grasquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:14 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Is tong weer de boel aan het bevuilen?
isquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:14 schreef PzKpfw het volgende:
Geef is een keer geel joh aan die Argentijnen.
ik zeg BLIJVEN hequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als er nog niet gescoord is
Ja, eerste paar flessen zal hij al wel weer soldaat hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:14 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Is tong weer de boel aan het bevuilen?
Eet ik ook regelmatig met gemengde IJsbergsla. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:13 schreef Fosive het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Onder de sla bevindt zich een flinke dot mayo)
Ik WIST dat er commentaar zou volgenquote:
Ja, te beginnen met vanavond.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:14 schreef -Datdus- het volgende:
Doet deze commentator ook begrafenissen?
Door mensen zoals jij wilde @Fosive in eerste instantie niet zeggen wat hij heeft gegeten.quote:
Kan niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik zie het nog wel 0-0 blijven eigenlijk.
Niet zo gek hč. Weg naar de finale ligt open.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
Allebei de teams spelen tot dusver heel zenuwachtig
Ik vind het prima, broodje gezond is gewoon met plakjes. Punt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:15 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik WIST dat er commentaar zou volgen
Maar wel mee eens. Zowel de tomaat als de komkommer vond ik achteraf te lomp gesneden.
Ook als je op de bank ligt?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:15 schreef RipCity het volgende:
Met deze tactiek kijk je elke wedstrijd met hartslag 150
Heb ik geen last van eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:15 schreef RipCity het volgende:
Met deze tactiek kijk je elke wedstrijd met hartslag 150
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |