Dat gaat ook niet goed aflopen vrees ik.quote:
Ik vind het hinderlijk omdat ik van die dikke vingers heb en ik per ongeluk Netflix open als ik het geluid harder wil zetten na een doelpunt.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn afstandsbediening heeft ook een Disney en Amazon knop. Echt geweldig
Ronaldo heeft een opgeblazen ego maar zal qua voeding/fitheid altijd gezond blijven leven denk ik. Messi zie ik wel aan de zuip/drugs gaan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ronaldo. Messi wordt een brave huisvader
Sneijder heeft flink wat kilos gewonnen maar gaat niet slecht verder toch?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet goed aflopen vrees ik.
Van het Nederlands elftal vind ik het bijvoorbeeld wel grappig dat Robben en vPersie het relatief goed doen terwijl Sneijder en Kuyt een brok ellende zijn geworden. Je weet het maar nooit
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ronaldo heeft een opgeblazen ego maar zal qua voeding/fitheid altijd gezond blijven leven denk ik. Messi zie ik wel aan de zuip/drugs gaan.
Dan zou ik Messi wel willen zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ronaldo heeft een opgeblazen ego maar zal qua voeding/fitheid altijd gezond blijven leven denk ik. Messi zie ik wel aan de zuip/drugs gaan.
Sneijder zal altijd blijven doen alsof het heel goed met hem gaat ja.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sneijder heeft flink wat kilos gewonnen maar gaat niet slecht verder toch?
Robben was natuurlijk altijd al een verstandige jongen waar nooit wat op aan te merken was. Van Persie is tijdens zn carrière ook al een stuk rustiger geworden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet goed aflopen vrees ik.
Van het Nederlands elftal vind ik het bijvoorbeeld wel grappig dat Robben en vPersie het relatief goed doen terwijl Sneijder en Kuyt een brok ellende zijn geworden. Je weet het maar nooit
Daar is iets anders opgeblazen.quote:
Ongekende psychologie dit.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sneijder zal altijd blijven doen alsof het heel goed met hem gaat ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |