abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 december 2022 @ 22:08:27 #101
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 11 december 2022 @ 22:08:55 #102
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_207047544
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 21:43 schreef slashdotter3 het volgende:
In een toekomstige oorlog met Taiwan ben ik wel benieuwd hoe China hun landingstroepen gaan bevoorraden na de 1e paar dagen.

[ twitter ]
JA de winters van Taiwan zijn pittig.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_207048381
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 19:54 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
En nog belangrijker, veel gemotiveerder..
Ja dat klopt. Echter heb je laatst het bericht gelezen over de nieuwe Russische bevelhebber? Het gaat om generaal Soerovikin, die ook wel Generaal Armageddon wordt genoemd. Enge vent. Die schijnt alles aan gort te schieten wat in zijn weg ligt en heeft ervaring met Syrië en Tsjetsjenië.

https://www.telegraaf.nl/(...)ber-boekt-progressie

Sinds Soerovikin de lakens uitdeelt, heeft Rusland de aanvallen op Oekraïense doelwitten opgevoerd. Op militaire doelwitten, maar vooral op kritische infrastructuur voor de energievoorziening. Daarmee tapt hij uit hetzelfde vaatje als wat hij zijn leger eerder in Syrië liet doen: de burgers tot wanhoop drijven omdat ze geen toegang hebben tot verwarming, voedsel of stromend water. De Russische soldaten hebben zich onder zijn leiding stevig ingegraven en hun verdedigingslinies op orde gebracht. Volgens de bronnen van de krant zal Oekraïne het moeilijk hebben om erdoor te raken. De Russische troepen zijn naar verluidt beter georganiseerd en tonen meer discipline dan enkele maanden geleden.
Corporate translator
  zondag 11 december 2022 @ 23:26:27 #105
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207048386
En we hebben beeld. Was gewoon een kroegruzie waar hij zich mee bemoeide :')

twitter
pi_207048400
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 11 december 2022 @ 23:28:47 #107
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207048404
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2022 23:25 schreef HSG het volgende:

[..]
Ja dat klopt. Echter heb je laatst het bericht gelezen over de nieuwe Russische bevelhebber? Het gaat om generaal Soerovikin, die ook wel Generaal Armageddon wordt genoemd. Enge vent. Die schijnt alles aan gort te schieten wat in zijn weg ligt en heeft ervaring met Syrië en Tsjetsjenië.

https://www.telegraaf.nl/(...)ber-boekt-progressie

Sinds Soerovikin de lakens uitdeelt, heeft Rusland de aanvallen op Oekraïense doelwitten opgevoerd. Op militaire doelwitten, maar vooral op kritische infrastructuur voor de energievoorziening. Daarmee tapt hij uit hetzelfde vaatje als wat hij zijn leger eerder in Syrië liet doen: de burgers tot wanhoop drijven omdat ze geen toegang hebben tot verwarming, voedsel of stromend water. De Russische soldaten hebben zich onder zijn leiding stevig ingegraven en hun verdedigingslinies op orde gebracht. Volgens de bronnen van de krant zal Oekraïne het moeilijk hebben om erdoor te raken. De Russische troepen zijn naar verluidt beter georganiseerd en tonen meer discipline dan enkele maanden geleden.
Progressie? Ik zie het niet hoor. Volgens mij is het nog net zo beroerd of eerder nog beroerder.
  zondag 11 december 2022 @ 23:30:12 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207048412
quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2022 23:28 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Ah. Dat is de progressie waar De Telegraaf het over heeft? Tactisch hergroeperen heet zoiets toch? :P
pi_207048433
quote:
84s.gif Op zondag 11 december 2022 23:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Progressie? Ik zie het niet hoor. Volgens mij is het nog net zo beroerd of eerder nog beroerder.
"Volgens mij" inderdaad. Denk dat heel weinig mensen een goed overzicht hebben gezien de informatie en propagandaoorlog. Dat komt met de jaren wel. Wie zegt dat Oekraïne eerlijk is over alles, over de energievoorzieningen etc? En Rusland dan? Volgens Milley iig 100k slachtoffers aan beide kanten. Het is één grote slachtshow.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 11 december 2022 @ 23:37:48 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207048469
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 23:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
"Volgens mij" inderdaad. Denk dat heel weinig mensen een goed overzicht hebben gezien de informatie en propagandaoorlog. Dat komt met de jaren wel. Wie zegt dat Oekraïne eerlijk is over alles, over de energievoorzieningen etc? En Rusland dan? Volgens Milley iig 100k slachtoffers aan beide kanten. Het is één grote slachtshow.
Mijn bericht gaat niet over de propagandaoorlog, of Oekraine wel/niet eerlijk is en dat Oekraine 100k verliezen zou hebben. Het gaat mij om de claim van De Telegraaf dat Rusland progressie maakt.

Maargoed, ik zal Zelensky wel ff bellen en vragen of hij het opgeeft, want 100k verliezen.
  zondag 11 december 2022 @ 23:43:40 #111
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207048507
Ik denk dat het voor iedereen het beste is dat deze oorlog per direct stopt.

En wie welk land krijgt is totaal onbelangrijk wanneer het gaat om mensen die wel/niet veilig kunnen zijn, of mensen die geen drinkwater en/of elektriciteit hebben. Niemand wil deze oorlog. Geen Rus, geen Oekraïner. Het zijn zoals altijd de "leiders" die deze oorlog willen.

Hoe het stuk land heet en wie het bestuurt is onbelangrijk als het einde van deze oorlog betekent dat de mensen weer verder kunnen en op een veilige manier verder kunnen met hun leven. Iets dat de afgelopen 9 jaar niet kon.
pi_207048511
quote:
84s.gif Op zondag 11 december 2022 23:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Mijn bericht gaat niet over de propagandaoorlog, of Oekraine wel/niet eerlijk is en dat Oekraine 100k verliezen zou hebben. Het gaat mij om de claim van De Telegraaf dat Rusland progressie maakt.

Maargoed, ik zal Zelensky wel ff bellen en vragen of hij het opgeeft, want 100k verliezen.
Dat is gewoon een conclusie die de Telegraaf trekt gegeven de informatie die ze hebben. Het lijkt er wellicht op.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 11 december 2022 @ 23:48:12 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207048528
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 23:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat is gewoon een conclusie die de Telegraaf trekt gegeven de informatie die ze hebben. Het lijkt er wellicht op.
Dan mogen ze wel wat concreter zijn. Ik zie echt op geen enkel vlak progressie.
pi_207048547
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 23:43 schreef Ixnay het volgende:

En wie welk land krijgt is totaal onbelangrijk wanneer het gaat om mensen die wel/niet veilig kunnen zijn, of mensen die geen drinkwater en/of elektriciteit hebben. Niemand wil deze oorlog. Geen Rus, geen Oekraïner. Het zijn zoals altijd de "leiders" die deze oorlog willen.

Hoe het stuk land heet en wie het bestuurt is onbelangrijk als het einde van deze oorlog betekent dat de mensen weer verder kunnen en op een veilige manier verder kunnen met hun leven. Iets dat de afgelopen 9 jaar niet kon.
Nee gewoon bij elke dreiging toegeven ja ^O^
  zondag 11 december 2022 @ 23:56:23 #115
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207048570
quote:
99s.gif Op zondag 11 december 2022 23:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Nee gewoon bij elke dreiging toegeven ja ^O^
Dat hebben ze etnische Russen gedaan helaas. 8 jaar lang. Gelukkig gaat het beter nu. Nog beter zou zijn als iedereen de wapens neerlegt, maar dat zie ik Oekraïne helaas niet doen zo lang ze wapens van Biden en Nederland krijgen.
  zondag 11 december 2022 @ 23:57:47 #116
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207048577
quote:

Onder Rusland kunnen ze niet overleven. Dus Rusland moet terugtrekken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_207048601
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 23:56 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Dat hebben ze etnische Russen gedaan helaas. 8 jaar lang. Gelukkig gaat het beter nu. Nog beter zou zijn als iedereen de wapens neerlegt, maar dat zie ik Oekraïne helaas niet doen zo lang ze wapens van Biden en Nederland krijgen.
Ah bijzondere kijk op de zaken maar ieder z'n ding :Y
  maandag 12 december 2022 @ 00:05:33 #118
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207048625
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Onder Rusland kunnen ze niet overleven. Dus Rusland moet terugtrekken.
Onder Rusland krijgen ze een paspoort, kunnen ze stemmen, kunnen ze voor de overheid werken, worden ze erkend. Zij zijn blij met deze speciale militaire operatie. Het is er nu veiliger dan in de afgelopen 8 jaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 december 2022 @ 00:06:16 #119
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207048628
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2022 00:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Ah bijzondere kijk op de zaken maar ieder z'n ding :Y
Kijk eens. Zo hoort dat. Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
  maandag 12 december 2022 @ 00:10:45 #120
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207048650
Waarom zitten die tanks zo dicht op elkaar?

This morning the Russians tried to break through from Neskuchny to Velika Novosilka village, Donetsk region. The successful result of the "breakthrough" of the Russians is shown in the photo
https://www.reddit.com/r/(...)ed_to_break_through/
  maandag 12 december 2022 @ 00:12:19 #121
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207048662
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 00:05 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Onder Rusland krijgen ze een paspoort, kunnen ze stemmen, kunnen ze voor de overheid werken, worden ze erkend. Zij zijn blij met deze speciale militaire operatie. Het is er nu veiliger dan in de afgelopen 8 jaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat dat ooit een optie was. (al geloof ik dat zelf niet) maar die weg is inmiddels afgesloten. De haat tussen Oekraine en Rusland zal nu zo groot zijn dat er eigenlijk geen samenwerking of compromis meer mogelijk is. Tenzij geforceerd door teveel verliezen.

Denk dat we blij mogen zijn als het een soort DMZ wordt zoals Noord en Zuid-Korea de komende 100 jaar. Voor deze generatie is het in ieder geval een verloren zaak.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 12 december 2022 @ 00:13:07 #122
8369 speknek
Another day another slay
pi_207048668
quote:
Hoe het stuk land heet en wie het bestuurt is onbelangrijk als het einde van deze oorlog betekent dat de mensen weer verder kunnen en op een veilige manier verder kunnen met hun leven.
Haha ja dat zou mooi zijn he?

Bedankt voor je loze woorden.

Je kan overigens prima wat aan je mening doen door eens wat te lezen. Of 's ochtends op te staan en denken, "vandaag ga ik eens niet liegen!".
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 12 december 2022 @ 00:16:45 #123
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_207048680
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 00:05 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dit is mijn eerlijke mening [..]. Gewoon omdat ik een andere mening heb waar ik niets aan kan doen. Hopelijk dit keer wel wat respect of op zijn minst begrip. Ik doe niets verkeerd behalve de mening geven die mij is toegedaan en waar ik niets aan kan doen.
Niet omdat je een andere mening hebt, maar omdat je 1-op-1 Russische misinformatie overneemt en presenteert als je 'eigen mening van een onafhankelijk kritisch denker'.
Waarom zou ik daar respect of begrip voor moeten hebben?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_207048684
quote:
Het zijn zoals altijd de "leiders" die deze oorlog willen.
Er is maar één leider die oorlog wil. Putin.

Als Putin stopt met oorlogvoeren is de oorlog zo klaar.

Zolang Putin doorgaat, is er oorlog.

Als je van mening bent dat het absurd is dat Putin moet stoppen, dan is het ontelbare keren nog absurder om te verwachten dat Oekraïne stopt met weerstand bieden - dat betekent het einde van de souvereiniteit van Oekraïne.
  maandag 12 december 2022 @ 00:21:58 #125
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207048704
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 00:17 schreef YStec het volgende:

[..]
Er is maar één leider die oorlog wil. Putin.

Als Putin stopt met oorlogvoeren is de oorlog zo klaar.

Zolang Putin doorgaat, is er oorlog.

Als je van mening bent dat het absurd is dat Putin moet stoppen, dan is het ontelbare keren nog absurder om te verwachten dat Oekraïne stopt met weerstand bieden - dat betekent het einde van de souvereiniteit van Oekraïne.
Dit dus. Het is letterlijk de enige mogelijkheid om de oorlog vandaag nog te stoppen.

Want mensen in Oekraine vechten voor hun bestaan, dus zelfs al zou Zelensky officieel zich zou overgeven, dan zullen soldaten zelf gaan vechten om hun familie en dorpen te beschermen. En als die stoppen komen er ondergrondse bewegingen. Want niemand gaat nu de russen nog op hun woord geloven dat ze eerlijk en rechtvaardig behandeld zullen worden en een paspoortje krijgen van Rusland lol.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')