Jij bent vast leuk op feestjesquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dit soort plaatjes altijd wat prematuur, uiteindelijk lacht er aan het einde van de rit maar 1 land het hardst. En Noppert is ook nog niet echt uitgebreid getest, wellicht maakt hij vandaag een zeperd.
Ik hoop dat het vanavond een feestje word.quote:
wordtquote:Op vrijdag 9 december 2022 12:30 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vanavond een feestje word.
Doet die man al de hele tijd, ook bij atletiek heeft hij er een handje van.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor achterlijke vragen?
quote:"Vrijwel alle Nederlanders in Argentini hebben een mail ontvangen van de Nederlandse ambassade. Daarin wordt geadviseerd om een beetje ingetogen te juichen mocht Nederland scoren. Ook de Nederlandse vereniging had al gewaarschuwd om niet met je Oranje-shirt op straat te gaan. Voor de Argentijnen is deze wereldbeker zo belangrijk. Mochten ze eruit vliegen tegen Nederland, dan kan de sfeer weleens grimmig worden."
quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:14 schreef 3rr0r het volgende:
Kans op grimmig sfeertje @:Scrummie @:ChevyCaprice @:Coco @:GGMM
[..]
Ik kan er helaas toch al vanwege boycotredenen niet bij zijn vanavond.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ultracringe dit zeg. Mega-unbeasted.quote:
“Tribune”. De kring zoals bij de verjaardag van Oma Nel mag niet.quote:
Is dit omdat het mogelijk de laatste wedstrijd van Messi is op een wk of zit er iets anders achter?quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfde reden als dat men in bijv Napels moest oppassen bij het clubvoetbal. Fanatieke hooligans die niet schromen om een mes tussen iemands ribben te prikken. Standaard al niet als je de tegenstander bent maar bij verlies helemaal als afreageerobject van woede.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:22 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Is dit omdat het mogelijk de laatste wedstrijd van Messi is op een wk of zit er iets anders achter?
Hebben al een korter lontje. Tel daar allerlei economische, politieke en sociale problemen bij op...quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:22 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Is dit omdat het mogelijk de laatste wedstrijd van Messi is op een wk of zit er iets anders achter?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik wil je verregaand steunen in dit script, maar Noppert die een pingel binnen schiet gaat me veel te ver.
Ik heb zijn uittrappen gezien en hij vindt het veld raken al moeilijk genoeg, laat staan een doel.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:34 schreef franklop het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we niet in de halve finale gaan komen.
Ingegeven door Jack van Gelderquote:
"Andries, niet te ingewikkeld gewoon snoeihard door het midden."quote:
Fok! BOO (Boomers) denk ik alleen. Was net te jong. Heb 78 wel live gezien.quote:
Noa snapte het welquote:Louis van Gaal wil in de aanloop naar het duel met Argentini in de kwartfinale van het WK niet al te veel bekend maken over zijn strijdplan, maar een detail wilde hij wel onthullen. Noa Lang had op de training voor ‘Lionel Messi’ mogen spelen.
,,Dat kan ik je wel vertellen", aldus Van Gaal bij de NOS. ,,Want dat heeft geen invloed op het bekendmaken van het tactisch plan. Noa vond het ook logisch dat hij Messi mocht simuleren. Dus dat is geweldig", lachte Van Gaal. Lang staat onder contract bij Club Brugge waar hij een moeizaam seizoen kent. Op het WK kwam hij tot nu toe nog geen moment binnen de lijnen.
Is het al tijd?quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb hier wel alcohol bij nodig.
Dit dus, trage middag. Maar kan niet eerder wegquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:55 schreef -XOR- het volgende:
Er komt momenteel vrij weinig arbeidzaams uit mijn vingers.![]()
Mag hij vanavond ook wat doen?quote:
Vallen gewoon enorm tegen, had ze ook vooraf stuk sterker verwacht. Anderzijds had ik Oranje ook sterker en stabieler verwacht. In die zin ook wel een interessante pot aangezien beide ploegen nog niet echt getest zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:27 schreef KingRoland het volgende:
users die Argentinie helemaal dood hypen doe normaal zeg
saudi arabie poe poe poe he
ik heb dan ook gewoon mijn tentamenquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee. Winst zou erg leuk zijn, maar bij verlies draait de wereld ook gewoon door.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee. Winst zou erg leuk zijn, maar bij verlies draait de wereld ook gewoon door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |