Vrijdag 9 december, 20:00 uurquote:Nederland
Noppert;
Timber, Van Dijk, Aké;
Dumfries, De Roon, Klaassen, F. de Jong, Blind;
Gakpo, Memphis
Hier houdt het op: 1-2.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
Absoluut, al was Davids normaal gesproken voorin ook niet echt een verschilmaker hoor. Maar middenvelders hadden vroeger wel een veel beter schot als je het vergelijkt met nu.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou toch wel genot zijn als je nu Davids had in dit team i.p.v. de Roon.
Messi op de bank.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Is er ook al een vermoedelijke opstelling van Argentinië?
Gaat mij ook niet zo zeer om het doelpunt, maar de fysieke kracht. Je mist echt een beuker op het middenveld momenteel, type Davids, van Bommel of Nigel de Jong.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Absoluut, al was Davids normaal gesproken voorin ook niet echt een verschilmaker hoor. Maar middenvelders hadden vroeger wel een veel beter schot als je het vergelijkt met nu.
Gakpo op 10 kan dat ook wel, fysiek ijzersterk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Gaat mij ook niet zo zeer om het doelpunt, maar de fysieke kracht. Je mist echt een beuker op het middenveld momenteel, type Davids, van Bommel of Nigel de Jong.
Zou kunnen, maar heb liever dat Gakpo zich richt op het maken van doelpunten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gakpo op 10 kan dat ook wel, fysiek ijzersterk.
Gakpo is geen breker zoals Davids of De Jong, zonde om hem daar aan op te offeren.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gakpo op 10 kan dat ook wel, fysiek ijzersterk.
Davids maakte zo'n beetje in zijn eentje Barcelona Spaans kampioen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Absoluut, al was Davids normaal gesproken voorin ook niet echt een verschilmaker hoor. Maar middenvelders hadden vroeger wel een veel beter schot als je het vergelijkt met nu.
0-0 Nederland WNS Noppert wordt de held met twee gestopte pingels (1 van Messi) en maakt zelf één.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
Ik wil je verregaand steunen in dit script, maar Noppert die een pingel binnen schiet gaat me veel te ver.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
0-0 Nederland WNS Noppert wordt de held met twee gestopte pingels (1 van Messi) en maakt zelf één.
Ik sta volledig achter Aloysius Paulus Maria van Gaal.
Toch wordt hij ge(n)opperd als potentieel penaltynemer.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik wil je verregaand steunen in dit script, maar Noppert die een pingel binnen schiet gaat me veel te ver.
Ik heb zijn uittrappen gezien en hij vindt het veld raken al moeilijk genoeg, laat staan een doel.
Welnee man, niet alles geloven wat je leest.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toch wordt hij ge(n)opperd als potentieel penaltynemer.
Ik ga er vanuit dat Gakpo het in de reguliere speeltijd beslist voor Oranje.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toch wordt hij ge(n)opperd als potentieel penaltynemer.
Noppert een penalty laten nemen kan echt niet. Volgens mij gaat dat trouwens vaker fout dan goed om een keeper een penalty in een reeks te laten nemen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik wil je verregaand steunen in dit script, maar Noppert die een pingel binnen schiet gaat me veel te ver.
Ik heb zijn uittrappen gezien en hij vindt het veld raken al moeilijk genoeg, laat staan een doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |