Verhuizenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:00 schreef Nielsch het volgende:
Vuurwerk ver weg vanuit de Marokkanenbuurt
Nederland nog puur geluk dat het überhaupt tot penals gekomen isquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Als je zelf twee penalty's mist moet je niet klagen, maar wat een knotsgekke wedstrijd.
Hij koos er ook voor om ze matig te laten voetballen. Alles gericht op tegenhouden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Echt wel. Wie had met dit matige team beter gedaan?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:04 schreef Kiwi7 het volgende:
Startte de presentator niet met het verhaal dat deze scheids niet snel gele kaarten uutdeelt
Als het werkt, dan werkt het.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:04 schreef Evenstar het volgende:
Argentijnen gaan nog hard op de pilletjes?
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is voor mij persoonlijk de mooiste wedstrijd die ik ooit heb gezien. (moest NL doorgaan, was het ook de mooiste).
Rivaliteit, spanning, comeback, strafschoppenreeks. het had gewoon alles deze wedstrijd. Als neutrale voetbalsupporter heb ik genoten. Ik vind het jammer voor jullie dat jullie eruit liggen.
Hebben we een record te pakken? 18 keer geel en 0 roodquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:04 schreef Nober het volgende:
18 gele kaarten
31' Samuel
43' Timber
43' Acuña
43' Romero
45+2' Weghorst
76' Memphis
76' Li. Martínez
88' Berghuis
89' Paredes
90' Scaloni
90+10' Messi
90+12' Otamendi
91' Bergwijn
109' Montiel
112' Pezzella
128' Dumfries
129' Dumfries
129' Lang
Weinig strijd na die 2-2. Ontregel de hele zooi ipv die tamme bedoening. Nu ga je weer af op iets wat het Nederlands elftal nooit gekund heeftquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:03 schreef Gehrman het volgende:
Strijdend ten onder gaan. Kan ik vrede mee hebben.
Nee, juist niet. Het gaat een tijdje goed maar als ie begint is het regen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:04 schreef Kiwi7 het volgende:
Startte de presentator niet met het verhaal dat deze scheids niet snel gele kaarten uutdeelt
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is voor mij persoonlijk de mooiste wedstrijd die ik ooit heb gezien. (moest NL doorgaan, was het ook de mooiste).
Rivaliteit, spanning, comeback, strafschoppenreeks. het had gewoon alles deze wedstrijd. Als neutrale voetbalsupporter heb ik genoten. Ik vind het jammer voor jullie dat jullie eruit liggen.
Nee. Hij zei dat het lang duurde voor hij begon met kaarten, maar als de eerste was uitgedeeld er dan veel zouden volgen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:04 schreef Kiwi7 het volgende:
Heerlijk die arrogante smoel gesnoerd.quote:
Jij houdt van slecht voetbal?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
En op 1 mooie aanval tegen Senegal, 2 prachtige aanvallen tegen de USA en 1 gloeiend kwartier tegen Argentinië kun je geen wereldtitel bouwen. Laten we eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:01 schreef heywoodu het volgende:
Ach, tof kwartier gehad om terug te komen naar 2-2, dat was even hartstikke leuk en genieten en alles. En op penalties verliezen omdat een keeper er twee héérlijk uit pakt, tja...weinig aan te doen.
Hij zei dat deze scheids begint met strooien als de eerste eenmaal gevallen is.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:04 schreef Kiwi7 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |