Gelukkig kan ik barb heel goed met buurmeisje delen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zijn oorlogen om minder begonnen
Oh das kutquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:12 schreef Senn88 het volgende:
Ben beetje in shock met 2 uur met mijn bff gebeld ze gaat scheiden. Zag het zo niet aankomen
Spannendquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik barb heel goed met buurmeisje delen.
Mensen houden meestal heel lang de schone schijn op.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:12 schreef Senn88 het volgende:
Ben beetje in shock met 2 uur met mijn bff gebeld ze gaat scheiden. Zag het zo niet aankomen
Wij vechten niet, wij hebben liefquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik barb heel goed met buurmeisje delen.
Love should be multiplied not divided. Daarom hou ik evenveel van buurmilfje als van barbquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij vechten niet, wij hebben lief
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Love should be multiplied not divided. Daarom hou ik evenveel van buurmilfje als van barb
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Love should be multiplied not divided. Daarom hou ik evenveel van buurmilfje als van barb
Graagquote:
quote:
Je grootste verlangen dus...quote:
Dank voor deze kleurrijke omschrijving.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Een warme vochtige broeierige grot op een eiland omringd door nattigheid?
Leuk meid!quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb Batman pantoffelsJa, ik ben een volwassen man. En ja, daar mogen jullie het niet mee eens zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |