Zeg dat ie zich niet zo moet aanstellenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:00 schreef polderturk het volgende:
Mijn 9 jarige zoon is aan het huilen. Hij scheldt Noppert en Messi uit.
Ik woon in een autochtonenbuurt.. hier ook vuurwerk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:00 schreef Nielsch het volgende:
Vuurwerk ver weg vanuit de Marokkanenbuurt
Ja, Duitsland.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:00 schreef Pvt.Webster het volgende:
Goede comeback, jammer van de pingels. Zaten er gewoon goed in.
Noppert in het toernooi geen gekke dingen gedaan en paar leuke ballen eruit gehouden. Op naar 2026
Is in Duitsland toch?
Koopmeiners. Die heeft pas 1 strafschop in zijn carriere gemist of zoquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:00 schreef franklop het volgende:
Gewoon met Wout aan de serie beginnen, die zat er lekker in en geeft toch een ander gevoel
Dat 3x rood hoeft helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:58 schreef Ericr het volgende:
Nooit laten aankomen op pingels. Pompen of verzuipen, desnoods met drie keer rood
Username klopt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:00 schreef polderturk het volgende:
Ja beetje extra zuur na zo'n waanzin comeback.quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:59 schreef Harvest89 het volgende:
Hoe kun je die eerste twee penalties zo weg gooien? Typisch weer.
Jammer na zo'n comeback.
Alleen Floppert moet je uitschelden, MessiGod.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:00 schreef polderturk het volgende:
VS toch?quote:
Modric, man man wat een geweldige speler is dat. Ik hoop dat Kroatië dit wk kan winnen. Nu Nederland eruit ligt.quote:
Alles vervalt nu. Schone lei voor de halve finales op de schorsingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een gele kaart is nog geen schorsing, maar goed, ze moeten wel voorzichtig doen.
Hier nu ook.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik woon in een autochtonenbuurt.. hier ook vuurwerk.
OE ES EE en Canada en Mechicoquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:00 schreef Pvt.Webster het volgende:
Goede comeback, jammer van de pingels. Zaten er gewoon goed in.
Noppert in het toernooi geen gekke dingen gedaan en paar leuke ballen eruit gehouden. Op naar 2026
Is in Duitsland toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |