quote:Op donderdag 8 december 2022 20:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Val op het juiste moment binnen zie ik met Lamme Frans
Ik ben er soms!quote:
Gister kreeg ik een foto van Sint en Zwarte zwarte Pieten op Curaçao.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Enige gelijkenis met deelnemers aan deze SC berust geheel op toeval...
[ afbeelding ]
Zin in chipsquote:Op donderdag 8 december 2022 21:07 schreef gcjoel het volgende:
Ik had net chips maar dat was hem niet. Nu een chocolade koekje.
Oh goed. Helpt het? Is het meer comfortabel?quote:
Er komt beduidend minder tocht langs, ja.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh goed. Helpt het? Is het meer comfortabel?
Oeh goeiequote:Op donderdag 8 december 2022 21:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik overweeg een bestelling bij Crisp voor kerst
Ook een goed plan, kan ik ook nog naar kijkenquote:Op donderdag 8 december 2022 21:16 schreef Lonaa het volgende:
Ohquote:Op donderdag 8 december 2022 21:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben nu nog op Aruba en heb daar Sinterklaas gevierd, maar hier geen Zwarte Pieten meer.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gister kreeg ik een foto van Sint en Zwarte zwarte Pieten op Curaçao.
Hoe was het op Bonaire? Of ben je er nog?
Cats heb ik 7 keer gezien (2 x Carré, 1 x RAI, 1 x Rotterdam, 1 x London, 1 x Antwerpen en 1 x Edinburgh) en Les Miserables heb ik 4 keer gezien (2 x Amsterdam, 1 x London en 1 keer Rotterdam).quote:Op donderdag 8 december 2022 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:AnneX Cats gezien. In Londen. Mooie show, maar te dun verhaal om me echt te raken.
Binnenkort Les Miserables in Nederland, daar ga ik zeker naartoe![]()
Na zo’n 20 voorstellingen wordt het tijd om hem eens in eigen land te zien
Ik heb nog twee chocolade letters. Omdat die op 6 december voor 1+1 gratis in de winkel lagen /kniert
Cats: Londen. En zelf een keer achtergrondzangeres geweest voor amateurvoorstelling (dansen én voluit zingen bleek best lastigquote:Op donderdag 8 december 2022 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cats heb ik 7 keer gezien (2 x Carré, 1 x RAI, 1 x Rotterdam, 1 x London, 1 x Antwerpen en 1 x Edinburgh) en Les Miserables heb ik 4 keer gezien (2 x Amsterdam, 1 x London en 1 keer Rotterdam).
Cats slaan we nu een keertje over, maar Les Miserables gaan we in Carré weer bezoeken…
Nice!quote:Op donderdag 8 december 2022 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Cats: Londen. En zelf een keer achtergrondzangeres geweest voor amateurvoorstelling (dansen én voluit zingen bleek best lastigik snap dat). Was gaaf.
Les Mis: België, Noorwegen, Dubai, Londen (onmeunig vaak). En een amateurvoorstelling gezien in NL, dat ook. Goede amateurs maar het haalt het het niet bij het eggie. Net als onze Cats natuurlijk.
Nog kijken of het Maastricht of Eindhoven wordt.
Wiesdâ?quote:
Staat al sinds dinsdag geplandquote:Op donderdag 8 december 2022 21:16 schreef Lonaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |