quote:Op zondag 11 december 2022 19:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin vind het raar dat een vrouw, die met haar man in de stad loopt, naar hem kijkt. Denkt hij dat ze naar hem kijken omdat hij zo'n lekker ding is? Ik vind hem geen lak of smak aan
Hij ziet er uit als een mini mafia baasjequote:Op zondag 11 december 2022 19:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin vind het raar dat een vrouw, die met haar man in de stad loopt, naar hem kijkt. Denkt hij dat ze naar hem kijken omdat hij zo'n lekker ding is? Ik vind hem geen lak of smak aan
Thanks!quote:
Kleine hondjes keffen ook het hardst.quote:Op zondag 11 december 2022 19:27 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een mini mafia baasje
En dan dat irritante haar kammen met zijn vingers, zou ik me kapot aan ergerenquote:Op zondag 11 december 2022 19:27 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een mini mafia baasje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Jaja,ik pak het origineel.quote:
quote:Op zondag 11 december 2022 19:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan dat irritante haar kammen met zijn vingers, zou ik me kapot aan ergerenWat zit er in die haar pipet van hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op zondag 11 december 2022 19:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is nog wel in de loodsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
[ afbeelding ]
Ze is nog wel in de loodsMaar zodra ze beginnen te praten zijn ze van de streams af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben echt wel meer gedaan dan alleen praten, maar ze beschermen haar, dat ze niets verraad.
Mexx liep weg.quote:Op zondag 11 december 2022 19:32 schreef HappyCharly het volgende:
ik las dat Kim boos is, nu aan tafel nog steeds'
Is er iets concreets gebeurd?
Djedi loopt weg en gaat op de bank zitten:
sorry kim , ik ga er nietr naar luisteren
Mexx liep weg, en daarna liep martin ook weg naar de tafel zei iets en liep toen naar de keukenquote:Op zondag 11 december 2022 19:32 schreef HappyCharly het volgende:
ik las dat Kim boos is, nu aan tafel nog steeds'
Is er iets concreets gebeurd?
Djedi loopt weg en gaat op de bank zitten:
sorry kim , ik ga er nietr naar luisteren
Ze ergert zich aan Martinquote:Op zondag 11 december 2022 19:31 schreef Poesjuh het volgende:
Kim W is nu weeeer boos op een ander een man?
Marcia: geen ruzie maken
KIM: HIJ moet gwn normaal doen, en bek tegen me houden
[ afbeelding ]
Ze is nog wel in de loodsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Go mexxquote:Op zondag 11 december 2022 19:37 schreef Flow3r het volgende:
Mexx wil een gesprek aangaan met Kim W want ze is de negativiteit zat
[ afbeelding ]
Oehhh jaaaaaaaaquote:Op zondag 11 december 2022 19:38 schreef HappyCharly het volgende:
nou goed idee
dan schelden en dan![]()
en dan
Jeff staat heel lief gitaar te spelen.quote:Op zondag 11 december 2022 19:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik wordt echt 'n beetje onpasselijk van dat "stoere" gedrag van Jeff
Jan willem en erik konden er wel van genieten vandaag het gitaarspel heerlijk wat lives in de loodsquote:Op zondag 11 december 2022 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff staat heel lief gitaar te spelen.
Ik had daar allang 'n banjo van gemaakt....... op zijn hoofdquote:Op zondag 11 december 2022 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff staat heel lief gitaar te spelen.
quote:Op zondag 11 december 2022 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik had daar allang 'n banjo van gemaakt....... op zijn hoofd
dat wist je niet?quote:Op zondag 11 december 2022 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
Wendy heeft blijkbaar een wel/ niet vriend
Vermoed dat de brandstichting opmerking de druppel was kwa live risicoquote:Op zondag 11 december 2022 19:57 schreef freaky40 het volgende:
Heeft Wanda een stream ban van de Febo?
ik dacht dat het net voor ze de loods inging weer uit wasquote:
helemaal primaquote:Op zondag 11 december 2022 19:59 schreef Poesjuh het volgende:
Wendy heeft idd n friend met benefits zoals zoveeeeelen daar en in de wereld, niks geks aan. Lekker de lusten en niet de lasten. JW heeft er zat
wat?quote:Op zondag 11 december 2022 20:00 schreef mario390 het volgende:
hoezo zingen ze bijna nieee?
dats geen opdracht dat is en stuss
Zou leuk zijn jaaaaquote:Op zondag 11 december 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moeten ze vannacht wel 10 x
constant een SL als ze scheld is ook niet de oplossingquote:Op zondag 11 december 2022 20:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeg dat tegen haar en je krijgt een poffert
En terecht altijd die vrouwonvriendelijke opmerkingen hier over ongesteldheid. Blijft bizar hoor jongens kom op eej.quote:Op zondag 11 december 2022 20:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dien een klacht in bij de Feboquote:Op zondag 11 december 2022 20:00 schreef mario390 het volgende:
hoezo zingen ze bijna nieee?
dats geen opdracht dat is en stuss
Dat heb ik even gemist.quote:Op zondag 11 december 2022 19:58 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vermoed dat de brandstichting opmerking de druppel was kwa live risico
Poffert is lekker met gesmolten boter en bruine suikerquote:Op zondag 11 december 2022 20:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als vrouw mag ik dat best als grapje zeggen vind ikquote:Op zondag 11 december 2022 20:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En terecht altijd die vrouwonvriendelijke opmerkingen hier over ongesteldheid. Blijft bizar hoor jongens kom op eej.
Ik ben niet zo als vrouw dus generaliseer niet zo stel ik voor
Nou Eunice sowieso nietquote:Op zondag 11 december 2022 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice: "We maken allemaal kans om te winnen."
Dat zie ik toch anders.
quote:
ja hoorquote:Op zondag 11 december 2022 20:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als vrouw mag ik dat best als grapje zeggen vind ik
Dan doe jij jouzelf en alle andere vrouwen tekort. Mag hoor, maar zonde tochquote:Op zondag 11 december 2022 20:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als vrouw mag ik dat best als grapje zeggen vind ik
nou Kim K doe je daar niks te kort meequote:Op zondag 11 december 2022 20:07 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dan doe jij jouzelf en alle andere vrouwen tekort. Mag hoor, maar zonde toch
Nee maar alle andere dames wel. Kim is van nature juist al zoquote:Op zondag 11 december 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou Kim K doe je daar niks te kort mee
ikke nietquote:Op zondag 11 december 2022 20:08 schreef spapaars het volgende:
Rustig aan dames, of zijn jullie allemaal ongesteld?
quote:Op zondag 11 december 2022 20:08 schreef spapaars het volgende:
Mis je die tijd of zo?quote:Op zondag 11 december 2022 20:08 schreef spapaars het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2022 20:10 schreef spapaars het volgende:
Denk dat Isaac alleen maar spelletjes heeft gespeeld op de computer, hij kan alleen de muis bedienen.
En dan ga je een jaar in een loods zitten.quote:Op zondag 11 december 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
5 restaurants heeft hij geleid
500000 per jaar haalt hij binnen
quote:Op zondag 11 december 2022 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan ga je een jaar in een loods zitten.
ik zie het als zelfspot, niks mis meequote:Op zondag 11 december 2022 20:07 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dan doe jij jouzelf en alle andere vrouwen tekort. Mag hoor, maar zonde toch
Kim W verdient een gele gaart voor dat scheldenquote:Op zondag 11 december 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
iedereen uit beeld die teveel scheld?
Ik denk elke keer dat jij een vrouw bentquote:Op zondag 11 december 2022 20:08 schreef spapaars het volgende:
Dat is uiteraard niet mijn bedoeling, ik wil niemand bewust kwetsen.quote:
Is hij ookquote:Op zondag 11 december 2022 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat jij een vrouw bent
Nou bij deze weet je dat voor je volgende grapquote:Op zondag 11 december 2022 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is uiteraard niet mijn bedoeling, ik wil niemand bewust kwetsen.
Ik ben best lief hoor
de koppen die ze trekt omdat ze weet dat de FEBO er niet blij mee isquote:Op zondag 11 december 2022 20:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kim W verdient een gele gaart voor dat schelden
Ik heb alles weer gemistquote:Op zondag 11 december 2022 20:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kim W verdient een gele gaart voor dat schelden
Ik snap er ook niks vanquote:Op zondag 11 december 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
5 restaurants heeft hij geleid
500000 per jaar haalt hij binnen
over half uurtjequote:Op zondag 11 december 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat binnenkort uit dr plaat
Als mexx zo in gesprek gaat met kim over haar gedrag dan boemmmmmmquote:
volgens mij is ze door Kamer 5 aangesproken op haar gedrag/scheldenquote:Op zondag 11 december 2022 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb nog steeds niet goed door waarom Kim zo boos is..
Iets met Marciano en iets met Mexx.. maar wat is er nu net concreet gebeurd dat ze zo boos is?
* ik word leip van deze mensen* zegt ze
Marciano moet nog ff wat gevoelige snaartjes van Kim kietelen en ze ontploftquote:Op zondag 11 december 2022 20:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Als mexx zo in gesprek gaat met kim over haar gedrag dan boemmmmmm
Zou slimme zet zijn van mexx is meteen rood voor kimmie
lijkt of ze extra de gesprekken verstoren met bijgeluidenquote:
Ze baalt dat eunice niks uit de pot wil halen. Daarom wilde kim w haar op dr bek rammen.quote:Op zondag 11 december 2022 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb nog steeds niet goed door waarom Kim zo boos is..
Iets met Marciano en iets met Mexx.. maar wat is er nu net concreet gebeurd dat ze zo boos is?
* ik word leip van deze mensen* zegt ze
ahja dat kan want daar verwijst ze steeds naarquote:Op zondag 11 december 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is ze door Kamer 5 aangesproken op haar gedrag/schelden
Tiano denkt alleen aan de pot en geel kost weer 10.000 voor kim kquote:Op zondag 11 december 2022 20:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ook wel fijn dat hij naar haar luistert en een beetje probeert te begrenzen
En ze mag vertrekken.quote:Op zondag 11 december 2022 20:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tiano denkt alleen aan de pot en geel kost weer 10.000 voor kim k
hmmm mag dat?quote:Op zondag 11 december 2022 20:24 schreef Sociologica het volgende:
Hahaha Isaac Wendy en Babs kijken naar een reclame spot op de computer alsof het de eerste is die ze ooit zien cute
Volgens mij was het advertising op de jumbo site. Je kunt je wel afvragen of het mag als ze het bewust aan moesten klikken om af te spelen ipv dat je hem ‘moet’ kijken om verder te komen binnen de site. Weet niet hoe het precies ging sorryquote:
Is een filmpje van hun zelf, zag Jeff achter een sneeuwpop volgens mijquote:
Dat vindt hij niet eens erg. Isaac zei qweek terug al maat neem afscheid van haar beter voor jou. Tiano ja doe ik ook.quote:
Hahaha echt?! Ik dacht dat ik die vent uit die reclames zag hahaha excuusquote:Op zondag 11 december 2022 20:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is een filmpje van hun zelf, zag Jeff achter een sneeuwpop volgens mij
Hu nog erger????quote:Op zondag 11 december 2022 20:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn heeft iemand opgenomen?quote:Op zondag 11 december 2022 20:26 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Hahaha echt?! Ik dacht dat ik die vent uit die reclames zag hahaha excuus
Was het ook. Dat was geen Jeff.quote:Op zondag 11 december 2022 20:26 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Hahaha echt?! Ik dacht dat ik die vent uit die reclames zag hahaha excuus
dacht een jumbo reclamequote:Op zondag 11 december 2022 20:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat lijkt me al helemaal niet de bedoeling.quote:Op zondag 11 december 2022 20:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh niet dusquote:Op zondag 11 december 2022 20:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff over 20 jaarquote:
Die met een man achter een sneeuwpop, Frank Lammers, is ook Jumboreclame. Tis net Jeff, zelfde postuurquote:
het haar lijkt wel een beetjequote:
Echt hoorquote:Op zondag 11 december 2022 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Die met een man achter een sneeuwpop, Frank Lammers, is ook Jumboreclame. Tis net Jeff, zelfde postuur
Ah dromen over etenquote:
dat snap ik ook nietquote:Op zondag 11 december 2022 20:30 schreef puzziepie het volgende:
Esther wil ff bij het vuur kijken, ze weet niet wat daar aan den hand is ,maar ze wil het in gaten houden
Ah Kim W
Jaaaa esther gaaaaa naar kim pleasequote:Op zondag 11 december 2022 20:30 schreef puzziepie het volgende:
Esther wil ff bij het vuur kijken, ze weet niet wat daar aan den hand is ,maar ze wil het in gaten houden
Ah Kim W
Ik vermoed dat Isaac weer bijlegt, of anders vast in de mand voor als het schip met geld binnenkomt.quote:
Die hoort beter dan we denken ,gok ikquote:Op zondag 11 december 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat snap ik ook niet
hartstikke doof
maar dat wil ze in de gaten houden
Volgende keer geloven we jou meteenquote:Op zondag 11 december 2022 20:31 schreef Sociologica het volgende:
Hahaha ik heb me hier wel om vermaakt
Dus toch 3 verliefde pubers die keken naar een jumbo reclame. Leuk
Dan gaat ze waarschijnlijk nog meer schelden want wat denken die fuckers wel nietquote:Op zondag 11 december 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is ze door Kamer 5 aangesproken op haar gedrag/schelden
of ze kan echt goed liplezenquote:Op zondag 11 december 2022 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die hoort beter dan we denken ,gok ik
wat was er gebeurd?quote:Op zondag 11 december 2022 20:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wel raar dat Wanda zoveel uit beeld word gehouden. Zal wel zijn ivm het dreigen
ze zegt nu elke keerquote:Op zondag 11 december 2022 20:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan gaat ze waarschijnlijk nog meer schelden want wat denken die fuckers wel niet
ik heb nog steeds het vermoeden dat ze ook redelijk goed kan liplezen. maar dan moet ze wel in de buurt van die persoon zijn.quote:Op zondag 11 december 2022 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die hoort beter dan we denken ,gok ik
Ja beetje jammer... of ze willen geen escalatie laten zien maarja...quote:Op zondag 11 december 2022 20:33 schreef Flow3r het volgende:
slechte regie weer
Kim W heeft het moeilijk volgens Ester
Dus krijgen wij een zwijgzame Esther in beeld ipv een Kim W
nee die rug is ook zoietsquote:Op zondag 11 december 2022 20:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook. Maar vertrouw haar wat dat betreft niet zo
Heerlijk rustigquote:Op zondag 11 december 2022 20:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wel raar dat Wanda zoveel uit beeld word gehouden. Zal wel zijn ivm het dreigen
Voordeel is dat ze iig niet kan doen alsof alles goed is... het is heeeeeeel duidelijk dat ze pissig isquote:Op zondag 11 december 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zegt nu elke keer
mag ik dat wel zeggen met ditgezicht erbij
Paar dagen geleden opmerking over dat Ivor Jeff zijn huis in brand zou steken of in die richting ivm met zijn gedrag naar haarquote:
Het lijkt wel of die 500 niet op kan.quote:Op zondag 11 december 2022 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Isaac weer bijlegt, of anders vast in de mand voor als het schip met geld binnenkomt.
Heerlijk he, een rug die alleen opspeelt als je zelf wilquote:
Wanda had gisteren gezegd dat Ivor het huis van Jeff zou affikkenquote:
quote:Op zondag 11 december 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
GJ wordt er vermoeiend met het doorduwen van zijn mening
ohhh daar gaat het nog steeds over? Dat wist ik wel jaquote:Op zondag 11 december 2022 20:35 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Paar dagen geleden opmerking over dat Ivor Jeff zijn huis in brand zou steken of in die richting ivm met zijn gedrag naar haar
Die is zoooooo klaar met GJ, was JW al tijdens bewind van maddyquote:Op zondag 11 december 2022 20:36 schreef Was-beer het volgende:
[..]![]()
JW gaat er volgens mij mooi niet op in
En de mazzel dat ze veel geld wonnen.quote:Op zondag 11 december 2022 20:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Veel fitties de laatste dagen. De sfeer onder manager Jeff, was ondanks het geklaag, een stuk beter![]()
GJ heeft wel een puntquote:Op zondag 11 december 2022 20:38 schreef Kakadylo het volgende:
Fittie tussen GJ en JW en toch is het leuk
Bijna alle fitties gaan over het entertainmentboek.quote:Op zondag 11 december 2022 20:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Veel fitties de laatste dagen. De sfeer onder manager Jeff, was ondanks het geklaag, een stuk beter![]()
toen was er nog geen sprake van geld uit de pot halen.quote:Op zondag 11 december 2022 20:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit iddquote:Op zondag 11 december 2022 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Bijna alle fitties gaan over het entertainmentboek.
boek kwam binnen in de periode van Jeffquote:Op zondag 11 december 2022 20:39 schreef Verida het volgende:
[..]
toen was er nog geen sprake van geld uit de pot halen.
dit zorgt voor erg veel discussie onderling. En misgunnen en zorgen maken over mensen die de pot willen leeghalen enz.
En Erik wil een biljarttafelquote:Op zondag 11 december 2022 20:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda wil het huis van Jeff in de fik steken
KimW wil Eunice voor de bek slaan
KIm W boos op Martin
GJ ruzie met JW, die niet wil luisteren
Nog meer?![]()
![]()
Dat drammen steeds ja, kan nog geen tosti maken die drammerdquote:Op zondag 11 december 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
het gaat me niet zozeer om wie er gelijk heeft of niet
maar GJ is pissig dat anderen niet met hem mee gaan in zijn verhaal
terwijl JW accepteert dat anderen een andere mening hebben
Echt hequote:Op zondag 11 december 2022 20:40 schreef Poesjuh het volgende:
Allemaal ijs met kerststol.
Wat bijstandsnorm bern??
Alleen voor max 200 ennn uit de huishoudpot. Contextquote:Op zondag 11 december 2022 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
Erik wil een biljart/ pool
Liever niet, de hele tijd het geluid van die ballen op stream
wat en mooie kerstsfeerquote:Op zondag 11 december 2022 20:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
KIm W boos op Martin
Nog meer?![]()
![]()
Het ging me niet om het geld.quote:Op zondag 11 december 2022 20:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Alleen voor max 200 ennn uit de huishoudpot. Context
Ja mexx is kim w beu en wil in gesprek met haarquote:Op zondag 11 december 2022 20:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
KIm W boos op Martin
Nog meer?![]()
![]()
Wanda denkt dat Ivor het huis van Jeff al in de fik heeft gestoken, dat is toch wat andersquote:Op zondag 11 december 2022 20:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
KIm W boos op Martin
Nog meer?![]()
![]()
Ze hebben ijs (met kerststol?) als dessertquote:Op zondag 11 december 2022 20:43 schreef Verida het volgende:
[..]
wat staan daar voor knabbels op tafel? Alles was toch op?
Nou wanda vond het ook niet meer dan logisch van ivor zei die gevaarlijke etos gek erbijquote:Op zondag 11 december 2022 20:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Wanda denkt dat Ivor het huis van Jeff al in de fik heeft gestoken, dat is toch wat anders
Mag jasper dit wel leuk vinden van wanda nu wendy zingt? Of vanaaf weer hangstoel verwijt gesprekquote:
Erik was echt de beste.quote:Op zondag 11 december 2022 20:48 schreef Kakadylo het volgende:
Heb er maar twee live meegemaakt en dat waren Erik en Wendy
Dit is toch ook info achtige interactie vanaf buiten? Is gwn ff tv kijken ditquote:Op zondag 11 december 2022 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
Aww schattig, ze gaan nu volgens mij nog een keer de jumbo reclame kijken en noemen het 'filmpje"
Denk eerder dat hij al haar spullen heeft afgegeven bij haar ouders.quote:Op zondag 11 december 2022 20:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Wanda denkt dat Ivor het huis van Jeff al in de fik heeft gestoken, dat is toch wat anders
In Fryslân heet dat Bofferd (trommelkoek).quote:Op zondag 11 december 2022 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Poffert is lekker met gesmolten boter en bruine suiker
Kan ze weer alleen met junkie ex op vakantie ipv met zn allenquote:Op zondag 11 december 2022 20:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij al haar spullen heeft afgegeven bij haar ouders.
quote:
Ja wel hè?! Ik dacht ik zet het niet neer want dat was toch niet maar die SL was toch net een seconde te laatquote:
Dat nummer "Snowman" van Sia vind ik ook geweldigquote:Op zondag 11 december 2022 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
Aww schattig, ze gaan nu volgens mij nog een keer de jumbo reclame kijken en noemen het 'filmpje"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2022 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
Martin kan niet zingen en krijgt Let it go van frozen.... gênant
Ik hoor de febo HIER lachen
Mijn gebed werd gewoon meteen verhoordquote:Op zondag 11 december 2022 20:50 schreef Poesjuh het volgende:
Nu aub mexx uit de douche karaoke pleaseeee
Ze wordt door martin verwend, mex zegt gedraag je
The cold never bothered me anyway, drops towelquote:Op zondag 11 december 2022 20:54 schreef chufi het volgende:
Laat Mattin zn handdoek vallen zometeen?
Jawel joh mexx zei wel 10x dat ie moest kappenquote:Op zondag 11 december 2022 20:52 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja wel hè?! Ik dacht ik zet het niet neer want dat was toch niet maar die SL was toch net een seconde te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |