Kan ook zo.quote:Op zondag 11 december 2022 22:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Handje vol, en veeg het af aan je broek
En ze kijkt mensen niet aan als ze spreektquote:Op zondag 11 december 2022 22:44 schreef R0T29 het volgende:
Djedi kan niks zeggen
Nee... je durft niks te zeggen...dat is wat anders
Volgens mij haat ze bijna iedereen.quote:Op zondag 11 december 2022 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Als Djedi iemand niet aardig vindt wil ze dat gewoon kunnen zeggen, het is allemaal zo geforceerd.
Zelfs de camera's want daar schelde ze ook al opquote:Op zondag 11 december 2022 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij haat ze bijna iedereen.
Ik snap niet dat zo iemand gecast is voor dit programma...quote:Op zondag 11 december 2022 22:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ze kijkt mensen niet aan als ze spreekt
Ik hoop toch wel dat ze hun handen voor die tijd wassen, soms komen ze zo uit bed rollen en gaan dan deeg kneden, wil niet weten waar ze allemaal met die handen gezeten hebben.quote:Op zondag 11 december 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Ima en Rupert zijn toch niet naar bed gegaan, die staan lekker deeg te kneden in de keuken.
Ik ga er liever van uit dat ze eerst naar het toilet gaan en hun handen wassen, maar dat geldt voor alle bewonersquote:Op zondag 11 december 2022 22:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat ze hun handen voor die tijd wassen, soms komen ze zo uit bed rollen en gaan dan deeg kneden, wil niet weten waar ze allemaal met die handen gezeten hebben.
Gewoon morgenochtend de belletjes en dan op het scherm: Djedi het is tijd om je koffer te pakkenquote:Op zondag 11 december 2022 22:46 schreef KinKiJan het volgende:
Nou dat weer, hop morgenvroeg meteen naar Isaac, en 24u later wegwezen. Dat gerek en gedoe om een week later alsnog te vertrekken zit niemand op te wachten. Ajuuu!
Precies, loop maar naar buiten, Ruben en/of Joost zullen je met open armen ontvangen.quote:Op zondag 11 december 2022 22:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gewoon morgenochtend de belletjes en dan op het scherm: Djedi het is tijd om je koffer te pakken
je hebt té vaak gedreigt met je 24 uur. Je wordt bedankt..... daar is het gat van de deur. DOEI!!!
Zie het nu voor me dat ze beide bij de poort staan.quote:Op zondag 11 december 2022 22:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, loop maar naar buiten, Ruben en/of Joost zullen je met open armen ontvangen.
@Dropjequote:
Hey baas.Ik heb een leuke.quote:Op zondag 11 december 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, uitgewerkt, nog iets de moeite waard om terug te zoeken ?
Karaoke Martin stream 2, Mexx staat bijna voor schut met een loshangende handdoek tijdens haar gang van de badkamer naar de stage.quote:Op zondag 11 december 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, uitgewerkt, nog iets de moeite waard om terug te zoeken ?
Meer dan zat.quote:Op zondag 11 december 2022 23:03 schreef mangalie het volgende:
23:00 Wanda een halve minuut on stream
Stream ban denk ik. Wordt gewoon genegeerd door de Febo.quote:Op zondag 11 december 2022 23:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag me toch af wat de reden is, het is geen toeval.
Of weggedraaid.quote:Op zondag 11 december 2022 23:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Stream ban denk ik. Wordt gewoon genegeerd door de Febo.
Of ze zijn bang voor een militaire inval met Ivo, tussen haar en Jasper, speelt er veel meer.quote:
Ze heeft een hele oude zielquote:Op zondag 11 december 2022 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
En Zoe weet best wel wat ... zoals YMCA
Dagje buiten beeld/// ze zat gewoon aan tafel te kaarten met dr meiden .. Net kwam ze beneden langs Jappie in de schommelstoel en het leek er op of ze er naast zou kruippen , maar dat werd weggedraaidquote:Op zondag 11 december 2022 23:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar zou Wanda de hele dag geweest zijn? Ze was ook niet op kamer 3 tijdens het gezeur over de officiële relatie tussen Mexx en Martin.
Dagje Ivorrrrrrrr mssn?
streamban klinkt als een soort straf. Maar misschien is het voor Wanda wel helemaal geen straf als er gezegd wordt dat ze een dag niet op de streams zal zijn.quote:Op zondag 11 december 2022 23:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Stream ban denk ik. Wordt gewoon genegeerd door de Febo.
Als u dat al zegt...quote:Op zondag 11 december 2022 23:20 schreef Verida het volgende:
[..]
streamban klinkt als een soort straf. Maar misschien is het voor Wanda wel helemaal geen straf als er gezegd wordt dat ze een dag niet op de streams zal zijn.
Ik vermoed dat er toch veel meer aan de hand is.
Deze ?quote:Op zondag 11 december 2022 23:05 schreef spapaars het volgende:
Karaoke Martin stream 2, Mexx staat bijna voor schut met een loshangende handdoek tijdens
haar gang van de badkamer naar de stage.
Echt hoor.quote:
Die gaat stofzuigen.quote:
Welnee hij is geen manager meer. Logisch dat hij minder aandacht krijgt.quote:Op zondag 11 december 2022 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op verzoek van vele COS'sers
Doe Esther dan ook...quote:Op zondag 11 december 2022 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op verzoek van vele COS'sers
Nice try.quote:Op zondag 11 december 2022 23:46 schreef Aggie46 het volgende:
Het lijkt mij dat ze iedereen een dag in beeld laten, of ze volgen 1 persoon een hele tijd.
Wanda is dat vandaag dus niet geweest.
Aan de andere kant is Wanda wel elke dag in beeld geweest.
Dus mijn verhaal klopt niet
Isaac zien we ook niet, maar het schijnt dat hij gewoon alleen maar op kantoor met blik op oneindig in de camera zit te kijken.quote:Op zondag 11 december 2022 23:45 schreef engine het volgende:
[..]
Welnee hij is geen manager meer. Logisch dat hij minder aandacht krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze wachten tot Ivo de brief heeft ontvangen, dat het uit isquote:Op zondag 11 december 2022 23:46 schreef Aggie46 het volgende:
Het lijkt mij dat ze iedereen een dag in beeld laten, of ze volgen 1 persoon een hele tijd.
Wanda is dat vandaag dus niet geweest.
Aan de andere kant is Wanda wel elke dag in beeld geweest.
Dus mijn verhaal klopt niet
em dat zonder sokkenquote:Op zondag 11 december 2022 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
niet rot bedoeld, maar volgens mij heeft Babet een grote schoonmaat
En dan slaan ze een nachtje over, zit je daar.quote:Op zondag 11 december 2022 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2022 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik haar voeten zie, heb ik het gevoel hele kleine voetjes te hebbenquote:
Ik ook hoor.quote:Op zondag 11 december 2022 23:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik haar voeten zie, heb ik het gevoel hele kleine voetjes te hebben
Wel balen als je daar zit, kan je niet samen doen met schoenen (mssn met de mannen)quote:
En bijna 80 kilo,en toch zie ik het er niet aan af.quote:Op maandag 12 december 2022 00:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]![]()
![]()
Babbelette is ook behoorlijk groot voor een vrouw. 1.80 minimaal denk ik.
Zij is volgens mij, samen met Moraima, die enige die geen kleding van anderen dragen of met iemand ruilen, zoals de andere meidenquote:Op maandag 12 december 2022 00:01 schreef FreshFruit het volgende:
Esther lult nu zo dom.Zij was diegene die in het begin al kleding voor Kerst wilde.
Ik ken de voorgeschiedenis niet, heb weinig gezien dit weekend.quote:Op zondag 11 december 2022 23:20 schreef Verida het volgende:
[..]
streamban klinkt als een soort straf. Maar misschien is het voor Wanda wel helemaal geen straf als er gezegd wordt dat ze een dag niet op de streams zal zijn.
Ik vermoed dat er toch veel meer aan de hand is.
Officieel wij ook niet, maar vermoeden toch dat het iets is wat de buitenwereld (nog) niet mag weten.quote:Op maandag 12 december 2022 00:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ken de voorgeschiedenis niet, heb weinig gezien dit weekend.
Ik heb begrepen dat die Ivor iemand met losse handjes is, denk bedreigingen richting Febo.quote:Op maandag 12 december 2022 00:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Officieel wij ook niet, maar vermoeden toch dat het iets is wat de buitenwereld (nog) niet mag weten.
En vervolgens: "Ik ga als een loops hondje achter hem aan."quote:Op maandag 12 december 2022 00:08 schreef Harry het volgende:
Esther: JW is zo koud als het maar kan zijn.
Esther: JW is gewend dat alle vrouwen achter hem aan lopen. Ik ben gewend dat alle mannen achter mij aan lopen.
quote:Op maandag 12 december 2022 00:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En vervolgens: "Ik ga als een loops hondje achter hem aan."
Ze weten niet wat ze missenquote:Op maandag 12 december 2022 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
Mannen die achter Esther aanlopen .
Pff mij niet bellen!quote:Op maandag 12 december 2022 00:11 schreef HappyCharly het volgende:
Maar maar maar... waarom vinden mannen Esther leuk?
Ze houdt van praten over discussies.quote:Op maandag 12 december 2022 00:11 schreef HappyCharly het volgende:
Ze ziet er thuis altijd heel leuk uit vertelde ze. Ze kan hier niet haar haar doen, zoals thuis, omdat ze de juiste spullen niet heeft en heeft alleen makkelijke kleding meegenomen. Haar visie dusquote:Op maandag 12 december 2022 00:11 schreef HappyCharly het volgende:
Niks mis met haar lijfquote:Op maandag 12 december 2022 00:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze weten niet wat ze missen
[ afbeelding ]
Let op, het zijn wel haar woorden.quote:Op maandag 12 december 2022 00:11 schreef HappyCharly het volgende:
Laatst met die modeshow had ze even iets anders aan, leren zwart broekje, hakken. oogde idd heeeeel anders. Dus wie weet trekt dat mannen. Tot ze doorhebben dat ze zeurt, all the timequote:Op maandag 12 december 2022 00:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze ziet er thuis altijd heel leuk uit vertelde ze. Ze kan hier niet haar haar doen, zoals thuis, omdat ze de juiste spullen niet heeft en heeft alleen makkelijke kleding meegenomen. Haar visie dus
Wendy had een keer haar kapsel heel leuk gedaan,vond ze vreselijk Ze zag er toen 10 jaar jonger uit..quote:Op maandag 12 december 2022 00:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze ziet er thuis altijd heel leuk uit vertelde ze. Ze kan hier niet haar haar doen, zoals thuis, omdat ze de juiste spullen niet heeft en heeft alleen makkelijke kleding meegenomen. Haar visie dus
Jij loopt achter.quote:
oww..quote:
Stream 1 gesprek Esther, Babet en Wendy, 2 slaapstreamquote:Op maandag 12 december 2022 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oww..![]()
Is er een fittie gaande u? Want anders is dit misschien leuker dan slaapstreams..
Dat was echt een verbetering, maar ze wilde die reeds lang geleden uitgevlogen vogelnest terug.quote:Op maandag 12 december 2022 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wendy had een keer haar kapsel heel leuk gedaan,vond ze vreselijk Ze zag er toen 10 jaar jonger uit..
Daar ook.quote:Op maandag 12 december 2022 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is hier wel heeeeeeeul rustig vanavond
Was helemaal glad geföhnd, kan me voorstellen dat het voor haar raar was als je altijd krullen hebt. Vond het haar ook wel leuk staanquote:Op maandag 12 december 2022 00:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat was echt een verbetering, maar ze wilde die reeds lang geleden uitgevlogen vogelnest terug.
ah dat heb ik gemistquote:Op maandag 12 december 2022 00:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat was echt een verbetering, maar ze wilde die reeds lang geleden uitgevlogen vogelnest terug.
Wat een lulverhaal hangt die daar op zeg! Is ze dronken?quote:
En speculaas.quote:
Heb jij die?quote:Op maandag 12 december 2022 00:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Bitterballen/kroketten/speciaaltjes in de boom
Oh lekker, deel ffquote:Op maandag 12 december 2022 00:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wel de kaassouffle's voor heteluchtoven.... erg lekker
Die ballen leveren ze met een zakje mosterd.quote:Op maandag 12 december 2022 00:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wel de kaassouffle's voor heteluchtoven.... erg lekker
Nee, dit is echt gebeurd met die drop.quote:Op maandag 12 december 2022 00:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En zo wordt Jeff zwart gemaakt en dat vind ik gemeen. Ze liegen er om, om zo niet te laten weten wat ze gekregen hebben
Ze moet alleen niet zo kleven aan JWquote:Op maandag 12 december 2022 00:35 schreef mootie het volgende:
Ik vind Esther zo vreselijk. Wat een vervelende, zeurende, vroegoude vrouw.
Kan ik me niet indenken dat ik over een paar jaar zo bejaard ben.quote:Op maandag 12 december 2022 00:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moet alleen niet zo kleven aan JW
Ik denk dat ze vooral ook wel doorheeft dat zij echt raar doet,voor een man die haar niet speciaal vindtquote:Op maandag 12 december 2022 00:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther die de hele dag als een loopse teef achter JW aanloopt (haar eigen woorden) maakt hem nu belachelijk. Ze noemt hem zelfs haar man. Vreselijke vrouw (dan zeg ik het nog heel netjes)
't is dat ze geen huisje op d'r rug heeft, anders had ze 'n slakkespoor achter gelaten in de loodsquote:Op maandag 12 december 2022 00:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther die de hele dag als een loopse teef achter JW aanloopt (haar eigen woorden) maakt hem nu belachelijk. Ze noemt hem zelfs haar man. Vreselijke vrouw (dan zeg ik het nog heel netjes)
Ik vind het echt vreselijke steams die 2. Dat slappe gewauwel. Tis altijd net of Jw zit te keuvelen met zijn zuster die ze niet allemaal op een rijtje heeft.quote:Op maandag 12 december 2022 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Esther maakt wel TV vind ik. Ik vind het altijd wel koddig die 2, JW en Esther.
quote:Op maandag 12 december 2022 00:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
't is dat ze geen huisje op d'r rug heeft, anders had ze 'n slakkespoor achter gelaten in de loods
De doos stond toen al de hele tijd geopend op het bureau. Was op uitruimdag.quote:Op maandag 12 december 2022 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
Esther heeft drop gekregen van Jeff,toen zat ze bij hem boven kirrend hoe goed hij wel niet was.
Klopt, maar ze pikken het allemaal, als een stel slaafjesquote:Op maandag 12 december 2022 00:39 schreef HappyCharly het volgende:
Esther doet precies zoials zoveel vrouwen doen, meteen in de huisvrouwrol stappen. Doen meerdere van die jonge vrouwen ook.
En als die mannen dat nou waardeerden en iets terugdeden. Maar het is puur eenrichtingsverkeer.
ongezonde dynamiek, vanuit beide kantenquote:Op maandag 12 december 2022 00:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar ze pikken het allemaal, als een stel slaafjes
Op zich valt er niks te pikken, want Esther doet dit allemaal uit zichzelf.quote:Op maandag 12 december 2022 00:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoals 'n Kim W die Marciano behandeld alsof die melaats is en 'n patient van haar is, ze doetquote:Op maandag 12 december 2022 00:39 schreef HappyCharly het volgende:
Esther doet precies zoials zoveel vrouwen doen, meteen in de huisvrouwrol stappen. Doen meerdere van die jonge vrouwen ook.
En als die mannen dat nou waardeerden en iets terugdeden. Maar het is puur eenrichtingsverkeer.
Esther heeft daarvoor een zak drop gekregen, speculaas en een paar x rooibostheequote:Op maandag 12 december 2022 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
De doos stond toen al de hele tijd geopend op het bureau. Was op uitruimdag.
Nee, ging om die doos venco.quote:Op maandag 12 december 2022 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Esther heeft daarvoor een zak drop gekregen, speculaas en een paar x rooibosthee![]()
Moet ze wel meer Eva zijn.quote:Op maandag 12 december 2022 00:41 schreef Kakadylo het volgende:
Esther en vooral Eva hoeft er van mij niet uit en datzelfde geldt voor iedereen waar K3 een pleurishekel aan heeft
msssn ging het later daarover, het gaat er om wat ze daarvoor zeiquote:
Zal er mee te maken hebben dat ze bewust zijn van alle camera's en hun microfoon.quote:Op maandag 12 december 2022 00:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en schud die dikke billenquote:Op maandag 12 december 2022 00:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal er mee te maken hebben dat ze bewust zijn van alle camera's en hun microfoon.
Wat dat betreft heeft Kim K daar het minste last van, die vloekt en tiert er lustig op los.
ik denk dat dit gedrag niet komt door de camera'squote:Op maandag 12 december 2022 00:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal er mee te maken hebben dat ze bewust zijn van alle camera's en hun microfoon.
Wat dat betreft heeft Kim K daar het minste last van, die vloekt en tiert er lustig op los.
Kim zegt ook zelf altijd dat ze gewoon heel graagt zorgt voor iemand.quote:Op maandag 12 december 2022 00:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik denk dat dit gedrag niet komt door de camera's
Jw waardeert het zeker niet, die lijkt het gewend dat vrouwen zich zo gedragen bij hem.quote:Op maandag 12 december 2022 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
Zorgzaamheid vind ik een mooie eigenschap![]()
Als een sloofdoos achter een man aanlopen, alles voor hem doen en hij waardeert het niet eens vind ik een ongezonde dynamiek
Kan ze ook niks aan doen. Ze is echt heel slank, maar breed in de heupen. Daar is ze ook veel mee gepest en heeft daar veel last van gehad.quote:Op maandag 12 december 2022 00:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Haar lichaamsbouw is best uniek om het aardig te zeggen.
Toch heb ik het idee dat de vrouwen die hij thuis heeft misschien wel een beetje willen zorgen (plus hij heeft een huishoudster), maar die krijgen zijn aandacht terug.. denkd at het een hele charmante man kan zijnquote:Op maandag 12 december 2022 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Jw waardeert het zeker niet, die lijkt het gewend dat vrouwen zich zo gedragen bij hem.
Beetje richting Kenzi .. ietsjes anders welquote:Op maandag 12 december 2022 00:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
typisch 'peer' , no need to bodyshame. Prima lijfquote:Op maandag 12 december 2022 00:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zei net al, tis net of hij uit beleefdheid met zijn niet al te snuggere zus optrekt.quote:Op maandag 12 december 2022 00:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat de vrouwen die hij thuis heeft misschien wel een beetje willen zorgen (plus hij heeft een huishoudster), maar die krijgen zijn aandacht terug.. denkd at het een hele charmante man kan zijn
JW valt natuurlijk helemaal niet op Esther
Echt totaaaal niet.quote:Op maandag 12 december 2022 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje richting Kenzi .. ietsjes anders wel
Hij vindt het supermakkelijk dat dit allemaal voor hem gedaan wordt,,, lekker handigquote:Op maandag 12 december 2022 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zei net al, tis net of hij uit beleefdheid met zijn niet al te snuggere zus past.
Dan laat je je toch niet zo'n kont aanmeten?quote:Op maandag 12 december 2022 00:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan ze ook niks aan doen. Ze is echt heel slank, maar breed in de heupen. Daar is ze ook veel mee gepest en heeft daar veel last van gehad.
Aanmeten? Dit is haar bouw.quote:Op maandag 12 december 2022 00:49 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan laat je je toch niet zo'n kont aanmeten?
Dat ze er niets aan kan doen klopt natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2022 00:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan ze ook niks aan doen. Ze is echt heel slank, maar breed in de heupen. Daar is ze ook veel mee gepest en heeft daar veel last van gehad.
Het zou zomaar kunnen dat het hem niet eens echt opvalt.quote:Op maandag 12 december 2022 00:50 schreef HappyCharly het volgende:
benieuwd of het morgen lukt voor Esther
Ik niet.quote:Op maandag 12 december 2022 00:50 schreef HappyCharly het volgende:
benieuwd of het morgen lukt voor Esther
Ik heb altijd begrepen dat ze een grotere kont heeft gekocht.quote:
Dat heb ik nog nooit gehoord en ik geloof er ook niks van.quote:Op maandag 12 december 2022 00:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat ze een grote kont heeft gekocht.
Maar als haar kont kleiner is, vind ze dat toch ook niet goed.
Eigenlijk gebeurt er daar nu meer dan gemiddeld om deze tijd.quote:Op maandag 12 december 2022 00:53 schreef chufi het volgende:
Ik haak af als het langer zo saai blijft
quote:Op maandag 12 december 2022 00:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze er niets aan kan doen klopt natuurlijk.
Maar het lijkt dat er 2 delen op elkaar zijn geplakt op een manier waar Frankenstein nog iets van kan leren.
Het is gewoon haar bouw, puur natuurquote:Op maandag 12 december 2022 00:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat ze een grotere kont heeft gekocht.
Maar als haar kont kleiner is, vind ze dat toch ook niet goed.
Het is niet in verhouding, dat is duidelijk.
nounouquote:Op maandag 12 december 2022 00:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze er niets aan kan doen klopt natuurlijk.
Maar het lijkt dat er 2 delen op elkaar zijn geplakt op een manier waar Frankenstein nog iets van kan leren.
das dan verdomt weinigquote:Op maandag 12 december 2022 00:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eigenlijk gebeurt er daar nu meer dan gemiddeld om deze tijd.
Voor dat haar?quote:Op maandag 12 december 2022 00:53 schreef mootie het volgende:
Esther wil olaplex, is niet te betaaaaalen.
Heb je haar zien dansen?quote:
Mirthequote:
Ze kan wel goed dansen, vooral met Isaacquote:Op maandag 12 december 2022 01:01 schreef HappyCharly het volgende:
wat is er met het dansen van Esther?
mssn wachtdienst?quote:Op maandag 12 december 2022 01:02 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe het is 1 uur, ga eens slapen
geen idee, maar ik zou willen dat ik haar krullen had, maar dan had ik wel een heel ander kapsel als dat champignonkapsel van Estherquote:Op maandag 12 december 2022 00:57 schreef mootie het volgende:
Er is geen Olaplex speciaal voor krulhaar.
Esther is een prinsesje.
Dat ziet er anders uit vooral niet eigenlijk is mijn meningquote:Op maandag 12 december 2022 00:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat ze een grotere kont heeft gekocht.
Maar als haar kont kleiner is, vindt ze dat toch ook niet goed.
Het is niet in verhouding, dat is duidelijk.
In die sportbroeken lijkt het wel nog wat.quote:Op maandag 12 december 2022 01:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat ziet er anders uit vooral niet eigenlijk is mijn mening
KimK heeft een kont mede mogelijk gemaakt door Haribo
Dat kun je ook bij een heleboel van de voorkant zeggenquote:Op maandag 12 december 2022 01:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In die sportbroeken lijkt het wel nog wat.
En Zoe.quote:
vind ik ook (los van Isaac)quote:Op maandag 12 december 2022 01:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kan wel goed dansen, vooral met Isaac
Het zijn ook gewoon 90 cm bedjes ...quote:Op maandag 12 december 2022 01:11 schreef spapaars het volgende:
En Mexx, want al hebben ze hun verkering bevestigd, toch schopt Martin haar nog elke nacht uit z'n nest.
Nee Kim heeft die kont door haar bouw.quote:Op maandag 12 december 2022 01:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat ziet er anders uit vooral niet eigenlijk is mijn mening
KimK heeft een kont mede mogelijk gemaakt door Haribo
Die is er echt niet aangegeten inderdaad. Haar bovenlijf is gewoon echt tenger.quote:Op maandag 12 december 2022 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee Kim heeft die kont door haar bouw.
Trusten skat.quote:
hebben ze ook zandpasta gegeten???quote:Op maandag 12 december 2022 00:24 schreef KinKiJan het volgende:
Maar de manager zal toch nog wel tandpasta hebben?
Babs: "Nee alles is op"
Wendy: "Of bedoelde je de vorige manager, ja dat zou wel kunnen kloppen"
Alleen Tiano ...quote:Op maandag 12 december 2022 01:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze ook zandpasta gegeten???![]()
wtf !?quote:Op maandag 12 december 2022 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
2 miljoen mensen kijken deze programma.
Wie zegt dat? Was ff afgeleidquote:Op maandag 12 december 2022 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
2 miljoen mensen kijken deze programma.
Moraima.quote:Op maandag 12 december 2022 02:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Was ff afgeleid
Je bent gewoon soort van verslaafd zoals dat ook opgaat voor al die idioten die maar naar dat schijt GTST blijven kijkenquote:Op maandag 12 december 2022 02:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik blijf tot nu toe nog kijken, maar vraag me af waar nog ik naar kijk
quote:Op maandag 12 december 2022 02:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moeten we dit nog een half jaar volhouden? Ik weet niet of ik dat ga redden
dat gaat erder vorbijj zijnquote:Op maandag 12 december 2022 02:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moeten we dit nog een half jaar volhouden? Ik weet niet of ik dat ga redden
Nee, ik ben niet verslaafd, ik vind/ vond het leuk, maar ben er ondertussen steeds meer klaar mee. Door de COS is het nog een beetje vol te houden, maar zal ook niet lang meer duren als er niets veranderdquote:Op maandag 12 december 2022 02:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je bent gewoon soort van verslaafd zoals dat ook opgaat voor al die idioten die maar naar dat schijt GTST blijven kijken
zo en idiot, erge dakschadenquote:Op maandag 12 december 2022 03:10 schreef Flow3r het volgende:
jeff kan niet roken want hij kan het roll dingetje niet vinden en dus is ie pissig want hij kan niet tegen oneerlijkheid
[ afbeelding ]
Hieroquote:
Nee nee hier blijven!quote:
Ahh dat is Mexx. Ik dacht eerst Zoë maar het is inderdaad Mexx.quote:Op maandag 12 december 2022 03:26 schreef Flow3r het volgende:
Iemand komt paranoide over volgens Leila, ze stoort zich ook aan haar slordigheid, Mexx is het ermee eens
Nog niet maar dat komt er nu wel snel aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |