Zit Blind daarom niet op de bank?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:15 schreef RipCity het volgende:
Met deze tactiek kijk je elke wedstrijd met hartslag 150
Gelukkig hebben wij een doelman van Heerenveen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:15 schreef Nielsch het volgende:
een doelman van Aston Villahahaha, 12de in de Premier League. moet te passeren zijn.
Feesten, of zuipen?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik geen last van eigenlijk.
Al was het alleen maar omdat het me geen reet interesseert wie er wint.
(tenzij Nederland WK wordt, dan ga ik feesten)
Is slechts een tip.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij wilde @:fosive in eerste instantie niet zeggen wat hij heeft gegeten.
Hebben wel de FRIESE DERBY gewonnen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij een doelman van Heerenveen.
Zuipen maakt emo.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
@:error (je kiest maar een normale username mogelijk als kansloos als de mijne) ik ben altijd positief maar wat we nu te zien krijgen is tragisch
Als ik de koppen van voetbalflitsen en dergelijke rioolsites moet geloven is het binnenkort de doelman van Ajaxquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar jullie hebben Pasveer.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik de koppen van voetbalflitsen en dergelijke rioolsites moet geloven is het binnenkort de doelman van Ajax
Eensch.quote:
Tot nu toe heb je gelijkquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik zie het nog wel 0-0 blijven eigenlijk.
als je die sites gelooft is Ziyech ook al 10x terug.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik de koppen van voetbalflitsen en dergelijke rioolsites moet geloven is het binnenkort de doelman van Ajax
22 keer gepasseerd in 15 wedstrijden (Villa) vs 13 keer gepasseerd in 14 wedstrijden (Heerenveen)quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |