quote:Op donderdag 8 december 2022 20:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Val op het juiste moment binnen zie ik met Lamme Frans
Ik ben er soms!quote:
Gister kreeg ik een foto van Sint en Zwarte zwarte Pieten op Curaçao.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Enige gelijkenis met deelnemers aan deze SC berust geheel op toeval...
[ afbeelding ]
Zin in chipsquote:Op donderdag 8 december 2022 21:07 schreef gcjoel het volgende:
Ik had net chips maar dat was hem niet. Nu een chocolade koekje.
Oh goed. Helpt het? Is het meer comfortabel?quote:
Er komt beduidend minder tocht langs, ja.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh goed. Helpt het? Is het meer comfortabel?
Oeh goeiequote:Op donderdag 8 december 2022 21:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik overweeg een bestelling bij Crisp voor kerst
Ook een goed plan, kan ik ook nog naar kijkenquote:Op donderdag 8 december 2022 21:16 schreef Lonaa het volgende:
Ohquote:Op donderdag 8 december 2022 21:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben nu nog op Aruba en heb daar Sinterklaas gevierd, maar hier geen Zwarte Pieten meer.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gister kreeg ik een foto van Sint en Zwarte zwarte Pieten op Curaçao.
Hoe was het op Bonaire? Of ben je er nog?
Cats heb ik 7 keer gezien (2 x Carré, 1 x RAI, 1 x Rotterdam, 1 x London, 1 x Antwerpen en 1 x Edinburgh) en Les Miserables heb ik 4 keer gezien (2 x Amsterdam, 1 x London en 1 keer Rotterdam).quote:Op donderdag 8 december 2022 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:AnneX Cats gezien. In Londen. Mooie show, maar te dun verhaal om me echt te raken.
Binnenkort Les Miserables in Nederland, daar ga ik zeker naartoe![]()
Na zo’n 20 voorstellingen wordt het tijd om hem eens in eigen land te zien
Ik heb nog twee chocolade letters. Omdat die op 6 december voor 1+1 gratis in de winkel lagen /kniert
Cats: Londen. En zelf een keer achtergrondzangeres geweest voor amateurvoorstelling (dansen én voluit zingen bleek best lastigquote:Op donderdag 8 december 2022 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cats heb ik 7 keer gezien (2 x Carré, 1 x RAI, 1 x Rotterdam, 1 x London, 1 x Antwerpen en 1 x Edinburgh) en Les Miserables heb ik 4 keer gezien (2 x Amsterdam, 1 x London en 1 keer Rotterdam).
Cats slaan we nu een keertje over, maar Les Miserables gaan we in Carré weer bezoeken…
Nice!quote:Op donderdag 8 december 2022 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Cats: Londen. En zelf een keer achtergrondzangeres geweest voor amateurvoorstelling (dansen én voluit zingen bleek best lastigik snap dat). Was gaaf.
Les Mis: België, Noorwegen, Dubai, Londen (onmeunig vaak). En een amateurvoorstelling gezien in NL, dat ook. Goede amateurs maar het haalt het het niet bij het eggie. Net als onze Cats natuurlijk.
Nog kijken of het Maastricht of Eindhoven wordt.
Wiesdâ?quote:
Staat al sinds dinsdag geplandquote:Op donderdag 8 december 2022 21:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik vond een Tony op googlequote:Op donderdag 8 december 2022 22:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wiesdâ?
Ja zeg, vorige week door de nieuwe hema. Wat een nepgeur.hing daar.
Bij ikea vanmiddag lagen overal de geurkaarsjes te stinkenen bij Roobol hadden ze ook wat druppels té veel door de airco gespoeld.
![]()
En dat moet aanzetten tot prettig koopgedrag? Af en toe zo’n walm die dan op sommige plaatsen in de winkel ekstra zwaar voorbijkomt…
Wie heeft dat verzonnen?
🤩🌲🌳🌴🌵quote:Op donderdag 8 december 2022 23:48 schreef Tele6 het volgende:
Bomenjongen heeft me meegevraagd naar een concert![]()
Wat leuk! Hopelijk komen jullie smaak muziek in muziek een beetje overeenquote:Op donderdag 8 december 2022 23:48 schreef Tele6 het volgende:
Bomenjongen heeft me meegevraagd naar een concert![]()
Dat komt wel in ordequote:Op donderdag 8 december 2022 23:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat leuk! Hopelijk komen jullie smaak muziek in muziek een beetje overeen
Het is absoluut mutsenweer. In alle opzichten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Eerst nog even fiets/trein/lopen naar werk en dan![]()
Volgens mij is het mutsenweer
Dat sloeg dan denk ik meer op het weer van gisteren? Zwartgrijs, regenend en depressief?quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:42 schreef Molo het volgende:
Ik hoorde gisteren de term 'uitstekend weer om je op te hangen ' en die vond ik best passend
Yepquote:Op vrijdag 9 december 2022 07:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat sloeg dan denk ik meer op het weer van gisteren? Zwartgrijs, regenend en depressief?
Ik vind m briljantquote:Op vrijdag 9 december 2022 07:49 schreef Clubsoda het volgende:
Dat zegt mijn moeder altijd: VerhängungswetterDat blijkt geen algemeen aanvaarde Duitse uitdrukking te zijn maar iets uit de koker van mijn Duitse overgrootmoeder.
Ik zit met de kerstdagen weer in een gesloten hotel, heen en weer te reizen tussen familieleden. Geen lekkere Crisp-hapjes dusMaar mogelijk biedt de week vrij
tussen kerst en oud&nieuw mogelijkheden.
Is dit een eufemisme voor een maatregel ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:49 schreef Clubsoda het volgende:
Dat zegt mijn moeder altijd: VerhängungswetterDat blijkt geen algemeen aanvaarde Duitse uitdrukking te zijn maar iets uit de koker van mijn Duitse overgrootmoeder.
Ik zit met de kerstdagen weer in een gesloten hotel, heen en weer te reizen tussen familieleden. Geen lekkere Crisp-hapjes dusMaar mogelijk biedt de week vrij
tussen kerst en oud&nieuw mogelijkheden.
Wij ook, maar dan omdat de kinderen dat fantástisch vinden en we een expat op bezoek hebben die absoluut kennis moet maken met deze uiting van Nederlandsche cultuur.quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:54 schreef Molo het volgende:
Wij gaan gourmetten hier, ik heb geen tijd en zin voor verdere voorbereidingen![]()
Zo lekker beeldendquote:Op vrijdag 9 december 2022 07:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind m briljant![]()
Misschien ben je w familie van mijn collega die het zei![]()
Wij gaan gourmetten hier, ik heb geen tijd en zin voor verdere voorbereidingen![]()
Wat is een gesloten hotel trouwens?
Nee, het hotel is dicht. Dus geen personeel en geen service. We mogen er wel slapenquote:Op vrijdag 9 december 2022 07:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dit een eufemisme voor een maatregel ofzo?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:49 schreef Clubsoda het volgende:
Dat zegt mijn moeder altijd: Verhängungswetter![]()
De zuurkoolstamppot.quote:
Je hoeft geen excuses te bedenken hoorquote:Op vrijdag 9 december 2022 07:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij ook, maar dan omdat de kinderen dat fantástisch vinden en we een expat op bezoek hebben die absoluut kennis moet maken met deze uiting van Nederlandsche cultuur.
Op de verlanglijstjes staan al eendenborst, lam en Ottolenghis portobello olie voor op ALLES, dus het wordt wel feestelijkig.
Of morgen op een Duits bolletje. IPV boter remoulade. Naar keuze wat sla of selleriesalade.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
De zuurkoolstamppot.
En dan vanavond de schnitzel in stukjes op een bordje voor bij de tv
DIt is ook een vrij goed idee.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of morgen op een Duits bolletje. IPV boter remoulade. Naar keuze wat sla of selleriesalade.
Al het goede wordt beter en lekkerder met sausquote:Op vrijdag 9 december 2022 08:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een goede schnitzel behoeft geen saus
Het is een goede schnitzel, maar sausquote:Op vrijdag 9 december 2022 08:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een goede schnitzel behoeft geen saus
Mag je ook de keuken gebruiken?quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zo lekker beeldendWie weet
[..]
Nee, het hotel is dicht. Dus geen personeel en geen service. We mogen er wel slapenOok geen kosten trouwens
Ik wilde thuisuiteten. Maar dat aanbod was ook al schraalquote:Op vrijdag 9 december 2022 08:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je hoeft geen excuses te bedenken hoor
Ik baalde gisteren dat ik geen zonnebril bij me had! Zoveel zon.quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:43 schreef fietsie het volgende:
Dat sloeg dan denk ik meer op het weer van gisteren? Zwartgrijs, regenend en depressief?
Hij was toch ook van A-ha? Dat klinkt alsof het leuk gaat worden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 00:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat komt wel in orde
Onze smaak komt verbazingwekkend goed overeen -- ik ken vrij weinig mensen die én metal én jaren 70/80 synthesizermuziek leuk vinden en zich niet voor een van beide schamen
Binnen die genres kent hij weer net andere bands dan ik, dus we hebben al een hoop tips uitgewisseld
Wel lekker dat je een paar maanden extra isolatie hebt! Maar flink chaotisch dan inderdaad. Dat gebeurt hier ook zo af en toe. Even aanpoten maar.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:34 schreef yinu het volgende:
Kerst… daar heb ik nog niet heel erg over nagedacht. Wij zijn niet zo kerstig. En het voelt nog heel ver weg, ook doordat we gisteren te horen kregen dat de dakisolatie-mensen door de aanstaande vorst al volgende week en de week daarna komen ipv ergens in januari/februari. Dat is op zich goed nieuws natuurlijk alleen moeten we dan nog opeens heel veel opruimen/voorbereiden/afdekken. En dit weekeind en volgend weekeind hebben we drukke werkdagen. Dus dat wordt nog even aanpoten…
Ja, we zijn ook echt blij met de timing hoor! Het is alleen even schakelen qua planning.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wel lekker dat je een paar maanden extra isolatie hebt! Maar flink chaotisch dan inderdaad. Dat gebeurt hier ook zo af en toe. Even aanpoten maar.
Hier is kerst vaag vanwege mijn medicatie. Het vieren met familie is verplaatst van ons naar mijn schoonmoeder om die reden. Ik weet niet of ik daar bij kan zijn. Verder mag J het allemaal regelen denk ik. AH komt een paar dagen voor kerst dus het zal wel goed komen.
Wanneer ga je “over” met de medicatie? En heeft dat gelijk effect? (Dus meteen slechter en dan langzaamaan beter?)quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wel lekker dat je een paar maanden extra isolatie hebt! Maar flink chaotisch dan inderdaad. Dat gebeurt hier ook zo af en toe. Even aanpoten maar.
Hier is kerst vaag vanwege mijn medicatie. Het vieren met familie is verplaatst van ons naar mijn schoonmoeder om die reden. Ik weet niet of ik daar bij kan zijn. Verder mag J het allemaal regelen denk ik. AH komt een paar dagen voor kerst dus het zal wel goed komen.
Doet eendenborst het een beetje goed op een gourmetstel ja?quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij ook, maar dan omdat de kinderen dat fantástisch vinden en we een expat op bezoek hebben die absoluut kennis moet maken met deze uiting van Nederlandsche cultuur.
Op de verlanglijstjes staan al eendenborst, lam en Ottolenghis portobello olie voor op ALLES, dus het wordt wel feestelijkig.
Ik heb een chronische schildklierziekte en ben helaas een van de mensen die vaak de medicatie moet bijstellen. Helaas heb ik daar ook bovengemiddeld veel last van. Dat duurt minimaal 5 weken. Enorm verlies van spierkracht, spierpijn, niet scherp kunnen denken, algehele stonedheid. Het is best stom allemaal. Maar ik heb het nu al zeker 25 keer gedaan en het wordt uiteindelijk altijd beterquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:09 schreef yinu het volgende:
[..]
Ja, we zijn ook echt blij met de timing hoor! Het is alleen even schakelen qua planning.
Schakelen zal ook wel op jouw situatie met medicatie van toepassing zijn… ik weet niet precies wat er aan de hand is maar van wat ik begreep moet je een nieuwe soort medicijnen ‘inregenen’ en dat lijkt me een situatie waarin je ook behoorlijk moet kunnen meeveren met wat het leven je toewerpt… maar gelukkig heb je daarbij hulp en steun van je omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |