quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:40 schreef freaky40 het volgende:
iet zien aankomen, meestal houdt de Febo rekening met de agenda in de loods i.p.v. andersom.
Tuurlijk zagen we dit wel aankomen, ze hebben geen geld meer en geen eten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Nou die had ik niet zien aankomen, meestal houdt de Febo rekening met de agenda in de loods i.p.v. andersom.
Juist een mooi moment om ze even te laten struggelen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk zagen we dit wel aankomen, ze hebben geen geld meer en geen eten.
Hoe laat was dit? Want ik heb teruggescrolld tot het eind van de vergadering, maar ik kan dit niet vinden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:26 schreef juul. het volgende:
Ik ving een gesprek op tussen Jeff en Kim D waar Kim D zei dat Jeff dan niet jaloers moet zijn, laat dat maar aan mij over, ik kan dat wel
Jeff; er is toch wederzijds vertrouwen, waarom zou ik dan jaloers zijn
Gokje; Kim D gaat aanpappen met Bern waar Jeff de grootste hekel aan heeft
Zou ik ook wel willen wetenquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe laat was dit? Want ik heb teruggescrolld tot het eind van de vergadering, maar ik kan dit niet vinden.
Foutje van de regiequote:Op vrijdag 9 december 2022 11:42 schreef HappyCharly het volgende:
Hoezo horen wij de stem maar reageren de mensen niet?
Prutsers.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:42 schreef HappyCharly het volgende:
Foutjequote:Op vrijdag 9 december 2022 11:42 schreef HappyCharly het volgende:
Er ging duidelijk iets fout Ik zat a he ik hoor de stem en iedereen praat gewoon doorquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom verteld de stem ons al dat het kerstkaraoke is in de loods?!
chagrijnig van de honger leuk kerstliedjes zingenquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:44 schreef Ireth het volgende:
Maar lijkt dus een weekopdracht te worden, dus vandaag iig geen geld te winnen
Klopt. En zij horen dat ze worden opgeroepen via hun zender. Want van de week zeiden ze steeds tegen elkaar, jij bent toch (nummer) je wordt opgeroepen. Ze roept je op hoor?!quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat de audio van de stem via de streams te horen is en in de loods, maar nu alleen via de stream. Bij het alarm ging het ook al eens fout, precies hetzelfde.
Ze zullen zijn geleerd niet te reageren.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:43 schreef Ireth het volgende:
Er gaat iets mis? Wij horen de stem, maar hun niet??
Nee ze horen het niet. Wij horen andere dingen dan zij.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zullen zijn geleerd niet te reageren.
Vaak wordt zo'n scherm ook gebruikt voor mededelingen die wij dan niet mogen zien, en de bewoners niet op mogen reageren.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
chagrijnig van de honger leuk kerstliedjes zingen
Nee, want dan zouden ze oortjes moeten in hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. En zij horen dat ze worden opgeroepen via hun zender. Want van de week zeiden ze steeds tegen elkaar, jij bent toch (nummer) je wordt opgeroepen. Ze roept je op hoor?!
En op de stream was echt niks te horen
quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
chagrijnig van de honger leuk kerstliedjes zingen
Wel, want het was uitgebreid op de streamquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden ze oortjes moeten in hebben.
Je gelooft het zelf?quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zullen zijn geleerd niet te reageren.
Vaak wordt zo'n scherm ook gebruikt voor mededelingen die wij dan niet mogen zien, en de bewoners niet op mogen reageren.
Kan toch niet, ze hebben geen oortjes in dus ze moeten het wel via de speakers horen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel, want het was uitgebreid op de stream
Zucht. Geluid hoeft niet altijd via een oortje te gaan...quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan toch niet, ze hebben geen oortjes in dus ze moeten het wel via de speakers horen.
Nee via de speakers.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zucht. Geluid hoeft niet altijd via een oortje te gaan...
Oké dan blijf je lekker stug volhoudenquote:
Bewijst ook dat de stem al is opgenomen, zo zijn de microfoon waarschuwingen ook gewoon opnames die ze afspelen..quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
Kerstkaraoke dus, jammer dat de beste stem van de loods; Madeleine er niet meer is![]()
Jij snapt het echt nietquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dan blijf je lekker stug volhouden
Heb jij een balie daar?quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit, ben helemaal in de mood en trek je zo over de balie
Nog één keer: wij horen niet álle zenderchecks. Net zoals wij niet horen of zien hoeveel tijd ze nog hebben voor een batterijwissel en zijzelf wel.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Ze worden altijd omgeroepen via de speakers met een zendercheck vaak genoeg gehoord. Hoe moeten ze het anders horen.
Jaquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:49 schreef D. het volgende:
Anyway, wij kunnen dus een week lang iets anders gaan doen
Het ligt er maar net aan welke stream we zien en horen en of deze bij een speaker hangt. Soms hoor je het heel in de verte, soms dichtbij zoals bij de rookplek waar ze meldingen over stiltes tijdens het roken krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog één keer: wij horen niet álle zenderchecks. Net zoals wij niet horen of zien hoeveel tijd ze nog hebben voor een batterijwissel en zijzelf wel.
Maar anders bel je even de regie als je alles zeker wil weten
en als ze 1 keer niet alle 28 meedoen, geen geldquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:49 schreef R0T29 het volgende:
Dan wel vooral midden in de nacht de kerstbellen laten horen
Als ze al zo walgelijk zingen bij de sinterklaasliedjes, willen mijn trommelvliezen dit zeker niet bij kerst.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind kertsliedjes best leuk, maar ‘zingende’ loodsbewoners niet
Whama wat?quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Zul je zien dat de Febo Whamageddon gaat verpesten...
Whamagaddon is wanneer je het eerst Wham hort.quote:
Je bent gewaarschuwdquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Zul je zien dat de Febo Whamageddon gaat verpesten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
NIET OP DRUKKEN!quote:
Net voor de vergadering begon, ze zaten met z'n twee wat achterafquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe laat was dit? Want ik heb teruggescrolld tot het eind van de vergadering, maar ik kan dit niet vinden.
Dat zat ik ook net te denken. Komen ze de loods in staat er al een Kerstboom.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou de kerstboom bezorgd worden nu?
wie?quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
Even serieus.Ze behandelt hem als een zwaar gehandicapte
Maar hij loopt wel te flexxen met gewichten.
Snap ik niets niet?.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zat ik ook net te denken. Komen ze de loods in staat er al een Kerstboom.
Is het 'n wensboom, moeten ze de ballen zelf kleienquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zat ik ook net te denken. Komen ze de loods in staat er al een Kerstboom.
Nee hoor, KimK snapt het niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
Snap ik niets niet?.
Deze oefeningen kun je niet zelf doen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
Snap ik niets niet?.
Nope.. Isaac vond het niet een kloppende begroting hebben ..dus heeft niets gedaan . Ik weet niet of ie dat ook teruggekoppeld heeft naar de aanvraagster.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou de kerstboom bezorgd worden nu?
En zij wel?quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze oefeningen kun je niet zelf doen.
Maddy.quote:
De stem heeft het al verraden aan ons, een week lang een Kerstkaraokequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |