ja, hij kan dan gewoon zeggen dat het geld op was en dat ze wel allemaal leuke dingen hebben gekregen onder zijn bewind.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:26 schreef Kakadylo het volgende:
Als er de komende dagen geen eten is dan zal het op het bordje van Jeff komen en die zal zich dan moeten verantwoorden
Hoezo? net als alle managers op 0 beginnen.eerlijk tochquote:Op woensdag 7 december 2022 18:26 schreef Kakadylo het volgende:
Als er de komende dagen geen eten is dan zal dat op het bordje van Jeff komen en die zal zich dan moeten verantwoorden
Muiterij in Lelystadquote:Op woensdag 7 december 2022 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Vraag ik me af kan er ook Mismanagement voorkomen.. dat de Groep collectief het Management weigert te gehoorzamen en afzet...
Martin was al snel bij Isaac om die dure sportpoeier troep te regelenquote:Op woensdag 7 december 2022 18:32 schreef Silves het volgende:
Voel aan mijn water dat ze elke dag sportvoeding krijgen, kip, rijst, ei..en sambal.
Ja heb ik meegekregen, ze hebben er al 2 achter de kiezen, mega zakken..quote:Op woensdag 7 december 2022 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Martin was al snel bij Isaac om die dure sportpoeier troep te regelen
Een goede manager zorgt ervoor dat ie een paar dagen vooruit regeert zodat de volgende niet meteen in de problemen komt. Bij Jeff stond er nog 25 op de rekening terwijl zelfs bij Maddy 200 of iets dergelijks. Tijdens de verkiezing notabene verkondigd. Ondertussen komt er een balletboek binnen en was er kort daarvoor kreeft én een Caribisch feest wat zo'n 280 heeft gekost.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Hoezo? net als alle managers op 0 beginnen.eerlijk toch
Ja jef zal wel pissed zijn geweest, en gedacht hij slang je krijgt niks..of dronken natuurlijk dat kan ook..quote:Op woensdag 7 december 2022 18:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een goede manager zorgt ervoor dat ie een paar dagen vooruit regeert zodat de volgende niet meteen in de problemen komt. Bij Jeff stond er nog 25 op de rekening terwijl zelfs bij Maddy 200 of iets dergelijks. Tijdens de verkiezing notabene verkondigd. Ondertussen komt er een Balletboek binnen en was er kort daarvoor kreeft en een Caribisch feest wat zo'n 280 heeft gekost.
die recorder vroeg ooit iemand, om op de kamers te leggen om af te luisteren, mss heeft hij dit onthouden.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:43 schreef woxxel het volgende:
Ik zou zeggen, spullen inleveren, podkast ding. Encyclopedie enzo. Allemaal retour sturen.
Nee hij wil een podcast gaan maken voor de loods.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:44 schreef Silves het volgende:
[..]
die recorder vroeg ooit iemand, om op de kamers te leggen om af te luisteren, mss heeft hij dit onthouden.
Tim van Utopia deed dat ookquote:Op woensdag 7 december 2022 18:44 schreef Silves het volgende:
[..]
die recorder vroeg ooit iemand, om op de kamers te leggen om af te luisteren, mss heeft hij dit onthouden.
Ja dit heb ik begrepen..quote:Op woensdag 7 december 2022 18:45 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hij wil een podcast gaan maken voor de loods.
Worden steeds vaker gemute of weggedraaid.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
De streamregie sucks vreselijk wat een kolerezooitje
Je zult over een uitstekend zicht en vaste handen moeten beschikken als je tatoeëerder wilt worden.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
Toch weer tattoo troep bekijken...
Febo levert wel.. 2 debiele kutspelletjes effe snel ¤2000 verdienen jôh
Hij heeft verteld, vorige week volgens mij, dat hij vroeger veel tekende... nu niet meer.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je zult over een uitstekend zicht en vaste handen moeten beschikken als je tatoeëerder wilt worden.
Naast de praktische kant zul je ook kennis over de anatomie van de huid moeten hebben, over de preventie van ziektes moeten leren, over huidaandoeningen, en infecties.
Naast dat je passie voor het vak hebt is het ook belangrijk dat je begrijpt waar het bij de kunst van het tatoeëren echt om gaat
Tatoeëren is meer dan inkt aanbrengen op iemands huid.
een Tatoeëerder moet ontzettend goed kunnen tekenen, oog voor detail en kleur hebben, kennis over verschillende stijlen en methodes etc
Ik heb Marciano nooit iets zien tekenen/schetsen op wat voor papier of ander materiaal dan ook
Nooit gehoord over zijn passie voor tekenen ,dat hij graag bezig is met tekenen /schilderen /ontwerpen maken of whatever . Hij heeft nooit om een schetsblok of tekenspul gevraagd om dingen te ontwerpen /uitwerken.
Tekenen tekenen tekenen... iemand hem dat ooit zien doen?
Ze spraken ook over een oefending.. ook gezien in UTO voordat ze op echt vlees mochtenquote:Op woensdag 7 december 2022 18:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je zult over een uitstekend zicht en vaste handen moeten beschikken als je tatoeëerder wilt worden.
Naast de praktische kant zul je ook kennis over de anatomie van de huid moeten hebben, over de preventie van ziektes moeten leren, over huidaandoeningen, en infecties.
Naast dat je passie voor het vak hebt is het ook belangrijk dat je begrijpt waar het bij de kunst van het tatoeëren echt om gaat
Tatoeëren is meer dan inkt aanbrengen op iemands huid.
een Tatoeëerder moet ontzettend goed kunnen tekenen, oog voor detail en kleur hebben, kennis over verschillende stijlen en methodes etc
Ik heb Marciano nooit iets zien tekenen/schetsen op wat voor papier of ander materiaal dan ook
Nooit gehoord over zijn passie voor tekenen ,dat hij graag bezig is met tekenen /schilderen /ontwerpen maken of whatever . Hij heeft nooit om een schetsblok of tekenspul gevraagd om dingen te ontwerpen /uitwerken.
Tekenen tekenen tekenen... iemand hem dat ooit zien doen?
Oh Dear geen passie dusquote:Op woensdag 7 december 2022 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft verteld, vorige week volgens mij, dat hij vroeger veel tekende... nu niet meer.
Dat deed Jeff ook met Maddy ... is standaard bij de nieuwe manager. Eigen stempel drukken.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:00 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het werkoverleg van de keuken met Izeik constant gepaard moet gaan met afzeiken van (het beleid van) de vorige manager. Alsof Jeff het zo kut regelde. En alsof ze met hem goed bespraken wat er mis ging. Maar nu ineens is alles kut. En Isaac roept om het hardste.
Ik vind dat jammer. Je kunt ook je plan trekken zonder de voorgaande af te zeiken.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat deed Jeff ook met Maddy ... is standaard bij de nieuwe manager. Eigen stempel drukken.
Ja dat weet ik nogquote:Op woensdag 7 december 2022 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze spraken ook over een oefending.. ook gezien in UTO voordat ze op echt vlees mochten
Ondertussen mag je naar 30 Seconds kijken met Erik, Esther en JWquote:Op woensdag 7 december 2022 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie en Babbel werden weggedraaid "Laat het niet tot je komen hé" vroeg Babbel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |