Nog elf dagen (inclusief vandaag) werken tot vakantiequote:
Idem hierquote:Op woensdag 7 december 2022 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog elf dagen (inclusief vandaag) werken tot vakantie
Neequote:Op woensdag 7 december 2022 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En cadeautjes al onder de boom?
Van alles. voornamelijk lekker hollandse potquote:Op woensdag 7 december 2022 08:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal voor lekkere dingen koken?
Welke boom?quote:Op woensdag 7 december 2022 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En cadeautjes al onder de boom?
Slagboom.quote:
Zo lang nog?quote:
Rawrrquote:Op vrijdag 9 december 2022 08:26 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga straks een nieuw pak kopen omdat ik binnenkort op audiëntie moet komen dus dan wil ik er wel tiptop uitzien.
Ga je mee passen en meebeslissen over welk pak het wordt?quote:
Nee en nee.quote:
Ik moet gewoon werkenquote:Op vrijdag 9 december 2022 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je mee passen en meebeslissen over welk pak het wordt?
En dan zo'n lekker lange nutteloze vergadering met mensen die niets geven om voetbal waardoor je de eerste helft mistquote:Op vrijdag 9 december 2022 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waaaaarom heb ik op vrijdagavond een bewonersavond ingepland? Ook nog eens de vrijdagavond voor mijn vakantie én de avond van voetbal. Zo geen zin in
Meld je ziek.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waaaaarom heb ik op vrijdagavond een bewonersavond ingepland? Ook nog eens de vrijdagavond voor mijn vakantie én de avond van voetbal. Zo geen zin in
Heb ik serieus overwogen, want ik voel me al niet zo heel lekker.quote:
Dat kan ik beter. Geloof me 🤌quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je mee passen en meebeslissen over welk pak het wordt?
Komt goed. Begin volgende week kan ik m ophalen.quote:
Nee, zegt ook niks over jou. Vooral dat Barb een klasse op zichzelf is.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Trek jij nu mijn smaak in twijfel?!
Sta je daar straks strak in een Italiaans pak met een ijsmuts op.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zegt ook niks over jou. Vooral dat Barb een klasse op zichzelf is.Als hij weer eens in Nederland is mag hij mij adviseren.
... als ik dan ook nog een glas whisky en een goede sigaar vasthoud dan is een premature ejaculatie verzekerd.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:38 schreef ArTiC het volgende:
Sta je daar straks strak in een Italiaans pak met een ijsmuts op.
Avec plaisirquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zegt ook niks over jou. Vooral dat Barb een klasse op zichzelf is.Als hij weer eens in Nederland is mag hij mij adviseren.
IJsmuts is voorbehouden aan mijn vriendinquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... als ik dan ook nog een glas whisky en een goede sigaar vasthoud dan is een premature ejaculatie verzekerd.
En barb met een stijfjequote:Op vrijdag 9 december 2022 14:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Pics van je vriendin om dit te bewijzen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers op mijn uitmuntende kleding en vrouwensmaak
Gaat niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pics van je vriendin om dit te bewijzen.
Nee hoor, wel op je poesjequote:Op vrijdag 9 december 2022 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb dr gezien, ik denk wel dat heel fok spontaan begint te kwijlen en een stijfje heeft bij het zien van haar foto.quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pics van je vriendin om dit te bewijzen.
Beetje slijmballen zodat ie voortaan wel foto's van zijn nieuwe keuken stuurt?quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb dr gezien, ik denk wel dat heel fok spontaan begint te kwijlen en een stijfje heeft bij het zien van haar foto.
Je kent me, ik ga lekker op keukens..quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje slijmballen zodat ie voortaan wel foto's van zijn nieuwe keuken stuurt?
Meerdere keren per week toch?quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je kent me, ik ga lekker op keukens..
Ga bij Mandemakers werkenquote:Op vrijdag 9 december 2022 17:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je kent me, ik ga lekker op keukens..
On-ver-za-dig-baar!quote:
Vesperquote:
En watte?quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb dr gezien, ik denk wel dat heel fok spontaan begint te kwijlen en een stijfje heeft bij het zien van haar foto.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, Faxie. Gewoon nee.quote:
De kleding die je op die fobo aanhad was zeker nice jaquote:Op vrijdag 9 december 2022 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Die 12 jaar oude foto? Zou er een reden zijn dat er geen meer actuele foto voor in de plaats komt?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:18 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
De kleding die je op die fobo aanhad was zeker nice ja
Nu heb ik een grijze baardquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die 12 jaar oude foto? Zou er een reden zijn dat er geen meer actuele foto voor in de plaats komt?
Merciquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:18 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
De kleding die je op die fobo aanhad was zeker nice ja
En een dad bod?quote:
Nee, dat niet gelukkigquote:
Wat een mens mooi maakt is de binnenkant en niet de buitenkantquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die 12 jaar oude foto? Zou er een reden zijn dat er geen meer actuele foto voor in de plaats komt?
Wat is dat?quote:
Omg, waarom jij wel en ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2022 17:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Omdat ik met hem gedineerd hebquote:Op vrijdag 9 december 2022 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omg, waarom jij wel en ik niet
Er zijn oorlogen om minder begonnenquote:Op vrijdag 9 december 2022 21:17 schreef Medusa666 het volgende:
Om een man vechten :’) Hij is toch ook maar een mens. Maar ja dat is mijn mening, waar niemand om heeft gevraagd
Ja klopt, wat super erg is.quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zijn oorlogen om minder begonnen
En cocktails gedaanquote:
Penalty's blijven het zwakke punt. Weghorst is wel de held wat mij betreftquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:09 schreef DrMarten het volgende:
Nou, dat was me het wedstrijdje wel
Ik gun Messi nog steeds het wereldkampioenschap, alleen de rest van die Argentijnen niet
Gelukkig kan ik barb heel goed met buurmeisje delen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zijn oorlogen om minder begonnen
Oh das kutquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:12 schreef Senn88 het volgende:
Ben beetje in shock met 2 uur met mijn bff gebeld ze gaat scheiden. Zag het zo niet aankomen
Spannendquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik barb heel goed met buurmeisje delen.
Mensen houden meestal heel lang de schone schijn op.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:12 schreef Senn88 het volgende:
Ben beetje in shock met 2 uur met mijn bff gebeld ze gaat scheiden. Zag het zo niet aankomen
Wij vechten niet, wij hebben liefquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik barb heel goed met buurmeisje delen.
Love should be multiplied not divided. Daarom hou ik evenveel van buurmilfje als van barbquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij vechten niet, wij hebben lief
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Love should be multiplied not divided. Daarom hou ik evenveel van buurmilfje als van barb
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Love should be multiplied not divided. Daarom hou ik evenveel van buurmilfje als van barb
Graagquote:
quote:
Je grootste verlangen dus...quote:
Dank voor deze kleurrijke omschrijving.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Een warme vochtige broeierige grot op een eiland omringd door nattigheid?
Leuk meid!quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb Batman pantoffelsJa, ik ben een volwassen man. En ja, daar mogen jullie het niet mee eens zijn
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank voor deze kleurrijke omschrijving.
Nou echt he!quote:
Pfffff wat kinderachtigquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb Batman pantoffelsJa, ik ben een volwassen man. En ja, daar mogen jullie het niet mee eens zijn
Borstenman jeweetz.quote:
Goe verhaal, Transformerboiiquote:
Transformers en lego zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lego is heel stoer en mannelijk hoor
Weet ik. Bumblebeequote:Op zaterdag 10 december 2022 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Transformers en lego zijn twee verschillende dingen.
Alsof Batman de Barbie van de superhelden isquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lego is heel stoer en mannelijk hoor
Nerdquote:
Nee dat is action man. Duh.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alsof Batman de Barbie van de superhelden is
Oiquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stop met mij hoor! Straks wil je mij jouw bumblebeetje laten zien
Vies koud welquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:01 schreef Senn88 het volgende:
Heerlijk zo’n mistig gebeuren buiten…
Net anderhalf uur op een kerstmarkt gestaan. Nu nog koude voetenquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Merk jij toch amper wat van als je tot laat in je bed ligt te snoozen
Sow sow dat had ik niet verwacht! Vrijwillig?quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Net anderhalf uur op een kerstmarkt gestaan. Nu nog koude voeten
Ik ben ook benieuwd naar de tegenprestatie.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sow sow dat had ik niet verwacht! Vrijwillig?
2 broodjes braadworst en glühwein.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar de tegenprestatie.
Zou ik het voor doen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
2 broodjes braadworst en glühwein.
Twentse traditie hooghoudenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sow sow dat had ik niet verwacht! Vrijwillig?
Opeens begrijp je waarom ze zei op je karakter te vallenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was vandaag pakezel voor minder.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Opeens begrijp je waarom ze zei op je karakter te vallen
Ow weet jij meer?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar de tegenprestatie.
Naast de lusten toch ook regelmatig de lastenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Opeens begrijp je waarom ze zei op je karakter te vallen
Mij hoor je niet klagen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Naast de lusten toch ook regelmatig de lasten
Yep, Wooldrikspark. Er zullen er nog wel meer zijn de komende tijd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Uhhhuuuuu. Was in Enschede kerstmarkt?
Ja dat vind ik dan weer wat minder.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, Wooldrikspark. Er zullen er nog wel meer zijn de komende tijd.
Veel volk op de been wel
Op dagen als vandaag ben ik niet zo kieskeurig als er maar alcohol in zit.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb glühwein nooit wat aan gevondenGeef mij maar gewoon witte, koude, wijn
Senn:quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Op dagen als vandaag ben ik niet zo kieskeurig als er maar alcohol in zit.
Denken dat het bij mij netjes in een glas gaat. Ik lurk gewoon uit de fles alsquote:
Oke. Herstel, Senn:quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denken dat het bij mij netjes in een glas gaat. Ik lurk gewoon uit de fles als
Ik alleen ben en de fles opgaat
Komt in de buurt jaquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Herstel, Senn:
[ afbeelding ]
Ik lig al lekker in mijn bed, lekker warmquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:21 schreef Senn88 het volgende:
Ik wil niet klagen maar ik moest nog ff hondjes uitlaten voor het slapen gaan. En ik heb nu last van blauwe tetten
Ik kan pas mijn bed in als de oven klaar isquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lig al lekker in mijn bed, lekker warm
Hm, ja verstandig.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kan pas mijn bed in als de oven klaar is
Slaaplekker mup, die cake gaat de vriezer inquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, ja verstandig.
Ik ga lezen en dan slapen. Geniet van je cake!
.. de cake afgekoeld is, en je hem geproefd hebt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kan pas mijn bed in als de oven klaar is
Whut? kun je dat invriezen? wordt dat niet klef als je het ontdooit?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Slaaplekker mup, die cake gaat de vriezer in
Zaterdagavond, half 10.. rlly?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, ja verstandig.
Ik ga lezen en dan slapen. Geniet van je cake!
Tuurlijk kan je dat invriezen! Heb niet geproefd. Rook wel lekker. Lig nu lekker op mijn elektrische deken want nog steeds zere tettenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
.. de cake afgekoeld is, en je hem geproefd hebt.Er gaat niks boven warme ovenverse cake
[..]
Whut? kun je dat invriezen? wordt dat niet klef als je het ontdooit?
TETTEN!quote:
Ik denk dat het voorlopig even de laatste keer geweest is. Vaste groep waarmee ik ging die gaan een paar jaar overslaan ook.quote:Op zondag 11 december 2022 00:06 schreef Barbusse het volgende:
Lowlands. Al zo lang niet meer geweest
Melancholisch word ik hiervanquote:Op zondag 11 december 2022 00:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat het voorlopig even de laatste keer geweest is. Vaste groep waarmee ik ging die gaan een paar jaar overslaan ook.
Vier tetten?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op Lowlands heb ik Four Tet nog gezien
Ik wel meer dan 4 tetten. Niet allemaal tegelijkertijd thoughquote:
De laatste keer dat ik naar een festival ging was 10 jaar geleden en ik raakte echt zwaar overprikkeldquote:Op zondag 11 december 2022 00:22 schreef Faxie het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer in optredens
Nu is het zo dat ik alles dat ik tof vind al allemaal minstens een keer heb gezien, en voor optredens waarvan ik niet zeker ben of het wat kan zijn of niet ga ik geen uur of langer meer rijden.
Deze vind je wellicht leuk. Aardige BoC kloon.quote:Op zondag 11 december 2022 00:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Af en toe niet erg om daarin te belanden.
Ik kan er niet meer enthousiast van wordenquote:Op zondag 11 december 2022 00:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naar een festival ging was 10 jaar geleden en ik raakte echt zwaar overprikkeldMaar ergens een bandje zien spelen geniet ik nog wel van
Heeft het bureau waar je speler en speakers op staan een erg dun tafelblad? Wat voor materiaal?quote:Op zondag 11 december 2022 00:25 schreef Faxie het volgende:
Hebben jullie trouwens een isolatie base voor je platenspeler?
Ik heb nieuwe bureaus, en vanwege het formaat klinken die iets 'holler' als je er op tikt, en m'n platenspeler heeft er een klein beetje last van bij hogere volumes omdat die dus samen met m'n speakers op het bureau staat.
Van de flimpjes die ik kon vinden lijkt het wel een redelijk verschil te kunnen maken. Deze is een DIY en de vingertik demo maakt wel indruk.
Truequote:Op zondag 11 december 2022 00:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Af en toe niet erg om daarin te belanden.
Niet dun ofzo, maar wel lang, 200x80 en dus slapper. Is gewoon spaanplaat volgens mij, 2cm dik.quote:Op zondag 11 december 2022 00:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft het bureau waar je speler en speakers op staan een erg dun tafelblad? Wat voor materiaal?
Hier is het ook echt een stuk minder. Voor een aantal topacts wil ik nog wel gaan, wat nieuws wil ik ook nog we leens proberen. Maar dingen waarvan ik denk dat het niet echt uitmuntend gaat zijn die laat ik ook wel schieten.quote:Op zondag 11 december 2022 00:22 schreef Faxie het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer in optredens
Nu is het zo dat ik alles dat ik tof vind al allemaal minstens een keer heb gezien, en voor optredens waarvan ik niet zeker ben of het wat kan zijn of niet ga ik geen uur of langer meer rijden.
Ja hier dus ook. Maar die topacts heb ik allemaal wel gezien ondertussen, lol.quote:Op zondag 11 december 2022 00:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook echt een stuk minder. Voor een aantal topacts wil ik nog wel gaan, wat nieuws wil ik ook nog we leens proberen. Maar dingen waarvan ik denk dat het niet echt uitmuntend gaat zijn die laat ik ook wel schieten.
Dan is isolatie idd wel handig ja, want spaanplaat van 2cm gaat doortrillen vrees ik met die afmeting van bureaublad. Maar als je speakerstandaarden gaat halen is het niet echt meer nodig lijkt me. Tenzij je echt keihard knalt. Maar dan nog zou een dubbel gevouwen vilten doek onder je speler voldoende moeten zijn.quote:Op zondag 11 december 2022 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet dun ofzo, maar wel lang, 200x80 en dus slapper. Is gewoon spaanplaat volgens mij, 2cm dik.
Denk dat ik ook IsoAcoustics speakerstandaarden ga halen. Die isoleren de speakers van het blad en verhogen ze ook meer naar oorhoogte. Ze zitten nu net onder oorhoogte.
Ik ga nu liever juist voor de kleine acts. Jazz dj met fado zangeres in een wijnbar, knus, niet te drukquote:Op zondag 11 december 2022 00:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook echt een stuk minder. Voor een aantal topacts wil ik nog wel gaan, wat nieuws wil ik ook nog we leens proberen. Maar dingen waarvan ik denk dat het niet echt uitmuntend gaat zijn die laat ik ook wel schieten.
Alleen nog even beslissen welke dan. Ik zag dat IsoAcoustics een goede heeft, maar Pro-Ject heeft er ook een en die matcht mooierquote:Op zondag 11 december 2022 00:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is isolatie idd wel handig ja, want spaanplaat van 2cm gaat doortrillen vrees ik met die afmeting van bureaublad. Maar als je speakerstandaarden gaat halen is het niet echt meer nodig lijkt me. Tenzij je echt keihard knalt. Maar dan nog zou een dubbel gevouwen vilten doek onder je speler voldoende moeten zijn.
Mijn speakers staan los van mijn speler, dus ik heb het niet nodig (ook draai ik eigenlijk zelden op luid volume). Maar anders zou ik zo'n isolatie base zeker overwegen.
Pro-Ject X1 met een 2M Bluequote:Op zondag 11 december 2022 00:42 schreef Barbusse het volgende:
Wat voor platenspeler heb je nu als ik vragen mag?
Oef, jaloers. Das een hele mooiequote:
Kloptquote:
Dat is niet perse downgraden hoor. Toen kwam erg goed spul uit.quote:Op zondag 11 december 2022 01:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga downgraden naar analoge jaren 70 audio
Nee, klopt. Daarom juist eigenlijk. Er zit hier een shop die er gespecialiseerd in is, en ook reparaties en tuning doen. Ga begin volgend jaar daar naar binnen lopen met een wishlist om te kijken wat ze hebben.quote:Op zondag 11 december 2022 01:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
KloptIk wilde iets waarvan ik niet meer snel de neiging zou hebben om nog te willen upgraden, want ik ken mezelf wel
[..]quote:Pro-ject is een topmerk gewoon, en zeker degene die jij hebt
Dat is niet perse downgraden hoor. Toen kwam erg goed spul uit.
Nee, klopt. Daarom juist eigenlijk. Er zit hier een shop die er gespecialiseerd in is, en ook reparaties en tuning doen. Ga begin volgend jaar daar naar binnen lopen met een wishlist om te kijken wat ze hebben.quote:Op zondag 11 december 2022 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet perse downgraden hoor. Toen kwam erg goed spul uit.
Plaatjes draaienquote:
Ah nicequote:Op zondag 11 december 2022 01:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, klopt. Daarom juist eigenlijk. Er zit hier een shop die er gespecialiseerd in is, en ook reparaties en tuning doen. Ga begin volgend jaar daar naar binnen lopen met een wishlist om te kijken wat ze hebben.
Die gek Heatwave had laatst een Garrard 301 (of was het nou een 401?) bij het grofvuil gevondenquote:Op zondag 11 december 2022 01:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah nice
Misschien hebben ze wel zo'n Acoustic Research tafel. Die waren populair in de jaren 70, en de techniek was de voorloper van wat Linn met de Sondek deed, en nog steeds doet.
Of een oude Thorens ofzo
Thorens is wel een beetje wishlist ja
Maar ik had even snel gekeken en ze hadden ook Linn en Sanyio.
Kan ik in theorie.quote:
Hoe bak je een cake zonder te proeven?!?! Da's toch marteling?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je dat invriezen! Heb niet geproefd. Rook wel lekker. Lig nu lekker op mijn elektrische deken want nog steeds zere tetten
401 was het geloof ik. Bastardquote:Op zondag 11 december 2022 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die gek Heatwave had laatst een Garrard 301 (of was het nou een 401?) bij het grofvuil gevonden
Ik heb het over m'n ouwe Marantz.quote:
Ahquote:Op zondag 11 december 2022 02:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het over m'n ouwe Marantz.![]()
Hij staat alleen niet aangesloten.
Wilde er om 8 uur al in. Vond half 10 al knap van mezelf.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zaterdagavond, half 10.. rlly?
Truste![]()
Mwa moet ook nog een bananenbrood bakken zo gaat ook de vriezer inquote:Op zondag 11 december 2022 02:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe bak je een cake zonder te proeven?!?! Da's toch marteling?![]()
Ik deels.quote:
Ik nog steeds niet.quote:
Nu pas?quote:Op zondag 11 december 2022 13:24 schreef Senn88 het volgende:
Ben er wel weer klaar mee voor vandaag.
Racistquote:
Jonguh daar gaat her niet omquote:
quote:Op zondag 11 december 2022 05:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wilde er om 8 uur al in. Vond half 10 al knap van mezelf.
Ik heb nog nooit iets gebakken geloof ik.. ja, pizza'squote:Op zondag 11 december 2022 07:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mwa moet ook nog een bananenbrood bakken zo gaat ook de vriezer in
Zal jou ns bakken!quote:Op zondag 11 december 2022 16:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gebakken geloof ik.. ja, pizza's
quote:
Hue huequote:
Geen elastiek in je oog?quote:Op maandag 12 december 2022 08:06 schreef Senn88 het volgende:
Oh top! Mijn sportbh beugel is geknapt.
Ik dacht aan de bandjes.quote:Op maandag 12 december 2022 08:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Beugel bh meid zo’n elastiek houdt de boel niet op zijn plek
Het leed dat grote tieten heetquote:Op maandag 12 december 2022 08:39 schreef TaMieke het volgende:
Beugels in de sportbh klinkt als de ultieme hel.
Ik vind beugels sowieso vervelend. Vooral als ze kapot gaan en in je tiet prikken. Verder is de beha nog prima maar neeeee die beugel moet daar net door de stof heen gaan.quote:Op maandag 12 december 2022 08:39 schreef TaMieke het volgende:
Beugels in de sportbh klinkt als de ultieme hel.
Ik heb een tijd terug een nieuwe gekocht bij de H&M, zag nu al dat het stof bij het uiteinde van de beugel dun begint te worden, die zal dus ook wel niet lang leven.quote:Op maandag 12 december 2022 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind beugels sowieso vervelend. Vooral als ze kapot gaan en in je tiet prikken. Verder is de beha nog prima maar neeeee die beugel moet daar net door de stof heen gaan.
Gewoon lekker laten hangenquote:Op maandag 12 december 2022 08:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar geen last van heb. Sowieso zijn sportbh's de hel. Eigenlijk alle bh's.
#freetheboobiesquote:Op maandag 12 december 2022 10:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten hangen
Da's pijnlijk tijdens het sporten.quote:Op maandag 12 december 2022 10:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten hangen
Keuzesquote:Op maandag 12 december 2022 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's pijnlijk tijdens het sporten.
Prettige bijkomstigheid. No pain, no gain.quote:Op maandag 12 december 2022 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's pijnlijk tijdens het sporten.
Krijg je later hangtieten vanquote:Op maandag 12 december 2022 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prettige bijkomstigheid. No pain, no gain.
Die krijg je toch wel.quote:Op maandag 12 december 2022 10:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijg je later hangtieten van
Nee, dat sloopt bindweefsel. Lose-lose dus.quote:Op maandag 12 december 2022 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prettige bijkomstigheid. No pain, no gain.
Relatief kleine tetten, dus dáár heb ik geen last van.quote:
Ambitieus. Niet veel te klussen?quote:Op maandag 12 december 2022 12:16 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad. A.s. vrijdag krijgen we de sleutel en dan hopelijk voor het eind van het jaar over
Alleen schilderen eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2022 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ambitieus. Niet veel te klussen?
Gefeliciteerd! Eigen stek met zijn tweetjesquote:Op maandag 12 december 2022 12:16 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad. A.s. vrijdag krijgen we de sleutel en dan hopelijk voor het eind van het jaar over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |