Je moet fokkie niet geloven. Hij gaf een hele slechte uitlegquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
@:Mortaxx ik wil wel onthullen dat mijn afstandsbediening een Netflix knop heeft
Tering wat domquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:44 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck maak je een afstandsbediening met een netflix knop
technisch gezien bedoel ik dan
Ik ga wel naar wikipuhdia of facebook voor de waarheid over deze zaak.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet fokkie niet geloven. Hij gaf een hele slechte uitleg
Suarez wordt mokerdik.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie gaat er na zijn carrière als voetballer een grotere act worden: Messi of Ronaldo?
De mijne ook (en ik ga hem zometeen gebruiken ook)quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
@:Mortaxx ik wil wel onthullen dat mijn afstandsbediening een Netflix knop heeft
De meeste televisies hebben voorgeïnstalleerde apps. De knop op de afstandsbediening roept die app aan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Messi ga je nooit meer zienquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie gaat er na zijn carrière als voetballer een grotere act worden: Messi of Ronaldo?
Aziaten zouden dit weten, dus dan moet jij dit ook weten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Ronaldo. Messi wordt een brave huisvaderquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb HBOMAXquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De mijne ook (en ik ga hem zometeen gebruiken ook)
Jij kijkt Heel Holland Bakt?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:46 schreef KingRoland het volgende:
de laatste keer dat ik tv keek toen was Andre van duin nog op tv
Het is een beetje hetzelfde als wanneer jij in dit topic een vraag stelt en op enter drukt.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:44 schreef KingRoland het volgende:
als je erop drukt moet je tv dan meteen naar netflix maar hoe zet je dat proces uberhaupt in 1 knop en dan specifiek netflix
Afgelopen zaterdag dus?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:46 schreef KingRoland het volgende:
de laatste keer dat ik tv keek toen was Andre van duin nog op tv
Mijn afstandsbediening heeft ook een Disney en Amazon knop. Echt geweldigquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat gaat ook niet goed aflopen vrees ik.quote:
Ik vind het hinderlijk omdat ik van die dikke vingers heb en ik per ongeluk Netflix open als ik het geluid harder wil zetten na een doelpunt.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn afstandsbediening heeft ook een Disney en Amazon knop. Echt geweldig
Ronaldo heeft een opgeblazen ego maar zal qua voeding/fitheid altijd gezond blijven leven denk ik. Messi zie ik wel aan de zuip/drugs gaan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ronaldo. Messi wordt een brave huisvader
Sneijder heeft flink wat kilos gewonnen maar gaat niet slecht verder toch?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet goed aflopen vrees ik.
Van het Nederlands elftal vind ik het bijvoorbeeld wel grappig dat Robben en vPersie het relatief goed doen terwijl Sneijder en Kuyt een brok ellende zijn geworden. Je weet het maar nooit
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ronaldo heeft een opgeblazen ego maar zal qua voeding/fitheid altijd gezond blijven leven denk ik. Messi zie ik wel aan de zuip/drugs gaan.
Dan zou ik Messi wel willen zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ronaldo heeft een opgeblazen ego maar zal qua voeding/fitheid altijd gezond blijven leven denk ik. Messi zie ik wel aan de zuip/drugs gaan.
Sneijder zal altijd blijven doen alsof het heel goed met hem gaat ja.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sneijder heeft flink wat kilos gewonnen maar gaat niet slecht verder toch?
Robben was natuurlijk altijd al een verstandige jongen waar nooit wat op aan te merken was. Van Persie is tijdens zn carrière ook al een stuk rustiger geworden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet goed aflopen vrees ik.
Van het Nederlands elftal vind ik het bijvoorbeeld wel grappig dat Robben en vPersie het relatief goed doen terwijl Sneijder en Kuyt een brok ellende zijn geworden. Je weet het maar nooit
Daar is iets anders opgeblazen.quote:
Ongekende psychologie dit.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sneijder zal altijd blijven doen alsof het heel goed met hem gaat ja.
Ik heb ook meerdere psychologievakken gevolgd tijdens mijn bachelor, dus ik heb wel verstand zeg maar.quote:
Met mayo?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De echte Ronaldo heeft idd een bolle toet
Hij had ze in ieder geval allemaal geprobeerd weg te boksen!quote:
Wanneer begint de tweede set?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Portugal wint met 6-1 van Zwitserland
De hele wedstrijd proberen ze op een 40 meter te spelen. De voorhoede spelers staan rond de middenlijn. En de verdedigers staan bijna 1 op 1 tegen een portugees. Is vragen om veel goals tegen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwitserland is echt zichzelf niet.
quote:
Deze is ook ERG goed verzonnen anders.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een leuke verbastering zeg.
Ik ga hem nog grappiger maken:quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een leuke verbastering zeg.
Dit is verwarrend, eerst zeg je dat hij geen homo is en daarna welquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga hem nog grappiger maken:
Christigayno Homonaldo
Logisch, dat is immers een van de beste 'voetbalatleten' ooit.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:57 schreef Saekerhett het volgende:
Afellay heeft thuis een CR7 shirtje boven zijn bed.
Terecht, die constante focus van de commentator op "gaat Hij nog scoren?!?!" was echt heel gênant.quote:
Zijn leeftijd?quote:
Wat een geanuslik van Ronaldo zeg. De presentator vroeg of het niet knap was van die invaller en beide heren direct in de verdediging dat Ronaldo geen koekenbakker isquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:57 schreef Saekerhett het volgende:
Afellay heeft thuis een CR7 shirtje boven zijn bed.
Mijn reactie toen Leao na een minuutje al scoorde en Ronaldo ondanks verwoed proberen geen goal meer maaktequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een geanuslik van Ronaldo zeg. De presentator vroeg of het niet knap was van die invaller en beide heren direct in de verdediging dat Ronaldo geen koekenbakker is![]()
Wat een zwakzinnigen inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:57 schreef Regilio_ het volgende:
Ze snappen Sjoerd gewoon niet![]()
De tering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |