Nog elf dagen (inclusief vandaag) werken tot vakantiequote:
Idem hierquote:Op woensdag 7 december 2022 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog elf dagen (inclusief vandaag) werken tot vakantie
Neequote:Op woensdag 7 december 2022 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En cadeautjes al onder de boom?
Van alles. voornamelijk lekker hollandse potquote:Op woensdag 7 december 2022 08:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal voor lekkere dingen koken?
Welke boom?quote:Op woensdag 7 december 2022 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En cadeautjes al onder de boom?
Slagboom.quote:
Zo lang nog?quote:
Rawrrquote:Op vrijdag 9 december 2022 08:26 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga straks een nieuw pak kopen omdat ik binnenkort op audiëntie moet komen dus dan wil ik er wel tiptop uitzien.
Ga je mee passen en meebeslissen over welk pak het wordt?quote:
Nee en nee.quote:
Ik moet gewoon werkenquote:Op vrijdag 9 december 2022 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je mee passen en meebeslissen over welk pak het wordt?
En dan zo'n lekker lange nutteloze vergadering met mensen die niets geven om voetbal waardoor je de eerste helft mistquote:Op vrijdag 9 december 2022 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waaaaarom heb ik op vrijdagavond een bewonersavond ingepland? Ook nog eens de vrijdagavond voor mijn vakantie én de avond van voetbal. Zo geen zin in
Meld je ziek.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waaaaarom heb ik op vrijdagavond een bewonersavond ingepland? Ook nog eens de vrijdagavond voor mijn vakantie én de avond van voetbal. Zo geen zin in
Heb ik serieus overwogen, want ik voel me al niet zo heel lekker.quote:
Dat kan ik beter. Geloof me 🤌quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je mee passen en meebeslissen over welk pak het wordt?
Komt goed. Begin volgende week kan ik m ophalen.quote:
Nee, zegt ook niks over jou. Vooral dat Barb een klasse op zichzelf is.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Trek jij nu mijn smaak in twijfel?!
Sta je daar straks strak in een Italiaans pak met een ijsmuts op.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zegt ook niks over jou. Vooral dat Barb een klasse op zichzelf is.Als hij weer eens in Nederland is mag hij mij adviseren.
... als ik dan ook nog een glas whisky en een goede sigaar vasthoud dan is een premature ejaculatie verzekerd.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:38 schreef ArTiC het volgende:
Sta je daar straks strak in een Italiaans pak met een ijsmuts op.
Avec plaisirquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zegt ook niks over jou. Vooral dat Barb een klasse op zichzelf is.Als hij weer eens in Nederland is mag hij mij adviseren.
IJsmuts is voorbehouden aan mijn vriendinquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... als ik dan ook nog een glas whisky en een goede sigaar vasthoud dan is een premature ejaculatie verzekerd.
En barb met een stijfjequote:Op vrijdag 9 december 2022 14:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |