Je moet fokkie niet geloven. Hij gaf een hele slechte uitlegquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
@:Mortaxx ik wil wel onthullen dat mijn afstandsbediening een Netflix knop heeft
Tering wat domquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:44 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck maak je een afstandsbediening met een netflix knop
technisch gezien bedoel ik dan
Ik ga wel naar wikipuhdia of facebook voor de waarheid over deze zaak.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet fokkie niet geloven. Hij gaf een hele slechte uitleg
Suarez wordt mokerdik.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie gaat er na zijn carrière als voetballer een grotere act worden: Messi of Ronaldo?
De mijne ook (en ik ga hem zometeen gebruiken ook)quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
@:Mortaxx ik wil wel onthullen dat mijn afstandsbediening een Netflix knop heeft
De meeste televisies hebben voorgeïnstalleerde apps. De knop op de afstandsbediening roept die app aan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Messi ga je nooit meer zienquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie gaat er na zijn carrière als voetballer een grotere act worden: Messi of Ronaldo?
Aziaten zouden dit weten, dus dan moet jij dit ook weten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Ronaldo. Messi wordt een brave huisvaderquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb HBOMAXquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De mijne ook (en ik ga hem zometeen gebruiken ook)
Jij kijkt Heel Holland Bakt?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:46 schreef KingRoland het volgende:
de laatste keer dat ik tv keek toen was Andre van duin nog op tv
Het is een beetje hetzelfde als wanneer jij in dit topic een vraag stelt en op enter drukt.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:44 schreef KingRoland het volgende:
als je erop drukt moet je tv dan meteen naar netflix maar hoe zet je dat proces uberhaupt in 1 knop en dan specifiek netflix
Afgelopen zaterdag dus?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:46 schreef KingRoland het volgende:
de laatste keer dat ik tv keek toen was Andre van duin nog op tv
Mijn afstandsbediening heeft ook een Disney en Amazon knop. Echt geweldigquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |