Heerlijk die arrogante smoel gesnoerd.quote:
Jij houdt van slecht voetbal?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is voor mij persoonlijk de mooiste wedstrijd die ik ooit heb gezien. (moest NL doorgaan, was het ook de mooiste).
Rivaliteit, spanning, comeback, strafschoppenreeks. het had gewoon alles deze wedstrijd. Als neutrale voetbalsupporter heb ik genoten. Ik vind het jammer voor jullie dat jullie eruit liggen.
En op 1 mooie aanval tegen Senegal, 2 prachtige aanvallen tegen de USA en 1 gloeiend kwartier tegen Argentinië kun je geen wereldtitel bouwen. Laten we eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:01 schreef heywoodu het volgende:
Ach, tof kwartier gehad om terug te komen naar 2-2, dat was even hartstikke leuk en genieten en alles. En op penalties verliezen omdat een keeper er twee héérlijk uit pakt, tja...weinig aan te doen.
Hij zei dat deze scheids begint met strooien als de eerste eenmaal gevallen is.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:04 schreef Kiwi7 het volgende:
Startte de presentator niet met het verhaal dat deze scheids niet snel gele kaarten uutdeelt
Of Beckenbauer of Roberto Carlos, uitzonderingen heb je natuurlijk wel.quote:
Je hebt zeker Bayern München- Man united in 1999 niet gezien?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is voor mij persoonlijk de mooiste wedstrijd die ik ooit heb gezien. (moest NL doorgaan, was het ook de mooiste).
Rivaliteit, spanning, comeback, strafschoppenreeks. het had gewoon alles deze wedstrijd. Als neutrale voetbalsupporter heb ik genoten. Ik vind het jammer voor jullie dat jullie eruit liggen.
Al besproken.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee. Hij zei dat het lang duurde voor hij begon met kaarten, maar als de eerste was uitgedeeld er dan veel zouden volgen.
Modric was inderdaad ooit bijna PSV'erquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Heeft Brabant toch nog de prijs.
Oh wat fijn.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eerste uurtje met 5-3-2 stuk minder dan toen we 4-3-3 gingen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit ....quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Goed, we hebben nu dus een situatie waarbij ik het alle resterende ploegen op dit toernooi niet gun, behalve Kroatië
[..]
Hij zei dat deze scheids begint met strooien als de eerste eenmaal gevallen is.
Dat was Nedvedquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Modric was inderdaad ooit bijna PSV'er
Beetje gefrustreerd omdat dat matige keepertje van Feyenoord geen 1e keeper was?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heerlijk die arrogante smoel gesnoerd.
Was die wedstrijd zo bijzonder de eerste 85 minuten dan?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je hebt zeker Bayern München- Man united in 1999 niet gezien?
15 kaarten volgens FIFA, 0 rood.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:04 schreef Nober het volgende:
18 gele kaarten
31' Samuel
43' Timber
43' Acuña
43' Romero
45+2' Weghorst
76' Memphis
76' Li. Martínez
88' Berghuis
89' Paredes
90' Scaloni
90+10' Messi
90+12' Otamendi
91' Bergwijn
109' Montiel
112' Pezzella
128' Dumfries
129' Dumfries
129' Lang
Valt wel mee. Volgens mij wonnen we er laatst nog vanquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tegen een Frankrijk ga je er met dit elftal toch ook kansloos af in een finale.
Probeer de boel nou niet altijd zo op te stokenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:05 schreef GGMM het volgende:
Met @:fosive als mod had Nederland vandaag gewonnen.
Memphis heeft echt afgezien van die goal helemaal niets goed gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:06 schreef butz0rs het volgende:
louis 'met memphis worden we kampioen' van gaal
Nee we juichen voor Kroatie.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja vanaf nu juichen we voor Portugal en Argentinië dus.
Bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja vanaf nu juichen we voor Portugal en Argentinië dus.
Te zuur die gozer.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd omdat dat matige keepertje van Feyenoord geen 1e keeper was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |