quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:40 schreef freaky40 het volgende:
iet zien aankomen, meestal houdt de Febo rekening met de agenda in de loods i.p.v. andersom.
Tuurlijk zagen we dit wel aankomen, ze hebben geen geld meer en geen eten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Nou die had ik niet zien aankomen, meestal houdt de Febo rekening met de agenda in de loods i.p.v. andersom.
Juist een mooi moment om ze even te laten struggelen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk zagen we dit wel aankomen, ze hebben geen geld meer en geen eten.
Hoe laat was dit? Want ik heb teruggescrolld tot het eind van de vergadering, maar ik kan dit niet vinden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:26 schreef juul. het volgende:
Ik ving een gesprek op tussen Jeff en Kim D waar Kim D zei dat Jeff dan niet jaloers moet zijn, laat dat maar aan mij over, ik kan dat wel
Jeff; er is toch wederzijds vertrouwen, waarom zou ik dan jaloers zijn
Gokje; Kim D gaat aanpappen met Bern waar Jeff de grootste hekel aan heeft
Zou ik ook wel willen wetenquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe laat was dit? Want ik heb teruggescrolld tot het eind van de vergadering, maar ik kan dit niet vinden.
Foutje van de regiequote:Op vrijdag 9 december 2022 11:42 schreef HappyCharly het volgende:
Hoezo horen wij de stem maar reageren de mensen niet?
Prutsers.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:42 schreef HappyCharly het volgende:
Foutjequote:Op vrijdag 9 december 2022 11:42 schreef HappyCharly het volgende:
Er ging duidelijk iets fout Ik zat a he ik hoor de stem en iedereen praat gewoon doorquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom verteld de stem ons al dat het kerstkaraoke is in de loods?!
chagrijnig van de honger leuk kerstliedjes zingenquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:44 schreef Ireth het volgende:
Maar lijkt dus een weekopdracht te worden, dus vandaag iig geen geld te winnen
Klopt. En zij horen dat ze worden opgeroepen via hun zender. Want van de week zeiden ze steeds tegen elkaar, jij bent toch (nummer) je wordt opgeroepen. Ze roept je op hoor?!quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat de audio van de stem via de streams te horen is en in de loods, maar nu alleen via de stream. Bij het alarm ging het ook al eens fout, precies hetzelfde.
Ze zullen zijn geleerd niet te reageren.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:43 schreef Ireth het volgende:
Er gaat iets mis? Wij horen de stem, maar hun niet??
Nee ze horen het niet. Wij horen andere dingen dan zij.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zullen zijn geleerd niet te reageren.
Vaak wordt zo'n scherm ook gebruikt voor mededelingen die wij dan niet mogen zien, en de bewoners niet op mogen reageren.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
chagrijnig van de honger leuk kerstliedjes zingen
Nee, want dan zouden ze oortjes moeten in hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. En zij horen dat ze worden opgeroepen via hun zender. Want van de week zeiden ze steeds tegen elkaar, jij bent toch (nummer) je wordt opgeroepen. Ze roept je op hoor?!
En op de stream was echt niks te horen
quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
chagrijnig van de honger leuk kerstliedjes zingen
Wel, want het was uitgebreid op de streamquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden ze oortjes moeten in hebben.
Je gelooft het zelf?quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zullen zijn geleerd niet te reageren.
Vaak wordt zo'n scherm ook gebruikt voor mededelingen die wij dan niet mogen zien, en de bewoners niet op mogen reageren.
Kan toch niet, ze hebben geen oortjes in dus ze moeten het wel via de speakers horen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel, want het was uitgebreid op de stream
Zucht. Geluid hoeft niet altijd via een oortje te gaan...quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan toch niet, ze hebben geen oortjes in dus ze moeten het wel via de speakers horen.
Nee via de speakers.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zucht. Geluid hoeft niet altijd via een oortje te gaan...
Oké dan blijf je lekker stug volhoudenquote:
Bewijst ook dat de stem al is opgenomen, zo zijn de microfoon waarschuwingen ook gewoon opnames die ze afspelen..quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
Kerstkaraoke dus, jammer dat de beste stem van de loods; Madeleine er niet meer is![]()
Jij snapt het echt nietquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dan blijf je lekker stug volhouden
Heb jij een balie daar?quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit, ben helemaal in de mood en trek je zo over de balie
Nog één keer: wij horen niet álle zenderchecks. Net zoals wij niet horen of zien hoeveel tijd ze nog hebben voor een batterijwissel en zijzelf wel.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Ze worden altijd omgeroepen via de speakers met een zendercheck vaak genoeg gehoord. Hoe moeten ze het anders horen.
Jaquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:49 schreef D. het volgende:
Anyway, wij kunnen dus een week lang iets anders gaan doen
Het ligt er maar net aan welke stream we zien en horen en of deze bij een speaker hangt. Soms hoor je het heel in de verte, soms dichtbij zoals bij de rookplek waar ze meldingen over stiltes tijdens het roken krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog één keer: wij horen niet álle zenderchecks. Net zoals wij niet horen of zien hoeveel tijd ze nog hebben voor een batterijwissel en zijzelf wel.
Maar anders bel je even de regie als je alles zeker wil weten
en als ze 1 keer niet alle 28 meedoen, geen geldquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:49 schreef R0T29 het volgende:
Dan wel vooral midden in de nacht de kerstbellen laten horen
Als ze al zo walgelijk zingen bij de sinterklaasliedjes, willen mijn trommelvliezen dit zeker niet bij kerst.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind kertsliedjes best leuk, maar ‘zingende’ loodsbewoners niet
Whama wat?quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Zul je zien dat de Febo Whamageddon gaat verpesten...
Whamagaddon is wanneer je het eerst Wham hort.quote:
Je bent gewaarschuwdquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Zul je zien dat de Febo Whamageddon gaat verpesten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
NIET OP DRUKKEN!quote:
Net voor de vergadering begon, ze zaten met z'n twee wat achterafquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe laat was dit? Want ik heb teruggescrolld tot het eind van de vergadering, maar ik kan dit niet vinden.
Dat zat ik ook net te denken. Komen ze de loods in staat er al een Kerstboom.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou de kerstboom bezorgd worden nu?
wie?quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
Even serieus.Ze behandelt hem als een zwaar gehandicapte
Maar hij loopt wel te flexxen met gewichten.
Snap ik niets niet?.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zat ik ook net te denken. Komen ze de loods in staat er al een Kerstboom.
Is het 'n wensboom, moeten ze de ballen zelf kleienquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zat ik ook net te denken. Komen ze de loods in staat er al een Kerstboom.
Nee hoor, KimK snapt het niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
Snap ik niets niet?.
Deze oefeningen kun je niet zelf doen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
Snap ik niets niet?.
Nope.. Isaac vond het niet een kloppende begroting hebben ..dus heeft niets gedaan . Ik weet niet of ie dat ook teruggekoppeld heeft naar de aanvraagster.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou de kerstboom bezorgd worden nu?
En zij wel?quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze oefeningen kun je niet zelf doen.
Maddy.quote:
De stem heeft het al verraden aan ons, een week lang een Kerstkaraokequote:
Oh...quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De stem heeft het al verraden aan ons, een week lang een Kerstkaraoke
Hier is Madeleine en ze heeft de tondeuse bij zich.. jullie mogen hem terug, maar dan mag zij iemand naar huis sturen.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hier is Madeleine en ze heeft de tondeuse bij zich.. jullie mogen hem terug, maar dan mag zij iemand naar huis sturen.
Kan alsnog: 2 man kiezen die om-en-om 7 dagen non stop moeten zingen, degene die faalt is exit, winnaar(s) kiezen iemand anders voor exit. Zoiets?quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De stem heeft het al verraden aan ons, een week lang een Kerstkaraoke
Zo een mooie opdracht zijn, maar dan zet ik het geluid wel uitquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan alsnog: 2 man kiezen die om-en-om 7 dagen non stop moeten zingen, degene die faalt is exit, winnaar(s) kiezen iemand anders voor exit. Zoiets?
One can only hope
Of dat Maddy idd in dat autootje binnen komt rijden waar ze eerst met zijn allen in zaten met een grote boom op het dak en een kofferbak vol ballen. en dat ze mogen kiezen. Maddy stuurt iemand naar huis en jullie mogen de boom houdenquote:
Dan zou ik dan wel weer tof van ze vinden, keiharde eliminatie ipv Moraima Carey ofzoquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo een mooie opdracht zijn, maar dan zet ik het geluid wel uit![]()
of ze hebben ons gefopt en gaan wat heel anders doen
-Knip-quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:08 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Meer iets voor Esther met d'r zeikerige stemmetje
quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan zou ik dan wel weer tof van ze vinden, keiharde eliminatie ipv Moraima Carey ofzo
pfffff naar huis met hemquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:46 schreef 5thencounter het volgende:
Zelfs dáár is Marci te lui voor.. zijn vrouwtje moet het doen![]()
[ afbeelding ]
Het duurt inderdaad wel heel langquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:17 schreef 5thencounter het volgende:
Febo laat ze lekker rotten.. ik gun ze een game voor liters schoonmaakmiddel
Die Kerst Karaoke? Ze hebben geld nodig en snel ook nog..quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het duurt inderdaad wel heel lang
Of ze versieren de hele loods in Kerstsfeer of ze moeten snel wat anders verzinnen omdat de stem de boel al verraden
EEn weekend zonder zou mooi zijnquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Kerst Karaoke? Ze hebben geld nodig en snel ook nog..
Waarom vals?quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
je denkt ook vals dat elke week en eliminatie komt
Opdracht duurt een week, dus dat geld daarvoor ookquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Kerst Karaoke? Ze hebben geld nodig en snel ook nog..
Het is ook wel tijd voor de MagereMaand, ze zijn veel te lollig daar.. roken zuipen vreten als ware het gratis..quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn weekend zonder zou mooi zijn
Het is ook schandalig wat Jeff in een maand heeft opgemaakt
eliminaties zijn leuk, niet valsquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
je denkt ook vals dat elke week en eliminatie komt
Zou maar zo kunnen. DIt duurt wel heel erg lang.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:22 schreef Vlinder1974 het volgende:
Als ze zo dadelijk de kamers uitkomen staat er een 4 meter hoge versierde kerstboom![]()
![]()
Voor een opdracht met kerstliedjes hebben ze geen 40 minuten nodig om klaar te zetten zou je denken.
Meer dramaquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:23 schreef D. het volgende:
[..]
eliminaties zijn leuk, niet vals
En we hebben er nog een hoop te goed
Dat hoeft niet eens. Djedi gaat ook zeer binnenkort.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:23 schreef D. het volgende:
[..]
eliminaties zijn leuk, niet vals
En we hebben er nog een hoop te goed
Boeit me niet boeit me niet boeit me niet!quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens. Djedi gaat ook zeer binnenkort.
serieus? dann is het vor de zomer vorbijquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom vals?
Ik vind dat niet vals, het is ook mooi als er een eliminatie komt.
Vermoed idd dat ze de boel in kerstfeer brengen al deels. Beetje jammer als ze dat zomaar 'krijgen'.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het duurt inderdaad wel heel lang
Of ze versieren de hele loods in Kerstsfeer of ze moeten snel wat anders verzinnen omdat de stem de boel al verraden
Dat is gewoon de stagiair die met z'n fikken van de knopjes af moet blijven.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:23 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze eerst die storing met de stem moeten oplossen.
Er zitten er nog 28 iin ze moeten nog 9 maanden dus iedere maand 2 houden ze nog 10 over aan het eindquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
serieus? dann is het vor de zomer vorbij
en zitten ze me 2
klopt niet, je moet ook bedenken dat nog 5- 10 vrijwillig gaanquote:[ afbeelding ] Op vrijdag 9 december 2022 12:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
serieus? dann is het vor de zomer vorbij
en zitten ze me 2
[/quote
Er zitten er nog 28 iin ze moeten nog 9 maanden dus iedere maand 2 houden ze nog 10 over aan het eind
Beter dan dat ie niet wordt doorgetrokkenquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat lekker met de geluidspersoon daar. Eerst die stem, nu de plee die doorgetrokken wordt
Tenzij ze gematst wordenquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
haha... kansloos dit ... ze gaan straks flink in de min
Hottub zit er ook even niet meer inquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:32 schreef Loveable het volgende:
Dus dat wordt niet hangen op bed, want dan ben je sws te laat
Echt niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:32 schreef R0T29 het volgende:
15 seconde om bij de microfoon te komen.... dat wordt niks
Ook dat niet nee..quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hottub zit er ook even niet meer in
En sowieso pas geld over 7 dagen indien ze in de plus komenquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
haha... kansloos dit ... ze gaan straks flink in de min
Gewoon kutquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:33 schreef 5thencounter het volgende:
7 dagen lang 15 sec in de buurt van het podium blijven...
Dat vroeg GJ .. antwoord was : pas na een week.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:34 schreef 5thencounter het volgende:
De 1ste 10 liedjes zullen wel snel komen... anders moet Isaac zijn eigen geld aanspreken voor "Zijn Volk"
Ze krijgen het geld pas na een week neem ik aanquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:34 schreef 5thencounter het volgende:
De 1ste 10 liedjes zullen wel snel komen... anders moet Isaac zijn eigen geld aanspreken voor "Zijn Volk"
Niet meer slapen dan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:34 schreef D. het volgende:
Als je slaapt gaat 15 seconden ‘m niet worden
quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:35 schreef freaky40 het volgende:
Daar sta je dan...met je avondklok...
Mooi mooiquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat vroeg GJ .. antwoord was : pas na een week.
Dat werd net bevestigdquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ze krijgen het geld pas na een week neem ik aan
Die is volgens mij door Berend gesloopt .. ondanks wat Zoe vertelt dat ze 'm achter hebben uitgezet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:36 schreef Ireth het volgende:
De box/speaker in kamer 2 doet het niet zegt Zoë
Zo ging het bij BB af en toe ook iddquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:37 schreef Kakadylo het volgende:
Ziet FEBO iemand douchen voeren ze gelijk die naam in
K3 krijgt een kamerverbodquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kamer 3 zal meestal te laat zijn als ze op hun kamer zitten, die moeten de trap af
quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:35 schreef mario390 het volgende:
zall jemand de strophen van chiquitita kunnen van de
meisjes?? is ook en kerstsong
quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:41 schreef 5thencounter het volgende:
Vanuit het bovenste bed wordt nog een linke zaak
Martin is niet het gemiddelde, hij kan ook iemand volpompen in 2 seconden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin redt het in 9 seconden .. maar hij was natuurlijk wakker. Hij heeft wel even gewacht zegt hij toen hij geroepen werd.
Ze kunnen beter testen met morainaquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin redt het in 9 seconden .. maar hij was natuurlijk wakker. Hij heeft wel even gewacht zegt hij toen hij geroepen werd.
Hoho, Marciano zegt net dat er gelukkig op K3 allemaal fitte mensen liggenquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kamer 3 zal meestal te laat zijn als ze op hun kamer zitten, die moeten de trap af
Die was toch uitgezet voor Berend?quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:36 schreef Ireth het volgende:
De box/speaker in kamer 2 doet het niet zegt Zoë
quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop ook op Tiano midden in de nacht, dat ie eerst over de berg KimK mag klimmen..
Jij zeker niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou je door de microfoon de naam mogen roepen van degene die moet zingen?
Of tussendoor nog een opdracht.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:45 schreef 5thencounter het volgende:
Maar ik maak uit dit "verdienspel" op dat ze nog minimaal 7 dagen zonder geld zitten... tenzij elk op tijd gezongen liedje direct uitgekeerd wordt
Ik dacht 30 seconden en duurt het 15 seconden langer moet je alsnog zingen zing je het led dan niet af gaat er 25 vanafquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:38 schreef Kakadylo het volgende:
Ultrakort die vijftien seconden debiel eigenlijk
Jij bent ook af.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht 30 seconden en duurt het 15 seconden langer moet je alsnog zingen zing je het led dan niet af gaat er 25 vanaf
Dit is het schema:quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht 30 seconden en duurt het 15 seconden langer moet je alsnog zingen zing je het led dan niet af gaat er 25 vanaf
Mexx met Martin haar piek.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
OOk leuk als je je mond vol met eten hebt en dan moet zingen![]()
Daar heeft 90% geen moeite mee hoor met volle mond praten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
OOk leuk als je je mond vol met eten hebt en dan moet zingen![]()
Nee binnen 15 sec zingen 25 euro, binnen 30 sec 0 euro en na 30 sec 25 euro er afquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:48 schreef Kakadylo het volgende:
Eigenlijk moet je er nu gelijk eentje ingooien die faalt waarna de discussie weer helemaal losbarst met dito verwijten
quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:48 schreef mario390 het volgende:
kreg ik geen antworrt hier? zijn jou echt zo overstoer?
Stel een keer één goeie vraag...quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:48 schreef mario390 het volgende:
kreg ik geen antworrt hier? zijn jou echt zo overstoer?
Oke. Thanxquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit is het schema:
0-15 seconden : +25
15-30 : 0
30 of meer : -25
quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:49 schreef mario390 het volgende:
zall dit en of 2 meisjes zingen kunnen??
" Chiquitita tell me whats wrong,
you´re enchained by your own sorrow""
Neequote:Op vrijdag 9 december 2022 12:49 schreef mario390 het volgende:
zall dit en of 2 meisjes zingen kunnen??
" Chiquitita tell me whats wrong,
you´re enchained by your own sorrow""
Oke.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:48 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee binnen 15 sec zingen 25 euro, binnen 30 sec 0 euro en na 30 sec 25 euro er af
quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei 2 meisjes om dat dat lied twee voices zingen
Het zou meer duidelijk zijn, als er 100 pogingen waren aangekondigd.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit is het schema:
0-15 seconden : +25
15-30 : 0
30 of meer : -25
Gaat om 15 seconden, al laat de speaker dan een harde scheet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:51 schreef D. het volgende:
Hoe zit het als je er binnen 15 seconden staat, maar de intro duurt 42 seconden?
Je moest binnen 15 seconden meezingen is gezegdquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat om 15 seconden, al laat de speaker dan een harde scheet.
Jij doelt op ABBA en de tekst staat op het scherm en nee dat zing je dan gewoon individueelquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei 2 meisjes om dat dat lied twee voices zingen
Dat kan ik dan ook vanuit m'n bed doen, dat meezingen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Je moest binnen 15 seconden meezingen is gezegd
Arme wijquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:55 schreef spapaars het volgende:
Als het met koptelefoons op is, zal het nog veel valser klinken.
Denk niet met koptelefoon op, anders is het helemaal niet te doen als binnen 15sec naar podium moet en koptelefoon op moet zettenquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:55 schreef spapaars het volgende:
Als het met koptelefoons op is, zal het nog veel valser klinken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hun de koptelefoon op, de mijne af
Af en toe een half uurtje en de COS in de gaten houden als ik zin hebquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lang je bereidt bent onafgebroken aan je stream te hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |