Probeer de boel nou niet altijd zo op te stokenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:05 schreef GGMM het volgende:
Met @:fosive als mod had Nederland vandaag gewonnen.
Memphis heeft echt afgezien van die goal helemaal niets goed gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:06 schreef butz0rs het volgende:
louis 'met memphis worden we kampioen' van gaal
Nee we juichen voor Kroatie.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja vanaf nu juichen we voor Portugal en Argentinië dus.
Bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te zuur die gozer.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd omdat dat matige keepertje van Feyenoord geen 1e keeper was?
Dan nog. Het had gewoon alles......quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij houdt van slecht voetbal?
Engeland of Kroatiëquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alle dikke mensen die zelf nooit gesport hebben vallen door de mand met steeds deze opmerking.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
Onbegrijpelijk dat Nederland niet ging aanvallen in de verlenging. Er lag zoveel ruimte bij Argentinië achterin
Ja.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:06 schreef butz0rs het volgende:
louis 'met memphis worden we kampioen' van gaal
Laatst?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Valt wel mee. Volgens mij wonnen we er laatst nog van
Nou nou, mevrouw toch!quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
Argentinië heeft echt nul gunfactor![]()
Dat ze er maar lekker snel uitgetrapt worden
Arme wout
Ik ben team Kroatië, Modricquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marokkoquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was Brazilië - Italië in 82 en daarna komt een hele tijd niks qua WK wedstrijdenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is voor mij persoonlijk de mooiste wedstrijd die ik ooit heb gezien. (moest NL doorgaan, was het ook de mooiste).
Rivaliteit, spanning, comeback, strafschoppenreeks. het had gewoon alles deze wedstrijd. Als neutrale voetbalsupporter heb ik genoten. Ik vind het jammer voor jullie dat jullie eruit liggen.
Als Kroatië niet die 1-1 eruit sleepte, was het niets dan ellende geweest, dus toch nog een lichtpuntje vandaag.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit ....
Eigenlijk gun ik het Marokko ook wel als team, maar hun EU aanhang niet ... dus tsja.
Rellen?quote:
Dit was overduidelijk een gebbetje.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:07 schreef Fosive het volgende:
[..]
Probeer de boel nou niet altijd zo op te stoken
Oh echt? Ik heb niet alles gezien (moest kind naar bed brengen), maar ik heb vooral Argentijnen gezien die om de haverklap als stervende zwanen ter aarde stortten, en een scheids die de weinige flow (want verdedigend/tijdrekkend spel) om zeep hielp door veel te vaak te fluiten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is voor mij persoonlijk de mooiste wedstrijd die ik ooit heb gezien. (moest NL doorgaan, was het ook de mooiste).
Rivaliteit, spanning, comeback, strafschoppenreeks. het had gewoon alles deze wedstrijd. Als neutrale voetbalsupporter heb ik genoten. Ik vind het jammer voor jullie dat jullie eruit liggen.
Wow, wat zuur en een misgunner ben je. RANZIG.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit ....
Eigenlijk gun ik het Marokko ook wel als team, maar hun EU aanhang niet ... dus tsja.
Het had gewoon alles.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan nog. Het had gewoon alles......
Engeland voor mijquote:
Ja, je had opportunistisch door de lucht moeten doordrukken.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
Onbegrijpelijk dat Nederland niet ging aanvallen in de verlenging. Er lag zoveel ruimte bij Argentinië achterin
Pieppiephallo.quote:
Kroatië, en anders toch Marokko. Ziyech simpatieke vent evenals Modric.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Goed, we hebben nu dus een situatie waarbij ik het alle resterende ploegen op dit toernooi niet gun, behalve Kroatië
[..]
Hij zei dat deze scheids begint met strooien als de eerste eenmaal gevallen is.
Ik ook van FIFA.quote:
Nee joh, dan haal je geen kwartfinale, Spanje en Duitsland haalden die niet eensquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:07 schreef StephanL het volgende:
Nederland blijft gewoon middelmatig. Geen top land. Zie ze niet snel wk winnen, zelfs de Ek is ver weg
Máxima, ook de aandachtsgeile tante net als de rest van haar land.quote:
Waarom zet je de tv gewoon niet uit?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:08 schreef Confetti het volgende:
Waarom gaat het beeld niet op zwart als Argentijnen juichend op beeld komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |