Saved by the bell(s)quote:Op zondag 11 december 2022 20:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jawel joh mexx zei wel 10x dat ie moest kappen
Nou dat was het dus serieus ja!! Febo greep hiermee innadat mexx paar keer zei dat martin moest stoppen en rechtop moest gaan staanquote:
ik zeg gooi die anderen er maar inquote:Op zondag 11 december 2022 20:59 schreef Harry het volgende:
GJ: er staat heel duidelijk in het Regelboek dat er geen anderen bij komen.
Anders gaat GJ eruit.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Bij wendy was ook ingrijpen omdar ze tv keken op kantoor online reclames allemaalquote:Op zondag 11 december 2022 21:00 schreef Kakadylo het volgende:
Martin en Mexx bezig onder de douche want ja Wendy was zojuist geweest en hopla gelijk Martin op dat grote scherm
Reken maar dat ie hier naar uitkeek en op Sinatra hoopte maar die zangcarričre kan ie nu vergetenquote:Op zondag 11 december 2022 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
Martin kan niet zingen en krijgt Let it go van frozen.... gęnant
Ik hoor de febo HIER lachen
Ohjee rupp zo weer boos op hunquote:Op zondag 11 december 2022 21:03 schreef Flow3r het volgende:
Rupie vraagt om een 'mutsje ' voor een trekje, maar Babet heeft niks meer
Sas en Babs.quote:Op zondag 11 december 2022 21:02 schreef engine het volgende:
Is afgelopen nacht het alarm gegaan? En zijn ze weer opgebleven in ploegen?
Ah okay, thanks. Het kan dus ook 's nachts af gaanquote:
Zo is het spel niet opgebouwd toch?quote:Op zondag 11 december 2022 21:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Er zullen toch geen nieuwe deelnemers meer komen nu? Veel te laat in het spel en er moeten mensen weg ipv bij
Ze passen constant regels aan heb ik het idee... maar dit lijkt me wel wat ver gezochtquote:Op zondag 11 december 2022 21:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo is het spel niet opgebouwd toch?
Nee joh, dan weten ze gelijk alles wat buiten gebeurt. En dat is niet de bedoeling.quote:Op zondag 11 december 2022 21:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo is het spel niet opgebouwd toch?
Dat is een gegeven , maar niet over dat lijkt mijquote:Op zondag 11 december 2022 21:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze passen constant regels aan heb ik het idee... maar dit lijkt me wel wat ver gezocht
Morgen komen er 10 nieuwe bijquote:Op zondag 11 december 2022 21:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Er zullen toch geen nieuwe deelnemers meer komen nu? Veel te laat in het spel en er moeten mensen weg ipv bij
~10 minquote:Op zondag 11 december 2022 21:10 schreef mario390 het volgende:
hebben nu wendy en martin in 5 min
afstand zingen moeten?
Freaky.quote:
Ik vind het ook heel vermoeiend om naar te luisterenquote:Op zondag 11 december 2022 21:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie en Ima zijn niet te verstaan, kan het gesprek amper tot niet volgen![]()
Iets met studieschuld afbetalen , Ima had het 2e jaar afgerond , ging goed .quote:Op zondag 11 december 2022 21:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie en Ima zijn niet te verstaan, kan het gesprek amper tot niet volgen![]()
En Martin moest likken binnen die 10 minutenquote:Op zondag 11 december 2022 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo bevor 21 00 moesten 2
zingen? en wat?
En cloud en cybersecurityquote:Op zondag 11 december 2022 21:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iets met studieschuld afbetalen , Ima had het 2e jaar afgerond , ging goed .
Ik hoorde ook iets over theater wetenschappen , de namen Kim W ,Wanda en Esther vallenquote:
Iets met ICT,volgens mij onderschat Rupert Ima schromelijk.quote:Op zondag 11 december 2022 21:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iets met studieschuld afbetalen , Ima had het 2e jaar afgerond , ging goed .
matin?quote:Op zondag 11 december 2022 21:16 schreef Deisyy het volgende:
De kleuter heeft zich onder een bed verstopt
Staat.quote:Op zondag 11 december 2022 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
Martin staat onder het bed.
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:
Tja zo groot is hij welquote:Op zondag 11 december 2022 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Staatquote:Op zondag 11 december 2022 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon van de schrik een goede schop gevenquote:Op zondag 11 december 2022 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
UiteraardHij liet Mexx en Zoe schrikken, hij deed dat vanmorgen ook bij Wendy toen ze op kantoor bij Isaac zat, hij kwam over de vloer aankruipen en liet haar schrikken.
wat moesten wendy en dequote:Op zondag 11 december 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
zijn ze nu stiekem aan het eten??
of kussen??
matin Frozenquote:Op zondag 11 december 2022 21:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat moesten wendy en de
vent zingen?
Kijk eens de filmpjes topic!quote:Op zondag 11 december 2022 21:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat moesten wendy en de
vent zingen?
quote:Op zondag 11 december 2022 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Zoe vraagt aan Mexx of het kwaad kan als ze haar kleding met poeder voor de witte was wast. Nee hoor zegt Mexx
maakt ook niks uitquote:Op zondag 11 december 2022 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Zoe vraagt aan Mexx of het kwaad kan als ze haar kleding met poeder voor de witte was wast. Nee hoor zegt Mexx
Ik ben daar wel een pietje precies is , gebruik alleen wasmiddel voor zwarte was bij donkere kledingquote:Op zondag 11 december 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
maakt ook niks uit![]()
al die leuke benamingen maakt geen bal uit
ik geloof dat zelfs blackwasmiddel kleding nog meer ontkleurd dan gewoon wasmiddel
quote:Op zondag 11 december 2022 21:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben daar wel een pietje precies is , gebruik alleen wasmiddel voor zwarte was bij donkere kleding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben toch wel heel benieuwd waarom wanda zo van de stream wordt gehouden
ima zegt wij zijn de leuke mensen voor alle groepjesThinking is difficult, that’s why most people judge
In wasmiddel voor witte was zit echt een goedje waardoor het witter wordtquote:Op zondag 11 december 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
maakt ook niks uit![]()
al die leuke benamingen maakt geen bal uit
ik geloof dat zelfs blackwasmiddel kleding nog meer ontkleurd dan gewoon wasmiddel
madonna frozen is geen kerstliedquote:Op zondag 11 december 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
matin Frozen
en Wendy ehhhh weet ik zo niet meer
quote:Op zondag 11 december 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In wasmiddel voor witte was zit echt een goedje waardoor het witter wordt
Ik ook hoorquote:Op zondag 11 december 2022 21:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben daar wel een pietje precies is , gebruik alleen wasmiddel voor zwarte was bij donkere kleding
in de andere ookquote:Op zondag 11 december 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In wasmiddel voor witte was zit echt een goedje waardoor het witter wordt
van disney frozenquote:Op zondag 11 december 2022 21:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
madonna frozen is geen kerstlied
zo en idiotenregie
Ga lekker streams kijkenquote:Op zondag 11 december 2022 21:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo en idiotenregie
KimK al aan het afluisteren?quote:
quote:Op zondag 11 december 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben toch wel heel benieuwd waarom wanda zo van de stream wordt gehouden
ima zegt wij zijn de leuke mensen voor alle groepjesHet is druk in de tuin, Kenzy is met Marciano aan de wandel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
let it go van de film Frozenquote:Op zondag 11 december 2022 21:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo en idiotenregie
Het zou leuk zijn als Kim K straks hysterisch naar buiten stormtquote:
eerlijkquote:Op zondag 11 december 2022 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
Als Mexx wint zou ze geld doneren aan de voedselbank zegt Erik. GJ geeft Erik op een briefje dat Mexx dat dus absoluut niet gaat doen, die gaat echt geen geld doneren aan de voedselbank als ze wint.
quote:Op zondag 11 december 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als Kim K straks hysterisch naar buiten stormt
Ben daar nog niet uit eigenlijk, geloof dat ze beiden zou kunnen doen.quote:
als Mexx echt met haar gaat praten gaat dat misquote:Op zondag 11 december 2022 21:29 schreef puzziepie het volgende:
Als Kim gaat gaat ze. ze staat vaak op ontploffen
Kan hij niet weten.quote:Op zondag 11 december 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Kim K is een gevalletje 'doet ze anders nooit', want thuis is ze niet zo, zegt Marciano.
dat is wat Kim tegen hem zei straksquote:Op zondag 11 december 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Kim K is een gevalletje 'doet ze anders nooit', want thuis is ze niet zo, zegt Marciano.
quote:
quote:Op zondag 11 december 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wat Kim tegen hem zei straks
djedi moet gewoon gaanquote:Op zondag 11 december 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Kenzy vraagt zich af wanneer Djedi gaat ontploffen met Mexx.
die heeft echt geen recht van sprekenquote:Op zondag 11 december 2022 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het klaagt en het klaagt en het klaagt.
En een gele kaart.quote:Op zondag 11 december 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft echt geen recht van spreken
2 maanden in Ruben gezeten
en nu zeuren over Mexx
Heb ook niet meegekregen waarom die nou ineens weer tegen Mexx moet zijn. Zou me niet verbazen als het een kwestie van meelopen is.quote:Op zondag 11 december 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft echt geen recht van spreken
2 maanden in Ruben gezeten
en nu zeuren over Mexx
preciesquote:Op zondag 11 december 2022 21:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb ook niet meegekregen waarom die nou ineens weer tegen Mexx moet zijn. Zou me niet verbazen als het een kwestie van meelopen is.
Dat hoorde ik nog net , en toen was ik er wel weer klaar meequote:Op zondag 11 december 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
Kenzi is superblij dat ze op kamer 3 ligt
quote:Op zondag 11 december 2022 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik nog net , en toen was ik er wel weer klaar mee
geen drankquote:Op zondag 11 december 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Ima en Rupert staan hun tanden al te poetsen, die kruipen dus al onder de dekens.
Ik kreeg dat net niet meer meequote:Op zondag 11 december 2022 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik nog net , en toen was ik er wel weer klaar mee
Wat een sukkol!quote:Op zondag 11 december 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
Bern zei dat de oudjes het hebben gemunt op de blondies
Judas dusquote:Op zondag 11 december 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
Bern zei dat de oudjes het hebben gemunt op de blondies
Tiano is aan het bonden sinds vandaag.quote:Op zondag 11 december 2022 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
waren tiano en kenzi altijd al close?
voorsorteren op n flippende vriendin die er uit gaat?quote:Op zondag 11 december 2022 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tiano is aan het bonden sinds vandaag.
Ze moeten toch nog the roast van zoe doen?quote:Op zondag 11 december 2022 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kim D. is d'r tanden ook al aan het poetsen
Tiano ziet dat zijn schip met gouden appels(kim K ) een schip met zure appels isquote:Op zondag 11 december 2022 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tiano is aan het bonden sinds vandaag.
Is dat vanavond?quote:Op zondag 11 december 2022 21:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ze moeten toch nog the roast van zoe doen?
Wat zeg je dit treffend.quote:Op zondag 11 december 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano ziet dat zijn schip met gouden appels(kim K ) een schip met zure appels is
het is te toevalligquote:Op zondag 11 december 2022 21:38 schreef mangalie het volgende:
Wat heeft Tiano vandaag? Praat met iedereen, zieltjes aan het winnen voor manager Januari?
Zoiets moet je gewoon doen en niet ermee adverteren in een PR-praatje dus dat soort teksten kunnen in de prullenbak jaquote:Op zondag 11 december 2022 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
Als Mexx wint zou ze geld doneren aan de voedselbank zegt Erik. GJ geeft Erik op een briefje dat Mexx dat dus absoluut niet gaat doen, die gaat echt geen geld doneren aan de voedselbank als ze wint.
Stichting Jaap.quote:Op zondag 11 december 2022 21:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoiets moet je gewoon doen en niet ermee adverteren in een PR-praatje dus dat soort teksten kunnen in de prullenbak ja
Janet haar optie.quote:
Met gouden naalden?quote:Op zondag 11 december 2022 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Janet haar optie.
Tiano wil er eentje van 600 euro.
en dan zitten ze te zeuren over kleren bestellen!!quote:Op zondag 11 december 2022 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Janet haar optie.
Is niet meer genoeg voor janetquote:Op zondag 11 december 2022 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
ze hadden toch n tijdje terug zel bomen gemaakt v hout?
Ze hebben toch het boek , met daarin de prijzen ...quote:Op zondag 11 december 2022 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Janet haar optie.
Ik heb die indruk helemaal niet bij hun relatie.quote:Op zondag 11 december 2022 21:45 schreef Poesjuh het volgende:
Imadi heeft daar maar 1 taak lijkt wel: de cock van de bewust gecaste kok tevreden houden zodat de kok niet gaat
Moet vast een filmpje van zijn.quote:Op zondag 11 december 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan zitten ze te zeuren over kleren bestellen!!
echt werkelijk waar!!!
Met gouden ballen?quote:Op zondag 11 december 2022 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Janet haar optie.
Tadaaa.quote:
Ik welquote:Op zondag 11 december 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb die indruk helemaal niet bij hun relatie.
Ja vond hem vorige week in gesprek met Sasha (ok en Bernquote:Op zondag 11 december 2022 21:47 schreef Kakadylo het volgende:
Ciano komt in ieder geval een stuk sympathieker over zodra ie niks met kamer drie te schaften heeft
dan moet de febo hem er zelf maar neer zettenquote:Op zondag 11 december 2022 21:51 schreef spapaars het volgende:
Er past natuurlijk wel een enorme boom in die loods, met veel ballen en lichtjes.
De febo zal dat ook wel willen, vandaar die prijs, en geen opties voor een kleinere en goedkopere boom.
Tot de deur, en vooraf afrekenen.quote:Op zondag 11 december 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet de febo hem er zelf maar neer zetten
Domme engnek is het....Mensen voor lul zetten is zijn hoofddoelquote:Op zondag 11 december 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Janet en Eunice keken volgens Isaac naar de aanbiedingen. Hij vergeet Wendy.
En Makki, ipv Maggiquote:Op zondag 11 december 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Maisketjap, eehhh, manisketjap.
Tikfout in Isaac zijn hoofd
Ook Jeff wees hem op goedkope oplossingen voor vlees. Wederom z'n aantekeningen niet op ordequote:Op zondag 11 december 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Janet en Eunice keken volgens Isaac naar de aanbiedingen. Hij vergeet Wendy.
'Tuurlijk komt er een boom, en nog veel meer rond Kerst.. stel je voor wat voor klotebeelden een lege Loods geeft op TV met Kerst ... dus het gaat nog volop verdienopdrachten regenen.. te beginnen met twéé kerstliedjes pp als de Grote Potroof afgeschoten wordt morgenmiddagquote:Op zondag 11 december 2022 21:51 schreef spapaars het volgende:
Er past natuurlijk wel een enorme boom in die loods, met veel ballen en lichtjes.
De febo zal dat ook wel willen, vandaar die prijs, en geen opties voor een kleinere en goedkopere boom.
Of hij doet het bewust, daar verdenk ik hem vanquote:Op zondag 11 december 2022 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook Jeff wees hem op goedkope oplossingen voor vlees. Wederom z'n aantekeningen niet op orde
Daar zou ik ook niet van opkijken nee.quote:Op zondag 11 december 2022 21:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of hij doet het bewust, daar verdenk ik hem van
Hij zit ordinair te stoken dus.quote:Op zondag 11 december 2022 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook Jeff wees hem op goedkope oplossingen voor vlees. Wederom z'n aantekeningen niet op orde
Nee bro 100 procent 300 procent te dom daarvoorquote:Op zondag 11 december 2022 21:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of hij doet het bewust, daar verdenk ik hem van
Soort van bouwpakket, 1 stam, 18 takken en 'n zak dennenaalden. Zelf in elkaar zetten en plakken.quote:
quote:Op zondag 11 december 2022 22:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Soort van bouwpakket, 1 stam, 18 takken en 'n zak dennenaalden. Zelf in elkaar zetten en plakken.
Soort van diamond painting maar dan met naalden
owjah elk naaldje is genummerd
Lukt ze nooit.quote:Op zondag 11 december 2022 22:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Soort van bouwpakket, 1 stam, 18 takken en 'n zak dennenaalden. Zelf in elkaar zetten en plakken.
Soort van diamond painting maar dan met naalden
owjah elk naaldje is genummerd
hoe danquote:
Maak er 'n opdracht van, kunnen ze de kerstversiering mee winnen en 'n kerstdiner. Dan doenquote:
dus antikraakquote:Op zondag 11 december 2022 22:03 schreef IkFok het volgende:
[..]
was een flat die gesloopt ging worden
Dan nog kan het niet...quote:Op zondag 11 december 2022 22:03 schreef IkFok het volgende:
[..]
Oh je moet Mexx bij de oren pakken en dan heel hard in d'r gezicht schreeuwen?quote:Op zondag 11 december 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Mexx en Martin zijn een omgekeerd ANWB-stel
Woont volgens mij een soort Antikraak, totdat zijn huis gesloopt gaat wordenquote:
Zomerhuisjequote:Op zondag 11 december 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe dan
zit hij soms in de schuldsanering??
Hun kledingquote:Op zondag 11 december 2022 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh je moet Mexx bij de oren pakken en dan heel hard in d'r gezicht schreeuwen?
Anti kraak flatjequote:Op zondag 11 december 2022 22:03 schreef IkFok het volgende:
[..]
Okko en Eus.quote:
Denkt Mexx.quote:
Eensquote:Op zondag 11 december 2022 22:05 schreef R0T29 het volgende:
Ik kan moeilijk naar Erik luisteren als het over de pot gaat. Zelfde geldt voor Bern en vooral ook Eunice. Ik heb echt een hekel aan gierige mensen
Woehoe echte liefde!quote:
Het zijn ook zinloze discussies. Gewoon accepteren dat je er niet uitkomt en lekker over stemmen.quote:Op zondag 11 december 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eens
maar GJ is ook erg dwingend
en dat vind ik ook erggggg vervelend
Mexx zegt heel vaak van dat soort dingenquote:Op zondag 11 december 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Het was niet de bedoeling dat het zo snel rond zou gaan, maar ze was ok wel benieuwd hoe snel het rond zou gaan
mensen zullen het moeten het met hem eens zijnquote:Op zondag 11 december 2022 22:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het zijn ook zinloze discussies. Gewoon accepteren dat je er niet uitkomt en lekker over stemmen.
Puberaal gedrag.quote:Op zondag 11 december 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx zegt heel vaak van dat soort dingen
Had hij aan mij een lastige.quote:Op zondag 11 december 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen zullen het moeten het met hem eens zijn
Hij vertelde deze week dat hij een verhuisvergoeding kreeg van 7000 euro en dat hij verwachte daar geld aan over te houdenquote:Op zondag 11 december 2022 22:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Woont volgens mij een soort Antikraak, totdat zijn huis gesloopt gaat worden
mij ookquote:
ze is niet boos, ze is teleurgesteldquote:Op zondag 11 december 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Djedi is ook niet boos, maar ze had het graag van Mexx zelf willen horen
NU? Doen ze wel eens anders?quote:Op zondag 11 december 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Mexx en Djedi nu ontzettend doorzeiken.
Dat vertelt het verhaal niet, waarschijnlijk omdat het gisteren een 'bijzondere' datum wasquote:Op zondag 11 december 2022 22:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft Mattin nu verkering aan Mexx gevraagd of wat moet ik me er bij voorstellen?
Lekker aso ook van Djedi om met de rug er naar toe praten. Flikker aub over het hek Djediquote:Op zondag 11 december 2022 22:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Djedi, zeur niet zo, ga lekker naar huis, ipv verstoppertje spelen op je kamer en drammen
Echt zo`n dooddoener.quote:Op zondag 11 december 2022 22:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze is niet boos, ze is teleurgesteld
Dat is nog ergerquote:Op zondag 11 december 2022 22:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze is niet boos, ze is teleurgesteld
quote:
wat da?quote:Op zondag 11 december 2022 22:12 schreef R0T29 het volgende:
GJ klapt uit de school over iets wat niet zou mogen van de FEBO, soundlock en streamwissel
Hij gaat iets aankondigen morgen meen ik gehoord te hebben.quote:Op zondag 11 december 2022 22:12 schreef R0T29 het volgende:
GJ klapt uit de school over iets wat niet zou mogen van de FEBO, soundlock en streamwissel
Dat wilde hij Erik net uitleggen. Die snapte het ook niet maar toen soundlock. GJ heeft "iets" te horen gekregen van achterquote:
djedi doet graag mee met zeiken tegen zoequote:Op zondag 11 december 2022 22:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft Djedi ook verkering met Mexx? Of gaat het ergens anders om ?
Dat hij gaat?quote:Op zondag 11 december 2022 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij gaat iets aankondigen morgen meen ik gehoord te hebben.
mag niet meerquote:Op zondag 11 december 2022 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij gaat iets aankondigen morgen meen ik gehoord te hebben.
Want die kan ze hebben.quote:Op zondag 11 december 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
djedi doet graag mee met zeiken tegen zoe
Lang douchen en op muren schrijven.quote:Op zondag 11 december 2022 22:15 schreef HappyCharly het volgende:
Djedi is alleen opvulling.. wat doet zij nou wat echt opvalt, positief of negatief?
niksquote:Op zondag 11 december 2022 22:15 schreef HappyCharly het volgende:
Djedi is alleen opvulling.. wat doet zij nou wat echt opvalt, positief of negatief?
ohhjaquote:Op zondag 11 december 2022 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang douchen en op muren schrijven.
Gisteren had GJ een vaag verhaal dat het belastingtechnisch goed zou zijn als er 50.00 uit de prijzenpot gaat dat zou hij morgen gaan pitchenquote:
Ze mogen het niet hebben over het prijzen bedrag en wat er afgaat naar de belasting heb ik het idee.quote:
Gj had bedacht dat het voordeliger zou zijn om 100000 uit de pot te halen, want na aftrek van belasting aan het eind zou er in verhouding meer van overblijven. Dat wou hij uitleggen aan de groep, maar daar heeft hij geen toestemming van de febo voorquote:Op zondag 11 december 2022 22:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat wilde hij Erik net uitleggen. Die snapte het ook niet maar toen soundlock. GJ heeft "iets" te horen gekregen van achter
quote:
Maar is dat ook echt zo?quote:Op zondag 11 december 2022 22:18 schreef woxxel het volgende:
[..]
Gj had bedacht dat het voordeliger zou zijn om 100000 uit de pot te halen, want na aftrek van belasting aan het eind zou er in verhouding meer van overblijven. Dat wou hij uitleggen aan de groep, maar daar heeft hij geen toestemming van de febo voor
ik denk dat ze sowieso 29 % kansspel belasting moeten betalenquote:
Ja en ja.quote:Op zondag 11 december 2022 22:21 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe loopt naar de badkamer met een plukje haar van haar hoofd in haar hand.
Ze pakt de stijl tang , steekt de stekker in het stopcontact en maak een krul.
Nog een pluk haar pakken en maakt nog een krul.
Kijkt nog even goed in de spiegel, tis goed en ze loopt weg.
Volgens mij moet de stekker dan nog in het stopcontact zitten of ben ik nou gek?
En eigen vermogen belastingquote:Op zondag 11 december 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze sowieso 29 % kansspel belasting moeten betalen
jep maar die hoef je pas het volgende jaar te betalen en is afhankelijk van wat je op 31 december op je rekening hebt staanquote:
Zover ik weet hou je de helft over.quote:
quote:Op zondag 11 december 2022 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zover ik weet hou je de helft over.
Daar rekende GJ ook mee in zijn voorbeeldquote:Op zondag 11 december 2022 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zover ik weet hou je de helft over.
Ik weet nog dat Gio daar zo van baalde.quote:Op zondag 11 december 2022 22:24 schreef IkFok het volgende:
[..]
Daar rekende GJ ook mee in zijn voorbeeld
Ongeveer...quote:Op zondag 11 december 2022 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
Maar zit er dan een kern van waarheid in dat idee van GJ?
quote:
29% van 900.000 is altijd meer dan 29% van 850.000quote:Op zondag 11 december 2022 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
Maar zit er dan een kern van waarheid in dat idee van GJ?
Tenzij je het hebt over de gasprijzen. Maar dat terzijde.quote:Op zondag 11 december 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
29% van 900.000 is altijd meer dan 29% van 850.000
Ze heeft wel gelijk natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2022 22:31 schreef mangalie het volgende:
Zoe: Harderwijk is toch niet bij Duitsland...Dat is bij het dolfinarium![]()
Ze heeft in jip en janneke taal wel gelijk. Ook had ze het over Zeewolde en dat klopt: het ziekenhuis in Harderwijk waar ik in lag keek uit op Zeewolde.quote:Op zondag 11 december 2022 22:31 schreef mangalie het volgende:
Zoe: Harderwijk is toch niet bij Duitsland...Dat is bij het dolfinarium![]()
Dit doen ze elke avond.quote:
Ze heeft ook gelijk maar ik vond ht zo grappig dat ze dolfinarium zei..quote:Op zondag 11 december 2022 22:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze heeft in jip en janneke taal wel gelijk. Ook had ze het over Zeewolde en dat klopt: het ziekenhuis in Harderwijk waar ik in lag keek uit op Zeewolde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |