#proudtobealelijkecounterploegquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:05 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Liever een lelijke counterploeg dan de ploeg van Brazilië.
Beam me up Scottyquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige stem. @:ijs_beer kan dit beamen.
Op de Nederlandse TV werd Messi (uiteraard) ook bejubeld.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:38 schreef Arizona het volgende:
De goal wordt in zijn geheel toegekend aan Messigod door de Fransen en ze zongen een loflied op Messi. Geen grap.
Nou ja. Dit is dan nog het enige scenario dat Luukinho mag spelen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dan moeten eerst Janssen en Weghorst er nog in
Tja Lahosz he. Veel slechter kun je ze niet treffen.quote:
Misschien hebben we nog een kansje om te winnen als een van die Argentijnse steaks 2x geel krijgtquote:
Scheids is een Real Madrid fan las ikquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:49 schreef GeorgeM het volgende:
Frenkie krijgt een trap en dat wordt niet bestraft
Akuna maakt wel een kansje.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien hebben we nog een kansje om te winnen als een van die Argentijnse steaks 2x geel krijgt
Pas op je woorden, straks krijg jij zelfs geel.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als zo'n scheidsrechter nou zwaar in de war lijkt, mogen we die dan ook wisselen?
Ik vind het wel lekker zoquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht Kroatië ook!! Positief blijven it ain’t over till it’s over!
Mag hij proberen!quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Pas op je woorden, straks krijg jij zelfs geel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |