Volgens mij was de var vrij vanavond.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh maar als ie wel floot had de VAR moeten kijken en is het alsnog gek dat die er niets van zeiden
zoveel discussies en geen spoort van Varriequote:Op vrijdag 9 december 2022 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij was de var vrij vanavond.
Maar dat is toch bizar? Waar is zo'n VAR voor als mensen openlijk hands kunnen doen zonder dat daar wat tegenover staat?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Voor wel of geen geel grijpt de VAR nooit in volgens mij.
Alleen bij wel of geen geen rood/penalty/doelpunt
Misschien is Messi wel zo klein dat ze dachten dat het z’n voet was.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar dat is toch bizar? Waar is zo'n VAR voor als mensen openlijk hands kunnen doen zonder dat daar wat tegenover staat?
Om te zorgen dat ze het niet doen in het strafschopgebied.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar dat is toch bizar? Waar is zo'n VAR voor als mensen openlijk hands kunnen doen zonder dat daar wat tegenover staat?
Het is dan ook vrijdagquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij was de var vrij vanavond.
Nee, die voetjes vallen wel op met die gouden schoentjes van hem.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:30 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Misschien is Messi wel zo klein dat ze dachten dat het z’n voet was.
Oh ja, nou een ander lichaamsdeel dan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, die voetjes vallen wel op met die gouden schoentjes van hem.
Cillessen vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:32 schreef Fred_B het volgende:
Ja Noppert, leuk zo’n loterij, maar zes penalty’s en alleen bij die naast in de goede hoek is wel benedengemiddeld matig.
ah top dat het werkt!quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:33 schreef Redefine het volgende:
Mijn bloeddruk zal de hele tijd heel hoog zijn geweest. Maar ik heb net voor de wedstrijd de sensor binnenkregen om mijn bloedsuiker waarde te meten. En die is tot nu toe en stuk lager dan van de weekDus insuline lijkt wel aan te slaan.
En verder ook wel grappig om via mijn telefoon mijzelf te scannen
Zeker vergeleken met die Argentijnse keeper die alleen per gestopte penalty betaald lijkt te worden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:32 schreef Fred_B het volgende:
Ja Noppert, leuk zo’n loterij, maar zes penalty’s en alleen bij die naast in de goede hoek is wel benedengemiddeld matig.
Net zo klein zeker?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:33 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh ja, nou een ander lichaamsdeel dan.
NAC thuis dat wordt vlammenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Gelukkig kunnen we nu weer uitkijken naar de KKD die zondag weer wordt hervat!
Uit medelijden of omdat het hem wel beviel wat hij zag?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:38 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Uiteraard, anders ziet dat er ook maar raar uit.
Weten we meteen waarom de scheids niet floot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |