Denk ik ook niet. Die is toch al zeker 3 jaar gestopt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ook met Van Persie hadden we niet gewonnen van Argentini.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Twitter loopt ook over van hoe erg mensen zijn afgeknapt.
Zat er bij Berghius maar niemand in zijn hoofd.quote:
Suurbier, Krol, Rijsbergen, Haan, Jansen, Neeskens, Van Hanegem, Isral, Laseroms, Brandts, Wouters, Willy van de Kerkhof, Van Aerle... ik noem er maar een aantal, maar ze waren gevreesd bij menige tegenstander. Indien nodig (en soms zelfs dat nog niet eens), dan werd je bikkelhard onderuit geschoffeld.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat is wat een aantal jaar Van Bommel / N. De Jong / duikertje Robben met je reputatie doet.
Dat 'penalty trauma' is al weg sinds Zweden.quote:
Als je weet dat het niet je specialiteit is was het misschien handiger geweest om er niet alles aan te doen het erop aan te laten komen.quote:
Mja, verschil van mening. Het kan altijd beter, maar ik vond ze gewoon niet dramatisch ingeschoten. Als je een penal keihard door het midden schiet en de keeper kiest een hoek, zit die er ook gewoon in als die onder of over zijn benen langs gaat. Dat kun je dan technisch misschien ook een slechte penal noemen, maar hij vliegt er vaak genoeg gewoon in.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:35 schreef Shreyas het volgende: [..] Die penalty van Van Dijk was en Berghuis waren met heel weinig overtuiging ingeschoten en zaten helemaal niet in de hoek maar te veel door het midden. Door komt bij dat ze de bal op een ideale hoogte voor de keeper inschoten. Niet laag strak over de grond of vol in de kruising. Nee, het waren zeker geen goede penalties en natuurlijk verwacht je hier veel meer van als je er zoveel op hebt getraind. Maar zoals ik eerder aangaf, de beste penaltynemers nemen wel eens een slechte penalty. Jammer dat dat bij ons vandaag twee keer gebeurde en bij Argentini maar n keer.
Ach popje. Kun je het niet hebben dat ik met je eigen wapens aan het bestrijden ben.:)quote:
Ik zal m’n mond even netjes houden wat ik van Duitsers en vooral deze denk.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach popje. Kun je het niet hebben dat ik met je eigen wapens aan het bestrijden ben.:)
Liefje toch, ik vind je verder wel leuk hoor.
quote:
Ik vind het wel leuk om @Coco eens normaal en inhoudelijk te zien posten.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach popje. Kun je het niet hebben dat ik met je eigen wapens aan het bestrijden ben.:)
Liefje toch, ik vind je verder wel leuk hoor.
"That guy"quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:58 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Messi weet niet wie Weghorst is
quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:59 schreef RipCity het volgende:
Lionel Messi ruziet met Louis van Gaal: ‘Hij zegt altijd maar dat hij goed voetbal speelt...’
https://www.ad.nl/wk-voet(...)bal-speelt~a90857f4/
Dit klinkt wel heel erg mimimimi.quote:,,Van Gaal zegt altijd maar dat hij goed voetbal speelt, maar hij brengt alleen maar lange spelers in het veld en hij slaat het middenveld over’’, reageerde Messi na afloop.’
Moet wel bij worden gezegd dat het voetbal in de jaren '70 natuurlijk in z'n algemeenheid een stuk harder was. Bij haast elke ploeg liepen wel een paar van die slagers rond, zeker in Zuid-Amerika.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Suurbier, Krol, Rijsbergen, Haan, Jansen, Neeskens, Van Hanegem, Isral, Laseroms, Brandts, Wouters, Willy van de Kerkhof, Van Aerle... ik noem er maar een aantal, maar ze waren gevreesd bij menige tegenstander. Indien nodig (en soms zelfs dat nog niet eens), dan werd je bikkelhard onderuit geschoffeld.
Dat is waar. GGMM is er niet dus kan hij eindelijk eens een beetje normaal doen en niet zo popie jopie.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om @:Coco eens normaal en inhoudelijk te zien posten.![]()
Kusjes voor jullie allebei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |