Ik vind beugels sowieso vervelend. Vooral als ze kapot gaan en in je tiet prikken. Verder is de beha nog prima maar neeeee die beugel moet daar net door de stof heen gaan.quote:Op maandag 12 december 2022 08:39 schreef TaMieke het volgende:
Beugels in de sportbh klinkt als de ultieme hel.
Ik heb een tijd terug een nieuwe gekocht bij de H&M, zag nu al dat het stof bij het uiteinde van de beugel dun begint te worden, die zal dus ook wel niet lang leven.quote:Op maandag 12 december 2022 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind beugels sowieso vervelend. Vooral als ze kapot gaan en in je tiet prikken. Verder is de beha nog prima maar neeeee die beugel moet daar net door de stof heen gaan.
Gewoon lekker laten hangenquote:Op maandag 12 december 2022 08:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar geen last van heb. Sowieso zijn sportbh's de hel. Eigenlijk alle bh's.
#freetheboobiesquote:Op maandag 12 december 2022 10:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten hangen
Da's pijnlijk tijdens het sporten.quote:Op maandag 12 december 2022 10:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten hangen
Keuzesquote:Op maandag 12 december 2022 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's pijnlijk tijdens het sporten.
Prettige bijkomstigheid. No pain, no gain.quote:Op maandag 12 december 2022 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's pijnlijk tijdens het sporten.
Krijg je later hangtieten vanquote:Op maandag 12 december 2022 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prettige bijkomstigheid. No pain, no gain.
Die krijg je toch wel.quote:Op maandag 12 december 2022 10:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijg je later hangtieten van
Nee, dat sloopt bindweefsel. Lose-lose dus.quote:Op maandag 12 december 2022 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prettige bijkomstigheid. No pain, no gain.
Relatief kleine tetten, dus dáár heb ik geen last van.quote:
Ambitieus. Niet veel te klussen?quote:Op maandag 12 december 2022 12:16 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad. A.s. vrijdag krijgen we de sleutel en dan hopelijk voor het eind van het jaar over
Alleen schilderen eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2022 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ambitieus. Niet veel te klussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |