ]
Aan de ene kant zijn het fascinerende filmpjes en laat het oorlogsvoering anno 2022 zien, aan de andere kant heb ik ergens wel medelijden met de ontvangende kant.

Als professionele soldaat of iemand die daar heengaat omdat hij denkt dat hij daar iets goeds doet echt niet, maar voor hetzelfde geld zit daar een papa die ergens uit een uithoek van Rusland vandaan wordt getrokken, geen enkele mogelijkheid had om aan de oorlog te ontkomen en na 2 maanden training wordt je gedropt ergens in Oekraïne.

Vervolgens wil je alleen maar overleven en kom je zo aan je eind.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kickinalfa op 12-12-2022 17:03:03 ]
pi_207056622
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 1944 23:43 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat het voor iedereen het beste is dat deze oorlog per direct stopt.

En wie welk land krijgt is totaal onbelangrijk wanneer het gaat om mensen die wel/niet veilig kunnen zijn, of mensen die geen drinkwater en/of elektriciteit hebben. Niemand wil deze oorlog. Geen Nederlander, geen Duitser. Het zijn zoals altijd de Britse en Amerikaanse "leiders" die deze oorlog willen.

Hoe het stuk Europa heet en dat Adolf Hitler het bestuurt is onbelangrijk als het einde van deze oorlog betekent dat de mensen weer verder kunnen en op een veilige manier verder kunnen met hun leven. Iets dat de afgelopen 4 jaar niet kon.
~O>

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2022 17:11:27 ]
pi_207056791
quote:
84s.gif Op maandag 12 december 2022 16:35 schreef Starhopper het volgende:
Als niet pro Poetin Rus mag je best naar binnen hoor denk ik.

Deze poster hangt in een restaurant in een toeristische plaats aan de middellandse zee. Zal wel een plaats zijn waar veel Russen en Russische oligarchen komen
Wow, wel beetje kleuterschool niveau van met een tegenargument komen :')
pi_207056819
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2022 15:58 schreef miss_sly het volgende:
Daar staat wel tegenover dat er natuurlijk in verschillende landen door daar levende Russen uitbundig pro-Putin gedemonstreerd is .

Dit bord zegt zo weinig over context.
Het bord is gericht aan iedereen. Dan had er "Pro Poetin mensen niet welkom" moeten staan. Niet Russen an sich. Iemand mag een confederate flag thuis ophangen, geen probleem, maar als het in de publieke ruimte komt is het gericht aan iedereen. Wat daar de context van is doet er op dat moment niet toe.
pi_207056915
quote:
84s.gif Op maandag 12 december 2022 15:19 schreef Starhopper het volgende:

[ twitter ]
Sneu volk werkelijk. Met je belerende toontje een ganse bevolkingsgroep weigeren, waar hebben we dat eerder gezien?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_207056965
Nou het ligt er aan. je hebt Russen die tegen Poetin zijn en gevlucht zijn, maar er zijn er helaas heel veel die gevlucht zijn maar wel Poetin steunen en rustig overal zeggen dat elke Oekraïner koud gemaakt moet worden.
Die wil je niet aan het kerstdiner in je restaurantje.
pi_207057014
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 17:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het bord is gericht aan iedereen. Dan had er "Pro Poetin mensen niet welkom" moeten staan. Niet Russen an sich. Iemand mag een confederate flag thuis ophangen, geen probleem, maar als het in de publieke ruimte komt is het gericht aan iedereen. Wat daar de context van is doet er op dat moment niet toe.
Verschillen wij van mening.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 12 december 2022 @ 17:49:49 #96
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207057075
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 13:56 schreef polderturk het volgende:
General Ben blijft pushen voor de bevrijding van de Krim. Mooi zo.

[ twitter ]
Kan Ukraine al het water afsnijden naar Crimea?
pi_207057082
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 15:46 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Natuurlijk gaan ze dat niet doen. Hoe zie je dat voor je? Dat ze zelf Oekraine binnenvallen? Tegen de tijd dat ze dat geld terug willen vorderen omdat het by normal means niet lekker loopt is Oekraine lid van de NAVO.
Dat geld schrijft de VS gewoon af als win-win....Goed bewapend NAVO lid tegen Rusland aan.
Ik ben een beetje sceptisch. Na WOII hebben wij in Europa lang moeten 'betalen' (in de breedste zin van het woord, vandaar de quotes) voor de hulp die de VS aan ons had gegeven.

Ik bedoel niet dat de VS zelf Oekraïne zou binnenvallen. Maar ik bedoel dat ze die afschrijvingen op de EU zullen verhalen, waardoor wij langer in de recessie zullen blijven hangen. Een beetje zoals er gebeurd was nadat de Amerikaanse Housing Bubble met daaropvolgende bankencrisis had plaatsgevonden. Zelf was de VS er na 2 of 3 jaar weer bovenop, terwijl wij het 10 jaar later nog steeds voelden. Dat kwam niet omdat wij zo veel dommer zijn dan de VS, het kwam omdat zij zo hun manieren hadden om een groot deel van die kredietcrisis op ons af te schuiven.

Zoals Knipoogje hier al eerder schreef, en waar ik in de eerste plaats op reageerde:

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 13:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Er zal vast een heleboel onder lend-lease constructies vallen waar Amerikanen hun voordeel mee zullen doen. Na de oorlog zal de EU miljarden aan steun geven, welke deels gebruikt zal worden om Amerikaans 'geleased' wapentuig te betalen. Een beetje zuur vind ik zelf, maar zo zal het vast gaan.
pi_207057125
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 17:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Verschillen wij van mening.
Dan is dat heel inconsistent.

Maar goed, Navalny of Skripal zijn daar dus ook niet welkom. Erg jammer.
  maandag 12 december 2022 @ 17:55:06 #99
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 12 december 2022 @ 18:00:00 #100
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')