quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wij gaan in Kerkrade even 3 punten ophalen!
proficiat met de drie punten alvastquote:
Ja, geen idee. Ik ben geen scheidsrechter.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uit medelijden of omdat het hem wel beviel wat hij zag?
Kunnen we nu gewoon dat klote wk dat nooit in Qatar had moeten worden gehouden boycotten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:28 schreef Mandy040986 het volgende:
Voordeel is wel nu dat ik niet meer hoef te kijken.
Modricquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:49 schreef Redefine het volgende:
Nu gaan we kijken naar Lionel Messi. Nou nee.
Nee. Ze gingen bij de NOS een Messi filmpje laten zienquote:
Van Messi zag ik inderdaad langskomenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef Redefine het volgende:
Ik lees net dat Messi en E. Martinez zich na afloop hebben beklaagd over de scheids!
Nu ben ik groter dan van Dijk, maar hoe hij daar erin gaat zou ik toch geen beuk van hem willen krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:44 schreef Momo het volgende:
Nouja we hebben wel weer leuke gifjes
[ twitter ]
Aldus de man die wegkomt met hands.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Van Messi zag ik inderdaad langskomen
[ twitter ][ afbeelding ]
Logisch, ze hebben hem betaald voor een rustige overwinning zodat ze fit zijn voor Kroatië.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef Redefine het volgende:
Ik lees net dat Messi en E. Martinez zich na afloop hebben beklaagd over de scheids!
De Messiquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Ze gingen bij de NOS een Messi filmpje laten zien
Ik zie ze alleen maar janken over de scheidsquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd of erna?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:07 schreef Em31 het volgende:
Messi heeft blijkbaar ook nog Van Gaal uit staan schelden
SPOILER: The masked singerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whutquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:07 schreef Em31 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:07 schreef Em31 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |