Het is een hypochonder.quote:Op zondag 11 december 2022 16:24 schreef Poesjuh het volgende:
Waar sas pijn heeft? Geen idee die verzint wel wat geloof ik. Doet de hele dag niks dus kan geen spierpijn zijn van bewegen
Nou zullen we niet dat soort dingen insinuerenquote:
Ik zeg wat ik vind.quote:Op zondag 11 december 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou zullen we niet dat soort dingen insinueren
Klonk zo gemaakt hun gesprek weer...quote:Op zondag 11 december 2022 16:24 schreef Deisyy het volgende:
Sasha vindt dat Bern mooi gesproken heeft, ze vindt het knap dat hij voor zijn mening uitkomt terwijl hij weet dat hij in de minderheid is.
En dat arrogante toontje waarop hij het compliment ook in ontvangst nam.quote:Op zondag 11 december 2022 16:26 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klonk zo gemaakt hun gesprek weer...
Bij sas krijg ik altijd het idee dat je vraagt
Alles goed?
Ja? En dan met een deur smijt zo van neeeeeee zo passief agressief of zo
Eens. Blijkbaar kan je alleen pijn hebben als het een aantoonbare reden heeft.quote:
Of zichtbaar isquote:Op zondag 11 december 2022 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eens. Blijkbaar kan je alleen pijn hebben als het een aantoonbare reden heeft.
Dat betekent heeeel veeeel voor mij lebber lebber en weer afgevinkt hun relatie show. Zo komt het steeds weer over, liefdeloos koppel dat een broer zus koppelt speelt of zoquote:Op zondag 11 december 2022 16:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat arrogante toontje waarop hij het compliment ook in ontvangst nam.![]()
Naja, met B-merken kom je een eind. Alleen zulke dure schoenen kom je niet ver meequote:Op zondag 11 december 2022 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
Kenzy wil:
Airmax
hoge hakken
zwarte skinny jeans
sweater.
Nou succes met 180 euro.
Oh wow oke ja dannnnn moet ze op ja gaan staan idd zegquote:Op zondag 11 december 2022 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
Kenzy wil:
Airmax
hoge hakken
zwarte skinny jeans
sweater.
Nou succes met 180 euro.
Nou dat niet hoor, zeker niet en dat zeggen we ook nergens. Alleen geloven we sas niet nee dat is wat andersquote:Op zondag 11 december 2022 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eens. Blijkbaar kan je alleen pijn hebben als het een aantoonbare reden heeft.
Genoeg eten ja, fruit voor de loods net idd en zometeen ook nog vanille ijsquote:Op zondag 11 december 2022 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht er twee aan het zoenen waren, maar ze zitten een stuk sinaasappel uit te sabbelen.
Kerststolquote:Op zondag 11 december 2022 16:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Genoeg eten ja, fruit voor de loods net idd en zometeen ook nog vanille ijs
En morgen weer vla en nog iets
Ligt aan de maat, junior gaat tot 38 en is een stuk goedkoperquote:Op zondag 11 december 2022 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, met B-merken kom je een eind. Alleen zulke dure schoenen kom je niet ver mee
Dat is nogal een verschilquote:Op zondag 11 december 2022 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht er twee aan het zoenen waren, maar ze zitten een stuk sinaasappel uit te sabbelen.
Jaaaa pffff ik switch van stream weg van tiano en eunice want ze heeft precies 1 miljoen nodig om mensen te helpen met mindfullnes nou uhhh dat kan zelfs gratis. Ik bied ook gratis reiki behandelingen aan mensen aan die allerleiii klachten hebben en geen geld, kom op eunice 1 heel miljoen?quote:Op zondag 11 december 2022 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice doet haar riedeltje ook weer.
Gehaaide tante hoor.quote:Op zondag 11 december 2022 16:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jaaaa pffff ik switch van stream weg van tiano en eunice want ze heeft precies 1 miljoen nodig om mensen te helpen met mindfullnes nou uhhh dat kan zelfs gratis. Ik bied ook gratis reiki behandelingen aan mensen aan die allerleiii klachten hebben, kom op eunice 1 heel miljoen?
Dat vind ik zo raar dat ze iets van de buitenwereld weten, geen contacten hebben, maar wel dingen aannemen?quote:Op zondag 11 december 2022 16:38 schreef Deisyy het volgende:
Mexx met Martin wil een pizza workshop geven en hoop dat een plaatselijke pizzeria ze sponsort met deeg ofzo, meldt ze in haar microfoon.
Ja, maar de FEBO kan dat regelenquote:Op zondag 11 december 2022 16:40 schreef Dotteke het volgende:
D
[..]
Dat vind ik zo raar dat ze iets van de buitenwereld weten, geen contacten hebben, maar wel dingen aannemen?
Iedereen is van nature positief?quote:
Jaaa jeff en isaac net in kantoorquote:
Gisteren postte Lion het beeldscherm van hun computer, en het staat vol met verzoeken van de bewoners.quote:Op zondag 11 december 2022 16:40 schreef Dotteke het volgende:
D
[..]
Dat vind ik zo raar dat ze iets van de buitenwereld weten, geen contacten hebben, maar wel dingen aannemen?
Ze willen een hele boksringquote:Op zondag 11 december 2022 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteren postte Lion het beeldscherm van hun computer, en het staat vol met verzoeken van de bewoners.
Zoals Marcio die vroeg of het mogelijk was sportschoenen te vragen zonder te betalen maar via sponsering.
Is ook wel zo tot de maatschappij het kind of dier verpest jaquote:Op zondag 11 december 2022 16:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen is van nature positief?
Zei ze dat nu ?
Ze geloofd in tabula rasa? Dat is zo achterhaald...quote:Op zondag 11 december 2022 16:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Is ook wel zo tot de maatschappij het kind of dier verpest ja
Had hij daar verstopt.quote:Op zondag 11 december 2022 16:44 schreef Poesjuh het volgende:
Jasper op het dak met de m en ms, isaac staat erbij beneden en krijgt n handje m en ms van jappie
Hu
Ja die emmer staat nu bij isaac op kantoor achter het zwarte kastje links in de hoekquote:Op zondag 11 december 2022 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Emmer M&M's?
Ze gingen toch honger lijden?
Oh ik dacht dat Jappie hem net van het dak haalde toen ik inschakeldequote:Op zondag 11 december 2022 16:47 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja die emmer staat nu bij isaac op kantoor achter het zwarte kastje links in de hoek
Ja weet ik natuurlijk maar vroeg me ff af of er alleen n handje uit ging voor hem of wat het idee was zeg maarquote:
Jepquote:Op zondag 11 december 2022 16:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze geloofd in tabula rasa? Dat is zo achterhaald...
Kan best, wat ik al schreef, hij had een emmer met smarties op het afdak verstopt.quote:Op zondag 11 december 2022 16:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Jappie hem net van het dak haalde toen ik inschakelde
Overheen gelezen, sorryquote:Op zondag 11 december 2022 16:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan best, wat ik al schreef, hij had een emmer met smarties op het afdak verstopt.
Berend en Jasper vind ik te sympathiek. Ik wil niet dat die gehaat gaan worden in de COS en daarquote:Op zondag 11 december 2022 16:48 schreef Poesjuh het volgende:
Kenzi wil nu ook manager worden in jan?
Jasper berend tiano kenzi hmm
Oké, nu wel handigquote:Op zondag 11 december 2022 16:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff heeft hem toen met jappie verstopt
Ja maar tiano en kenzi ben ik ook niet voor hahhhaa kan Janet niet ff met onderbroekje in de douche managen?quote:Op zondag 11 december 2022 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Berend en Jasper vind ik te sympathiek. Ik wil niet dat die gehaat gaan worden in de COS en daarDus die mogen van mij geen manager worden
Als ik kijk hoe de managers tot nu toe gehaat worden wil ik niet dat leuke mensen manager wordenquote:Op zondag 11 december 2022 16:51 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja maar tiano en kenzi ben ik ook niet voor hahhhaa kan Janet niet ff met onderbroekje in de douche managen?
Ik vind die stem van Marcio zo slaapverwekkendquote:Op zondag 11 december 2022 17:15 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Eunice toch een vreemde manier van reageren soms. Niet echt aangenaam.
quote:Op zondag 11 december 2022 17:06 schreef mangalie het volgende:
Marciano zit in het verkeerde programma...Denkt daar tattoo artist te worden
Heel nare vibe heeft ze....quote:Op zondag 11 december 2022 17:15 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Eunice toch een vreemde manier van reageren soms. Niet echt aangenaam.
Opvallend wel.quote:Op zondag 11 december 2022 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano mengt zich meer in de groep, ligt minder met kim op bed. Mssn omdat hij weet dat Kim eerdaags gaat en andere mensen om zich heen zoekt
Snap je wat ik bedoel versta ik.quote:Op zondag 11 december 2022 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Moraima is zo aan het ratelen dat ik haar bijna niet kan verstaan
Gaat over het geld van de pot pakken, ze gunt iedereen een leuke tijd en JIURIUR eluhu jheth huihudg dat dusquote:Op zondag 11 december 2022 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap je wat ik bedoel versta ik.
Ja hoor haar vaak hoesten, is niet gezond.quote:
Ik vind Marciano heel duidelijk, rustig, helder overkomen. Maar Eunice blijft tegenwerpingen maken en bijzondere vragen stellen.quote:
Ik vind hem wel prettig.quote:Op zondag 11 december 2022 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die stem van Marcio zo slaapverwekkend
Kijk jij ooit streams?quote:Op zondag 11 december 2022 17:38 schreef Dotteke het volgende:
Hoe lang moeten ze die bal hoog houden?
33 keer in 30 sec.quote:Op zondag 11 december 2022 17:38 schreef Dotteke het volgende:
Hoe lang moeten ze die bal hoog houden?
Toch wel echt dieptriest als je je vriendje gaat af staan luisteren....quote:Op zondag 11 december 2022 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze luisteren Tiano en Eunice af
Thnx, ik dacht 32 keer.quote:
Dat is het huidige record volgens mij.quote:Op zondag 11 december 2022 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, ik dacht 32 keer.
Maar is nog een hele kluif om dat te doen zo te zien.
Het gaat Erik beter af dan Jeffquote:Op zondag 11 december 2022 17:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is het huidige record volgens mij.
Dat record hebben ze helemaal verkeerd gelezen. Is het al eerder in de COS overgegaan. Wat Erik nu doet, gaat in ieder geval never nooit een record worden...quote:Op zondag 11 december 2022 17:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is het huidige record volgens mij.
Klopt.quote:Op zondag 11 december 2022 17:45 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat record hebben ze helemaal verkeerd gelezen. Is het al eerder in de COS overgegaan. Wat Erik nu doet, gaat in ieder geval never nooit een record worden...
Is toch op de knie?quote:Op zondag 11 december 2022 17:45 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat record hebben ze helemaal verkeerd gelezen. Is het al eerder in de COS overgegaan. Wat Erik nu doet, gaat in ieder geval never nooit een record worden...
Hoempah heeft het filmpje geplaatst.quote:Op zondag 11 december 2022 17:48 schreef woxxel het volgende:
Heeft bern z'n voorstel sl gedaan aan de groep?
Over de prijzenpot/huishoudpot? Dat heeft ie wel in de groep gegooid vanmiddagquote:Op zondag 11 december 2022 17:48 schreef woxxel het volgende:
Heeft bern z'n voorstel sl gedaan aan de groep?
Vannacht 2x, overdag nog nietquote:Op zondag 11 december 2022 17:49 schreef Sestra666 het volgende:
Hoe vaak zijn de kerstklokken gegaan?
Nee, dat denken ze. Wat Erik doet, kan de gemiddelde basisschoolleerling sneller en vaker. Hij denk zelf wel dat hij echt goed is en denkt echt dat hij een record gaat neerzetten.quote:
Die zien er net zo uit.quote:
Nou basisschool, hij is de enige in de loods die dit al kan. Maar wat is er mis mee dan? Mogen wij meegenieten met jou? Want voor ons lijkt het goed hahahaquote:Op zondag 11 december 2022 17:52 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee, dat denken ze. Wat Erik doet, kan de gemiddelde basisschoolleerling sneller en vaker. Hij denk zelf wel dat hij echt goed is en denkt echt dat hij een record gaat neerzetten.
Als er een beoordelaar komt, ligt 'ie gierend op de grond als hij dit moet beoordelen.
Verbazen doet het me geenszins bij zowel KimK als Djediquote:Op zondag 11 december 2022 17:41 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Toch wel echt dieptriest als je je vriendje gaat af staan luisteren....
Imadiddin heeft buiten al een relatie van drie jaar met een vrouwquote:Op zondag 11 december 2022 17:56 schreef Poesjuh het volgende:
Babette heeft ruppert door
B: oh maar wat je nu zegt dan lijkt t alsof je imadi dus gwn hebt voor hier
R: nee nee uh hij is wel n speciaal persoon
Bye imadi
Nee hoor dat is beëindigd voor imadi hierin ging. Juist omdat hij hierin ging.quote:Op zondag 11 december 2022 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Imadiddin heeft buiten al een relatie van drie jaar met een vrouw![]()
Die zal het niet leuk vinden wat ze nu van haar vriend ziet.
Het record in 1 minuut wat Erik nu doet is 196quote:Op zondag 11 december 2022 17:54 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nou basisschool, hij is de enige in de loods die dit al kan. Maar wat is er mis mee dan? Mogen wij meegenieten met jou? Want voor ons lijkt het goed hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2022 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Imadiddin heeft buiten al een relatie van drie jaar met een vrouw![]()
Die zal het niet leuk vinden wat ze nu van haar vriend ziet.
quote:Op zondag 11 december 2022 17:58 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nee hoor dat is beëindigd voor imadi hierin ging. Juist omdat hij hierin ging.
Wonder dat die er (nog) in zit want ik versta ook echt geeeeeeen woord van die ruppertquote:Op zondag 11 december 2022 18:03 schreef Sestra666 het volgende:
ik heb nog geen zin verstaan van rupert in die 3 mnd
Je bent niet de enigequote:Op zondag 11 december 2022 18:03 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2022 17:59 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het record in 1 minuut wat Erik nu doet is 196Oh huuuuuu woooh dihhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze oefenen dus voor niks. Maar zij hebben dat boek toch ook, of is het miss een binnen en buiten versie. Nee trouwens gymzalen zijn net zo groot als n buiten veldje hmm waar gaat het dan mis bij deze hele groep en hun boek?
Anyway thanx for sharing![]()
Lees het net in zijn profielquote:Op zondag 11 december 2022 17:58 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nee hoor dat is beëindigd voor imadi hierin ging. Juist omdat hij hierin ging.
Die is ook bijna niet te verstaanquote:Op zondag 11 december 2022 18:03 schreef Sestra666 het volgende:
Zit hij nu nog met eunice toch niet???quote:Op zondag 11 december 2022 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
Engelengeduld die Marciano. Ik denk niet dat ik dit gesprek zo lang volgehouden had.
Marcia wil centjessssssquote:Op zondag 11 december 2022 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
Engelengeduld die Marciano. Ik denk niet dat ik dit gesprek zo lang volgehouden had.
En als het bedrag onder een bepaald bedrag komt dan zegt ze dag en is ze weg. Ze heeft niet gezegt welk bedragquote:
Ja nog steeds dat gesprek, geen idee of die twee er ook nog staanquote:Op zondag 11 december 2022 18:09 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zit hij nu nog met eunice toch niet???
Staat kim k nog te luistervinken of wat hahahh
Onder de 900.000.quote:Op zondag 11 december 2022 18:12 schreef IkFok het volgende:
[..]
En als het bedrag onder een bepaald bedrag komt dan zegt ze dag en is ze weg. Ze heeft niet gezegt welk bedrag
Tijdje terug zei ze nog als het minder dan 900k is gaat ze weg. Weet niet of ze dat bedrag nog heeft bijgesteld.quote:Op zondag 11 december 2022 18:12 schreef IkFok het volgende:
[..]
En als het bedrag onder een bepaald bedrag komt dan zegt ze dag en is ze weg. Ze heeft niet gezegt welk bedrag
Eunice zei dit. ( en niet marciano)
Dan zou ik 51.000 uit de pot halen . Weer een persoon weggespeeltquote:Op zondag 11 december 2022 18:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tijdje terug zei ze nog als het minder dan 900k is gaat ze weg. Weet niet of ze dat bedrag nog heeft bijgesteld.
quote:Op zondag 11 december 2022 18:15 schreef IkFok het volgende:
[..]
Dan zou ik 51.000 uit de pot halen . Weer een persoon weggespeelt
Mssn kan ze haar dure balletboek weer verkopen, voor de goede zaakquote:Op zondag 11 december 2022 18:11 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "We hebben niet eens geld om wc-papier te kopen, maar dan hebben we het wel over dingen aanschaffen uit dat boek"
Hoe dan?! Na zo'n lang gesprek erover...
Tja en toch ben ik het wel met eunice eens. Niet dat ze 1 heel miljoen nodig heeft om mensen mindfulness te geven maar wel dat hun prioriteiten stom zijnquote:Op zondag 11 december 2022 18:11 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "We hebben niet eens geld om wc-papier te kopen, maar dan hebben we het wel over dingen aanschaffen uit dat boek"
Hoe dan?! Na zo'n lang gesprek erover...
En haar ex had ze ook 8 of 10x per dag aan de telefoon heeft ze eens gezegt. Werkt ze nog wel of belt ze de hele dag.quote:Op zondag 11 december 2022 18:15 schreef Poesjuh het volgende:
Babette belt dr moeder 20 x per dag als luisterend oor. Jezusssssss die moeder zal blij zijn ff rust te hebben. Heeft ze geen vriendinnen? Geen idee hoeveel ze kwijt moet op n dag maar beetje verdelen ook fijn voor mams
Net had ze nog het hele miljoen nodig iegquote:Op zondag 11 december 2022 18:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tijdje terug zei ze nog als het minder dan 900k is gaat ze weg. Weet niet of ze dat bedrag nog heeft bijgesteld.
quote:Op zondag 11 december 2022 18:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn kan ze haar dure balletboek weer verkopen, voor de goede zaak
Sorry maar ben ik de enige die daarvan schrikt en dat enorm behoeftig/afhankelijk vind overkomenquote:Op zondag 11 december 2022 18:18 schreef IkFok het volgende:
[..]
En haar ex had ze ook 8 of 10x per dag aan de telefoon heeft ze eens gezegt. Werkt ze nog wel of belt ze de hele dag.
Ja ho, mams is heilig en ook mijn bff goddank zo lang ze nog eventjes heeft...ze is ziek. Maar ik heb het over elke dag maar liefst 20x je moeder bellen als luisterend oor op je 40 klinkt heftigquote:Op zondag 11 december 2022 18:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp die meiden wel, mijn moeder was ook mijn beste vriendin. Spraken elkaar ook elke dag. Helaas kan dat niet meer. Met een moeder heb je toch een andere band dan met een vriendin. Je weet dat je je moeder kan vertrouwen, begrijp wel dat ze hun moeder missen
Eunice en Tiano.quote:
Maar het zijn 2 verschillende dingen (boodschappen / activiteiten) uit 2 verschillende geldpotten (huishoudpot / prijzenpot). Van prioriteiten is daarom eigenlijk geen sprake. Als het allemaal inderdaad uit 1 pot zou moeten komen was heel deze discussie er niet geweest.quote:Op zondag 11 december 2022 18:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tja en toch ben ik het wel met eunice eens. Niet dat ze 1 heel miljoen nodig heeft om mensen mindfulness te geven maar wel dat hun prioriteiten stom zijn
Dat is wel heel vaak idd, ik belde sowieso 1 x per dag en soms wat vaker. Maar had haar echt geen 20 x per dag moeten bellenquote:Op zondag 11 december 2022 18:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja ho, mams is heilig en ook mijn bff goddank zo lang ze nog eventjes heeft...ze is ziek. Maar ik heb het over 20x je moeder bellen als luisterend oor op je 40 klinkt heftig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Klopt maar je tekent voor basisbehoeften met kans op 1 miljoen. En nu wil men shoppen, lasergamen en bioscopenquote:Op zondag 11 december 2022 18:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar het zijn 2 verschillende dingen (boodschappen / activiteiten) uit 2 verschillende geldpotten (huishoudpot / prijzenpot). Van prioriteiten is daarom eigenlijk geen sprake. Als het allemaal inderdaad uit 1 pot zou moeten komen was heel deze discussie er niet geweest.
quote:Op zondag 11 december 2022 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaak idd, ik belde sowieso 1 x per dag en soms wat vaker. Maar had haar echt geen 20 x per dag moeten bellen
Lief van jou, ik wilde ook al met jou meeleven dat je jouw mammie moet missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry cos ik weet niet hoe spoilers moeten
Je doet een [ spoiler ] en aan het einde [ / spoiler ]quote:Op zondag 11 december 2022 18:26 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Lief van jou, ik wilde ook al met jou meeleven dat je jouw mammie moet missen.
Sorry cos ik weet niet hoe spoilers moeten
Zeg dat welquote:Op zondag 11 december 2022 18:29 schreef Poesjuh het volgende:
Zoe vertelt dat ze thuis woont en bff met dr mams.
Alim vd febo om al die thuiswoners te casten. Kost ze haast nikssss aan vaste lasten doorbetalen gedurende hun verblijf daar
quote:Op zondag 11 december 2022 18:30 schreef Setje72 het volgende:
Is die bel voor zingen vandaag al gegaan?of was Babette de laatste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 11 december 2022 18:26 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Lief van jou, ik wilde ook al met jou meeleven dat je jouw mammie moet missen.
Sorry cos ik weet niet hoe spoilers moetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag niet meer gegaan.quote:Op zondag 11 december 2022 18:30 schreef Setje72 het volgende:
Is die bel voor zingen vandaag al gegaan?of was Babette de laatste?
Tja, dat is wat JW net zegt: "ze hebben achter de regels aangepast, waren die activiteiten ook x25 geweest had iedereen op rood gestaan"quote:Op zondag 11 december 2022 18:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt maar je tekent voor basisbehoeften met kans op 1 miljoen. En nu wil men shoppen, lasergamen en bioscopen
quote:Op zondag 11 december 2022 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Schrok vannacht wakker van toen de bellen voor Babette gingen. Was in slaap gevallen op de bank en ineens die hysterie uit de laptop
Ahh zo lief, dank je welquote:Op zondag 11 december 2022 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je doet een [ spoiler ] en aan het einde [ / spoiler ]
En dan aan elkaar getypt
Geen sorry zeggen en een dikke knuffel
Alle magen opsnijdenquote:Op zondag 11 december 2022 18:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het raadsel van de verdwenen kerststol.
GJ , Babet en Wendy hadden het er over
Hahahaquote:Op zondag 11 december 2022 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Schrok vannacht wakker van toen de bellen voor Babette gingen. Was in slaap gevallen op de bank en ineens die hysterie uit de laptop
Zijn nog 5 pakken dacht ik op kantoor, krijgt men vanavond met vanille ijs als ik goed heb opgelet vandaag.quote:Op zondag 11 december 2022 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie heeft de kerststol opgegeten? Martin?
Die loopt met een geheim rond tussen haar en Jasper, misschien zijn ze bang dat ze het per ongeluk verklapt.quote:Op zondag 11 december 2022 18:41 schreef Poesjuh het volgende:
Nou idd lijkt wel of wanda naar huis is... heel apart en opvallend
Denk dat ze haar beu zijn. Ook Kimklaag weinig gezien vandaagquote:Op zondag 11 december 2022 18:40 schreef spapaars het volgende:
Mis het gekwebbel van Wanda, zal geen toeval zijn dat ze haar niet op de streams brengen.
quote:Op zondag 11 december 2022 18:39 schreef IkFok het volgende:
Janet met het gele poetslapje uit de keuken de plank schoonmaken . Daarbij viel die op de grond gewoon oppakken en weer doorgaan met het aanrecht schoon te maken. En daarna de messen met het gele doekje schoonvegen en weer terug zetten in het messen blok. Zonder ook maar een keer gele doekje uit te spoelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze mist 13 kilo aan vet dus past haar broeken niet meer cherumquote:Op zondag 11 december 2022 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe vindt het ijskoud.
Tja.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2022 18:43 schreef Poesjuh het volgende:
[..]GeluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dertien kilo afgevallen? Maar zo'n strak jurkje?quote:Op zondag 11 december 2022 18:43 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ze mist 13 kilo aan vet dus past haar broeken niet meer cherum
Is van Mexx.quote:Op zondag 11 december 2022 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dertien kilo afgevallen? Maar zo'n strak jurkje?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Of haar en jeffs achterban volgen iets teveel live en met dr grote brandstichting mond houden ze haar ff uit beeld?quote:Op zondag 11 december 2022 18:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die loopt met een geheim rond tussen haar en Jasper, misschien zijn ze bang dat ze het per ongeluk verklapt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
De SC is ook nog een optiequote:Op zondag 11 december 2022 18:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Thanx echt handig voor de toekomst
Ja die kleding die ze had was in het begin al wel te klein vond ik ja ook dit jurkje. Maar ze zei dat ze alleen nog jurkjes aan kon daardoorquote:Op zondag 11 december 2022 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Schijnt opgegeten te zijn of voor een deelquote:Op zondag 11 december 2022 18:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zijn nog 5 pakken dacht ik op kantoor, krijgt men vanavond met vanille ijs als ik goed heb opgelet vandaag.
Overvloed
Wel mooi rustigquote:Op zondag 11 december 2022 18:41 schreef Poesjuh het volgende:
Nou idd lijkt wel of wanda naar huis is... heel apart en opvallend
Misschien vindt ze te strak mooiquote:Op zondag 11 december 2022 18:47 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja die kleding die ze had was in het begin al wel te klein vond ik ja ook dit jurkje. Maar ze zei dat ze alleen nog jurkjes aan kon daardoor
Je mag toch best eventjes van elkaar leren hier, is ook in jouw voordeel dat ik beter leer posten. Sorry hoorquote:
Geen sorry hoor.quote:Op zondag 11 december 2022 18:50 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Je mag toch best eventjes van elkaar leren hier, is ook in jouw voordeel dat ik beter leer posten. Sorry hoor
Vanuit kantoor? Jeff telde er 5 vanmiddag met isaac. Offf dat moeten 5 andere dingen zijn geweest, die ze wilde gaan serveren met ijs vanavondquote:Op zondag 11 december 2022 18:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Schijnt opgegeten te zijn of voor een deel
heeft zij zoveel gepoept ? om dat sport heeft zij niet gemaktquote:Op zondag 11 december 2022 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van mij mag ze, ik let niet zo op die uiterlijkhedenquote:Op zondag 11 december 2022 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien vindt ze te strak mooi
Minder eten en minder snoepenquote:Op zondag 11 december 2022 18:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft zij zoveel gepoept ? om dat sport heeft zij niet gemakt
In het echt niet, op de streams zelden, maar mijn blik viel erop door die foto hierquote:Op zondag 11 december 2022 18:53 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Van mij mag ze, ik let niet zo op die uiterlijkheden
quote:Op zondag 11 december 2022 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
Welk dier zegt gak gak?
Zoey: "Een krokodil? "
Gak gak hahah ik zou sasha antwoordenquote:Op zondag 11 december 2022 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
Welk dier zegt gak gak?
Imadinin lacht toch zo gak gak gak gkkkk?quote:Op zondag 11 december 2022 18:54 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gak gak hahah ik zou sasha antwoorden
Ohhhh nee joh, ik bedoelde oprecht enkel en alleen van hey smaken verschillen. Niet dat jij daarover zou oordelen. Miss vindt ze dat idd mooi staan kan hoorquote:Op zondag 11 december 2022 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In het echt niet, op de streams zelden, maar mijn blik viel erop door die foto hierIk oordeel idd te hard. Trouwens ze heeft een beter figuur dan ik, dus helemaal nait soezen
Als ie een gans te pakken heeft zekerquote:Op zondag 11 december 2022 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
Welk dier zegt gak gak?
Ruppie ging vandaag rond met de vitamientjes maar niemand nam ze zei hijquote:Op zondag 11 december 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
Berend moet nog steeds bijgevoed worden met vitamientjes ?
Ja maar was Gak vroeger niet een uitkeringsinstantie? vandaar mijn grap naar sashaquote:Op zondag 11 december 2022 18:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Imadinin lacht toch zo gak gak gak gkkkk?
Hahha die bern hij vindt het zeker een gevaaaarlijk dure boomquote:Op zondag 11 december 2022 18:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zei Bern nou een "ghetto kerstboom"
Maakt ook niet uit wat hij zei, ik moet lachen
quote:Op zondag 11 december 2022 18:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag zo vrolijk , zo vrolijk was ik nooit
quote:Op zondag 11 december 2022 19:01 schreef Flow3r het volgende:
Kim K vindt Eunice een k-wijf
"ze is echt gestoord"
"ik sta op het punt haar op haar bek te slaan '
Whuttt? Alweer?quote:Op zondag 11 december 2022 19:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kim W wil Eunice een klap op de bek geven
Ligt niet aan jou.quote:Op zondag 11 december 2022 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt het aan mij of zijn al die gewelddadige opmerkingen daadwerkelijk abnormaal en ordinair
Jaaa tiano ziet zn centjes alweer afnemen met zo'n vriendinquote:Op zondag 11 december 2022 19:04 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano waarschuwt Kim W om niet in gesprek met Eunice te gaan want ze staat al op scherp.
quote:Op zondag 11 december 2022 18:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag zo vrolijk , zo vrolijk was ik nooit
Plus 1 zijn weinig starseeds te bekennen daarquote:Op zondag 11 december 2022 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt het aan mij of zijn al die gewelddadige opmerkingen daadwerkelijk abnormaal en ordinair
Gele kaart incoming.quote:Op zondag 11 december 2022 19:01 schreef Flow3r het volgende:
"ze is echt gestoord"
Estherquote:Op zondag 11 december 2022 19:01 schreef Flow3r het volgende:
"ze is echt gestoord"
Nou ze houdt er wel een rare denkwijze op na, kan me voorstellen dat dit raar overkomt en ze haar zien als en zweefteefquote:Op zondag 11 december 2022 19:06 schreef Was-beer het volgende:
Zegt genoeg over KimK dat ze Eunice niet in haar waarde kan laten
Dit gaat over het gesprek tussen Tiano en Eunice.quote:
Eunice heeft toch niks belastend over Kim K gezegt. Maar ze doet als of ze het niks anders had dan over haarquote:Op zondag 11 december 2022 19:06 schreef Was-beer het volgende:
Zegt genoeg over KimK dat ze Eunice niet in haar waarde kan laten
Al ge-editquote:Op zondag 11 december 2022 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat over het gesprek tussen Tiano en Eunice.
Vind het ook een zweefteef, maar zie echt geen reden om haar op de bek te slaan.quote:Op zondag 11 december 2022 19:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ze houdt er wel een rare denkwijze op na, kan me voorstellen dat dit raar overkomt en ze haar zien als en zweefteef
Verdienen zweefteven een pak slaag? Ook nietquote:Op zondag 11 december 2022 19:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ze houdt er wel een rare denkwijze op na, kan me voorstellen dat dit raar overkomt en ze haar zien als en zweefteef
Eens, maar ik ben niet van het slaan, nog nooit gedaan, maar moet je eerlijk bekennen dat ik het wel eens fijn had gevonden als ik dat wel zou kunnenquote:Op zondag 11 december 2022 19:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het ook een zweefteef, maar zie echt geen reden om haar op de bek te slaan.
Dat schijnt.quote:Op zondag 11 december 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
Kim mag zo achterlijk doen tegen de FEBO ?
Wauw hele scheldwoorden boek weer paraat bij kim wquote:Op zondag 11 december 2022 19:09 schreef Flow3r het volgende:
Martin kwam ze storen bij het afluisteren
Volgens Martin was Eunice in tranen
"Hij moet echt zijn bek houden' aldus Kim W
"ze is echt een vies vuil teringwijf, mag ik dat wel zeggen ? "
steeds een soundlock NA elk scheldwoord, wat is het nut als we het al hebben gehoord![]()
Haar denkwijze wijkt wel wat af van de meeste andere mensen maar om dan iemand direct gestoord te noemen.. Dat bedoel ik met in haar waarde laten. KimK (of wie dan ook) hoeft het er niet mee eens te zijn verder.quote:Op zondag 11 december 2022 19:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als t zo erg is dat een soundlock nosig is, vind ik een gele kaart terechtquote:Op zondag 11 december 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
Krijgen we nu elke keer een sl als ze schelden
mssn hint ze op een 2de gele kaart om naar huis gestuurd te wordenquote:
Daar is ze aardig bij in de buurt.quote:Op zondag 11 december 2022 19:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn hint ze op een 2de gele kaart om naar huis gestuurd te worden
Bokszakken genoeg in ons land om los te gaanquote:Op zondag 11 december 2022 19:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar ik ben niet van het slaan, nog nooit gedaan, maar moet je eerlijk bekennen dat ik het wel eens fijn had gevonden als ik dat wel zou kunnen
Ohhhh dan is het exit ja hoe vet zou dat voor ons zijn....rode kaart en dan voor K3 ohhh give us a christmas miracle pleasequote:Op zondag 11 december 2022 19:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn hint ze op een 2de gele kaart om naar huis gestuurd te worden
quote:
Nee niet nodig, hou niet van boksen, kijk daarom ook niet naar boksen in de loods of de trainingenquote:Op zondag 11 december 2022 19:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Bokszakken genoeg in ons land om los te gaan
Ik snap de term persoonlijke doelen daar nooit zo.Het is een game show.quote:Op zondag 11 december 2022 19:14 schreef Flow3r het volgende:
Bern : denk je dat je het een ander meer gaat gunnen als je hun doelen weet en je het zelf niet gaat worden ?
Sas : geen idee, denk dat het bij mij aan de persoon ligt of ik het gun of niet, niet zozeer aan het doel
[ afbeelding ]
Zij ogen toch echt niet als een verliefd stelletje? Die blikken af en toequote:Op zondag 11 december 2022 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit is echt een gif, zag ineens die ogen bewegen
Lekker schreeuwen buiten kan ook heerlijk opluchten.quote:Op zondag 11 december 2022 19:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee niet nodig, hou niet van boksen, kijk daarom ook niet naar boksen in de loods of de trainingen
Ik gun het echt dat een vd twee naar huis gaat. Wat een saai geneuzel….quote:Op zondag 11 december 2022 19:14 schreef Flow3r het volgende:
Bern : denk je dat je het een ander meer gaat gunnen als je hun doelen weet en je het zelf niet gaat worden ?
Sas : geen idee, denk dat het bij mij aan de persoon ligt of ik het gun of niet, niet zozeer aan het doel
[ afbeelding ]
Nope eerder broer zus die een cel delenquote:Op zondag 11 december 2022 19:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij ogen toch echt niet als een verliefd stelletje? Die blikken af en toe
quote:Op zondag 11 december 2022 19:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nope eerder broer zus die een cel delen
Denk dat je het meer moet zien als persoonlijke groei.quote:Op zondag 11 december 2022 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap de term persoonlijke doelen daar nooit zo.Het is een game show.
Yup, maar dan het liefst Bern, Sas is nog wel te pruimen als ze met anderen is, Bern blijf een druipkaars.quote:Op zondag 11 december 2022 19:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik gun het echt dat een vd twee naar huis gaat. Wat een saai geneuzel….
Dat 'Frank' stukje vond ik wel weer grappigquote:Op zondag 11 december 2022 19:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mexx wil een gesprek met Martin, maar hij luister niet eens naar haar, gaar baketballen, loopt weg, wat een vreselijke eikel is het ook
Ziet er naar uit dat ze allemaal een gerecht mogen samenstellen bij de manager ? Berend zat net boven op de computerquote:Op zondag 11 december 2022 19:19 schreef Sestra666 het volgende:
wat heb je gehad, bruine bonen met spek? janet tegen berend..
oh mag ik dat zeggen?
hihaho was het een grapje offe worden ze bijgevoerd....
Werden ze in utopia zenderkamer ook dus ik geloof dit nog gerust ookquote:Op zondag 11 december 2022 19:19 schreef Sestra666 het volgende:
wat heb je gehad, bruine bonen met spek? janet tegen berend..
oh mag ik dat zeggen?
hihaho was het een grapje offe worden ze bijgevoerd....
Hij voelt zich ongemakkelijk met dit soort gesprekken. Wil niet luisteren naar haar, maar de dominante aap uithangen. Siert hem niet. Maar zij laat het ook toe.quote:Op zondag 11 december 2022 19:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mexx wil een gesprek met Martin, maar hij luister niet eens naar haar, gaat baketballen, loopt weg, wat een vreselijke eikel is het ook
Hu van welk geld?quote:Op zondag 11 december 2022 19:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat ze allemaal een gerecht mogen samenstellen bij de manager ? Berend zat net boven op de computer
Ja erg he klote serie ik snap hetquote:Op zondag 11 december 2022 19:22 schreef Flow3r het volgende:
Oh voor 50 euro mogen ze een menu samenstellen binnen 20 minuten bij Isaac, voor maandag of dinsdag, zegt Janet net
heb toch weer geluisterd![]()
[ afbeelding ]
En erik wacht nog steeds op zijn gemaakte chili sin carne??quote:Op zondag 11 december 2022 19:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als het geld van de jinglebells binnen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |