quote:Op zondag 11 december 2022 19:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin vind het raar dat een vrouw, die met haar man in de stad loopt, naar hem kijkt. Denkt hij dat ze naar hem kijken omdat hij zo'n lekker ding is? Ik vind hem geen lak of smak aan
Hij ziet er uit als een mini mafia baasjequote:Op zondag 11 december 2022 19:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin vind het raar dat een vrouw, die met haar man in de stad loopt, naar hem kijkt. Denkt hij dat ze naar hem kijken omdat hij zo'n lekker ding is? Ik vind hem geen lak of smak aan
Thanks!quote:
Kleine hondjes keffen ook het hardst.quote:Op zondag 11 december 2022 19:27 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een mini mafia baasje
En dan dat irritante haar kammen met zijn vingers, zou ik me kapot aan ergerenquote:Op zondag 11 december 2022 19:27 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een mini mafia baasje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Jaja,ik pak het origineel.quote:
quote:Op zondag 11 december 2022 19:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan dat irritante haar kammen met zijn vingers, zou ik me kapot aan ergerenWat zit er in die haar pipet van hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op zondag 11 december 2022 19:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is nog wel in de loodsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zondag 11 december 2022 19:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is nog wel in de loodsMaar zodra ze beginnen te praten zijn ze van de streams af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben echt wel meer gedaan dan alleen praten, maar ze beschermen haar, dat ze niets verraad.
Mexx liep weg.quote:Op zondag 11 december 2022 19:32 schreef HappyCharly het volgende:
ik las dat Kim boos is, nu aan tafel nog steeds'
Is er iets concreets gebeurd?
Djedi loopt weg en gaat op de bank zitten:
sorry kim , ik ga er nietr naar luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |