Ja, ik zie nu pas dat het de komende dagen ook zonnig blijft. Anders had het wel gekund.quote:
Ik boek per direct een huisje in Friesland!quote:Op woensdag 14 december 2022 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik zie nu pas dat het de komende dagen ook zonnig blijft. Anders had het wel gekund.
Dan maar februari ofzo.
Gezellig.quote:Op woensdag 14 december 2022 15:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik boek per direct een huisje in Friesland!
Niet belangrijk genoeg om te boycotten. Dus nee, maar ik zou er sowieso niet snel komen. Tenzij ik een mention krijg uiteraard, dan wip ik zeker langs.quote:
Bruine bonensoep?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes gezond.
Ik dacht als kind altijd dat alleen m’n moeder zo gek was om zoiets als bruine bonensoep te maken.quote:
Maakte ze ook pasta met plakken kaas?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht als kind altijd dat alleen m’n moeder zo gek was om zoiets als bruine bonensoep te maken.![]()
Het is wel lekker.
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maakte ze ook pasta met plakken kaas?
Hoe kan je nou op lidl stemmen. Die dikke Acda de worm te zien doen is toch gewoon fantastisch?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:26 schreef Coco het volgende:
Nominaties voor Loden Leeuw 2022 bekendgemaakt
Gestemd
@:zipportal loekierood.gif
Ik heb die plafonds reclame nog nooit gezien. Komt zeker enkel op SBS.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan je nou op lidl stemmen. Die dikke Acda de worm te zien doen is toch gewoon fantastisch?
Kwam mij ook niet bekend voor en kan er ook niet meer op klikken inmiddels door site overbelasting ?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb die plafonds reclame nog nooit gezien. Komt zeker enkel op SBS.
Laten we hopen dat @Coco überhaupt kan schaatsen?quote:Op woensdag 14 december 2022 15:44 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Hulpje @:coco en @:Pisces29 samen op het ijs in Friesland. Onder de rook van Bartlehiem.
Croisantje. Kipfilet.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig maar, nu blijft Drizzt hier echt uniek in.quote:
Die had ik ook nog nooit gezien, ik zou er wel op stemmen, die andere 2 vond ik eigenlijk helemaal niet slecht.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb die plafonds reclame nog nooit gezien. Komt zeker enkel op SBS.
Ja, dat krijg je als je 3 exen met een Friese achtergrond hebt.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat @:Coco überhaupt kan schaatsen?
Ik ga zo naar de Lidl.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet ook nog aangezien ik te moe was vanuit werk maar dan moet ik mijn auto eerst dooienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |