Dus toch vooruitgang geboektquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft een tv gekocht. Het was een hele uitdaging hem uit te leggen hoe hij daar Netflix op kon kijken
Ik wilde Nederland - Marokko stemmen. Dan winnen we sowiesoquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Haal alle opties met Marokko er maar uit, dat gelooft niemand.
Ja, maar daar kan je niet in (omdat je geen abo hebt).quote:
Maak twee polls met 4 opties.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haal Kroatië-Marokko en Nederland-Marokko weg, zet als 15e optie ‘anders, want ik begrijp er helemaal niks van’ neer en je hebt je poll.
Beste aankoop van het jaar geweestquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan je niet in (omdat je geen abo hebt).
Niet liegen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moeten we daarna wel weer aan een wederopbouw beginnenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wilde Nederland - Marokko stemmen. Dan winnen we sowieso
Erg handig.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Paolo Maldini vindt dit leukquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:41 schreef KingRoland het volgende:
Philipp Lahm was de beste back ooit.
Voor mij was dat een kaartje voor Feyenoord-Marseille.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beste aankoop van het jaar geweest
Cafu vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:41 schreef KingRoland het volgende:
Philipp Lahm was de beste back ooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |