Ze is ook kut..!!quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:26 schreef ledn81 het volgende:
Kim W voelt zich kut en soundlock
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:27 schreef puzziepie het volgende:
Wat een stel jankerds in die fokking drama loods
Ga lekker naar huis .. 10 minuten lopenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:26 schreef ledn81 het volgende:
Kim W voelt zich kut en soundlock
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze meer wijn moeten drinkenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:27 schreef puzziepie het volgende:
Wat een stel jankerds in die fokking drama loods
Maar dat is toch pas morgenavond?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:27 schreef Seattle het volgende:
Ik krijg ineens zin in Avondtuur. Even lekker rustig wegkijken, niet te moeilijk
Ik ben voorquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer wijn moeten drinken
wonderwaterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Huh watquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
wonderwater![]()
nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG dit vind ik wel heel erg fout dat chanteren , dit doet ze vaakquote:
het is echt sneu!!quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OMG dt vind ik wel heel erg fout dat chanteren , dit doet ze vaak
Babette is tof ik luister altijd graag naar haar , en naar Wendyquote:
Zolang inhoud niet belangrijk is kunnen ze in het Guinnessboek maar we schrijven ze dan wel niet rechstgeldig inquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:24 schreef Aggie46 het volgende:
Sjesus...die ratelen alletwee. Zo snel praten, ze kunnen mee doen aan een wereldrecord snel praten.
Altijd leuke gesprekkenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babette is tof ik luister altijd graag naar haar , en naar Wendy
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:32 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben geen GJ fan maar door Wendy en Babette en Sascha kan ik hem beter hbebben
Komt echt omdat Wendy en Babette leuk met elkaar omgaan, en hij trekt daar toch in bijquote:
zelfs dan vind ik hemquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Komt echt omdat Wendy en Babette leuk met elkaar omgaan, en hij trekt daar toch in bij
raar wel ja
Tiano zegt dat ze het voor straks kan bewaren. Kim negeert hem.quote:
Wel als je verliefd bentquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:33 schreef ledn81 het volgende:
Ik snap Jappie echt niet.
Hij zit wel tegenover Isaac, maar je wil toch niet naast dat gezeik en gemuts zitten![]()
[ afbeelding ]
Babs en Wendy halen het beste in mensen naar bovenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Komt echt omdat Wendy en Babette leuk met elkaar omgaan, en hij trekt daar toch in bij
raar wel ja
Wat een ontevreden smoelenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:33 schreef ledn81 het volgende:
Ik snap Jappie echt niet.
Hij zit wel tegenover Isaac, maar je wil toch niet naast dat gezeik en gemuts zitten![]()
[ afbeelding ]
gelukkig reageert KIm K wel heel volwassenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Tiano zegt dat ze het voor straks kan bewaren. Kim negeert hem.
Nee Wanda heeft een mooi figuur.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een pruik op en ze kan doorgaan voor Wanda
Ik vind hem ook niksquote:
Jij snapt mequote:Op dinsdag 6 december 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babs en Wendy halen het beste in mensen naar boven
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig reageert KIm K wel heel volwassen
Wendy ben ik volkomen met je eensquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niks![]()
maar Wendy en Babette zijn toch wel de gangmakers voor mij , eigenlijk in contact met alle mensen om hun heen
Bij Wanda het etenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babs en Wendy halen het beste in mensen naar boven
Als Jappie dronken genoeg is dan merkt ie daar niks vanquote:
Babette hoort bij Wendyquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy ben ik volkomen met je eens
Even naar kantoor dusquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Jappie dronken genoeg is dan merkt ie daar niks van
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Jappie dronken genoeg is dan merkt ie daar niks van
dat mag jij vindenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babette hoort bij Wendy![]()
Ik vind ze allebei tof
Ik vind GJ en Wendy wel prima, Babette is me iets te vaak schijnheiligquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babette hoort bij Wendy![]()
Ik vind ze allebei tof
quote:
ik snap dat nooitquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Wanda: Ze weet nu toch niet wat ze fout heeft gedaan
Dat krijgt ze straks wel te horen zegt Tianoquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
alleen wel op kamer 3quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda die zegt dat als je als volwassene boos bent dingen moet uitpraten met elkaar...![]()
Het is wel raak vanavond.quote:
Maar, het is wel duidelijk dat Kim iets fout gedaan heeft, volgens Wanda?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig is dat niet de grootste roddel/stook kamerquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet de grootste roddel/stook kamer
Heb je zo’n hekel aan Kim?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
Marci doet er niet aan mee... het gekonkel, als er iets is moet KimKut zelf maar komen..
Ook een goeie instelling
Maar als zij van slag is moet zij verplicht naar hem toe komen. Maar blijkbaar gelden de regels alleen voor haar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
Marci doet er niet aan mee... het gekonkel, als er iets is moet KimKut zelf maar komen..
Ook een goeie instelling
de dames van kamer 3 brengen het echt naar een higher levelquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:40 schreef puzziepie het volgende:
Ongelofelijk wat een stel kleuters in die loods
En dat dan over KimD zeggen terwijl ze zelf niet veel volwassener zijn. Wat dat betreft loopt Zoë voor. En dat zeg ik niet graag.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:39 schreef mangalie het volgende:
[..]Kimk is op een niveau van een kind van 12..
ook zij maakt de keus om hier in mee te gaanquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar als zij van slag is moet zij verplicht naar hem toe komen. Maar blijkbaar gelden de regels alleen voor haar.
Erger nog, het is de gezelligste kamer van de hele loods..quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet de grootste roddel/stook kamer
Hij heeft aangegeven er niet over te willen praten nu. Is z’n goed recht.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar als zij van slag is moet zij verplicht naar hem toe komen. Maar blijkbaar gelden de regels alleen voor haar.
Dat is een feitquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
de dames van kamer 3 brengen het echt naar een higher level
Eensch! Wanda is gewoon 31 ... Nou ja, lichamelijk dan ...quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat dan over KimD zeggen terwijl ze zelf niet veel volwassener zijn. Wat dat betreft loopt Zoë voor. En dat zeg ik niet graag.
da mag nie hoorquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij heeft aangegeven er niet over te willen praten nu. Is z’n goed recht.
Ik ook niet, komt ook altijd gezeik vanquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap dat nooit
mensen die zich met zoiets gaan bemoeien
Uiteraard. Kan ik me nog wel irriteren aan hem, ik vind hem een lul van een vent.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook zij maakt de keus om hier in mee te gaan
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat krijgt ze straks wel te horen zegt Tiano
nee hoorquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard. Kan ik me nog wel irriteren aan hem, ik vind hem een lul van een vent.
Ergens begint er wel iets in te dalen, hopelijk kapt ze met die relatie.
Wat ze doet, doet ze zichzelf aan.. als ze gratis haar Baasje wil aftrekken elke nacht, en dan geen geen reacties krijgt die ze wil , kan ik er geen medelijden mee hebben..quote:
Misschien dat het kwartje eindelijk eens begint te vallen maar reken er maar niet op want straks liggen ze weerquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:40 schreef Dotteke het volgende:
Elke keer als ik wat doe is het niet goed ik word er schijtziek van. Zegt Kim over marcio
Dat heeft hij niet gezegd toch?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij heeft aangegeven er niet over te willen praten nu. Is z’n goed recht.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
Kim heeft niet geluisterd naar Tiano met sporten![]()
![]()
Hoe hij ook praat , het is zo kleinerendquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
![]()
Ik bedoel omdat je dr steevast kimkut noemtquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat ze doet, doet ze zichzelf aan.. als ze gratis haar Baasje wil aftrekken elke nacht, en dan geen geen reacties krijgt die ze wil , kan ik er geen medelijden mee hebben..
walgelijk mannetjequote:Op dinsdag 6 december 2022 20:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe hij ook praat , het is zo kleinerend
Ze moet natuurlijk wel luisterenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
![]()
Sja...quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
![]()
voor hun zijn dit echt wereldproblemen hequote:Op dinsdag 6 december 2022 20:45 schreef Aggie46 het volgende:
Owww...Marciano komt eraan.
En wordt weggestuurd.
Hij blijft.
Vraagt : tister
Antwoord: je kijkt me niet aan
blablabla
Oguttegut...ze moest iets anders doen met gym en dat heeft ze niet gedaan
Ze liep weg.
Ohhhhhhh
Jup Tiano is een lul.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
![]()
Voor schelden heeft nog niemand een gele kaart gekregen, voor doodsverwensingen wel.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:42 schreef Vlinder1974 het volgende:
kim gaat al los en roept al teringleier
![]()
![]()
![]()
kom er zo maar in met die gele kaart
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:46 schreef puzziepie het volgende:
Kim is niet te harden op het moment dat ze kezen
Zal ze weten dat ze op scherp staatquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:42 schreef Vlinder1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()
die van hemzelf dan?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:48 schreef Vlinder1974 het volgende:
marciano is er klaar mee
met de moodswings
ik geeft hem geen ongelijk
Neemt ie een relatie met een vent. Opgelost.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:48 schreef Deisyy het volgende:
de moodswings moeten stoppen, zegt Marciano.
Het was wel leukquote:
das niet lief.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Morgen ligt hij weer tegen die drilpudding
Ohhh dus zij moet wel naar hem komen als er niet is anders is hij boos. Maar als hij ergens mee zit dan praat hij gewoon even niet met haar, en dat is prima.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
Het enigste(whaaaaa enige) wat ik heb gedaan is niet praten tegen jou
![]()
Alsof alleen vrouwen moodswings hebben en mannen nietquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neemt ie een relatie met een vent. Opgelost.
Bern zoekt nog een maatjequote:Op dinsdag 6 december 2022 20:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neemt ie een relatie met een vent. Opgelost.
ik was niet serieus uiteraard.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof alleen vrouwen moodswings hebben en mannen niet
Kloptquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof alleen vrouwen moodswings hebben en mannen niet
ja hij heeft idd ook zo zn dingen met dat ze niet met haar kont mag schudden en in haar onderbroek door de loods lopen.quote:
Pffeww!quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik was niet serieus uiteraard.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:53 schreef Aggie46 het volgende:
Nou, geef elkaar een kus en klaar. Hop naar beneden.
Gedoe altijd.
Als Kim voldeed is een gesprek ook niet nodig natuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:53 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het erg kut dat elk gesprek tussen kim en marciano uitmondt in dat zij iets anders moet doen
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Als Kim voldeed is een gesprek ook niet nodig natuurlijk
Ik hóór het hem zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:54 schreef puzziepie het volgende:
Marciano: Kijk mij eens aan
Kijk mij eens aan
KIJK MIJ EENS AAN
Dat kan ze wel, maar dan moet ze wel haar leven beteren, vindt Marcianoquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Kim K.: Ik heb altijd het idee dat ik nooit goed genoeg voor jou kan zijn
pfffquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
![]()
Niet lief en kritisch zijn andere dingenquote:
Gewapend met een ovenschaal?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Mexx denkt dat Leila achter haar aan zit?
Apart verhaalquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Mexx denkt dat Leila achter haar aan zit?
Tis ook niet bij te houdenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:59 schreef puzziepie het volgende:
Mexx: Ze zei oprecht dat ze een trio wilde
Wat heb ik nu weer gemist
Ja dat is echt Mexx die weer aandacht wilquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees dat Leila op een trio uit is
Jammer hèquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
matins verhaal over de speech van babbel mogen we ook niet horen
Sliploosquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
Mexx: "Dat heeft een woord, als een vrouw geen slipje aan heeft... do..min.ant? Dominant?"
![]()
Lela heeft bot gevangen bij Kenzie... logisch dat ze verder zoektquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leila vertelde van de week in een gesprek met Kenzy dat ze alleen op mannen valt..quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef puzziepie het volgende:
Wat is er nou dan weer![]()
Babette Wendy aandacht ?
[ afbeelding ]
Ja ook dat nog, make my dayquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:42 schreef Vlinder1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik doe dat soms met m’n eyeliner.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Zoe staat d'r wimpers droog te föhnen.
Wat een stel mafkezen zeg
Poepert!quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja want ik heb de speech ook gemist![]()
Dat vraag ik me ook af maar het gaat over Wendy en babettequote:
Zou ik flauw vinden. Vond het een grappige speechquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:03 schreef Silves het volgende:
Gooit Kimd en Jappie nu ook Wendy en babs voor de bus..wat was net een liefdesverklaring zegt kimd..hoop toch niet de speech?.
jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:03 schreef Silves het volgende:
Gooit Kimd en Jappie nu ook Wendy en babs voor de bus..wat was net een liefdesverklaring zegt kimd..hoop toch niet de speech?.
Er zitten er idd een paar die nodig opgenomen moeten wordenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:03 schreef woxxel het volgende:
Heeft iemand alles opgenomen van vandaag?
Wat doet ze (behalve blobvislippen hebben)?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
Zoë en die tick die ze heeft met haar mond. Wie valt dat nog meer op?![]()
Wilde er nooit over beginnen omdat het misschien flauw is. Maar inmiddels probeer ik van elke bewoner de tick of een bepaald trekje te vinden. Net liep Zoë door het beeld en deed ze het weer.
Ja gaat over de speech. Dat vond een bepaald clubje een liefdesverklaring. Kim D denkt al langer dat Babbel Jeff leuk vindquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:03 schreef Silves het volgende:
Niet kunnen verdragen dat het vandaag niet om haar draaide? dus een tv moment stelen...quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
hoeveelste keer is het nu dat Tiano en Kim tijdens een gezellige avond bonje hebben?
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik doe dat soms met m’n eyeliner.
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja gaat over de speech. Dat vond een bepaald clubje een liefdesverklaring. Kim D denkt al langer dat Babbel Jeff leuk vind
Ja ik wil graag het gesprek tussen Bern en Sasha nog even een keer kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:03 schreef woxxel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Soort naar lucht happen met haar mond ipv haar kieuwenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat doet ze (behalve blobvislippen hebben)?
Likken aan dr mondhoek of langs dr ondertanden, langs het tandvleesquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat doet ze (behalve blobvislippen hebben)?
Zo jammer dat ik naar Kim K en Marc heb geluisterdquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:03 schreef Silves het volgende:
Terwijl Babette juist vanmiddag vertelde dat ze voelt dat de connectie tussen haar en Jeff weg is , maar op een totaal andere manier , Wendy heeft hetzelfde . Ik denk dat mensen hun uit elkaar willen drijvenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja gaat over de speech. Dat vond een bepaald clubje een liefdesverklaring. Kim D denkt al langer dat Babbel Jeff leuk vind
Kimd is ziekelijk jaloers..iedereen waar jef close mee is.van mirthe,sas en zelf gekke zooitje..wordt ze jaloers, ze zegt het zelfquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
O ja ik weet wat je bedoelt. Misschien doordat er wat ingespoten is?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Likken aan dr mondhoek of langs dr ondertanden, langs het tandvlees
Ik zal er eens op lettenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Likken aan dr mondhoek of langs dr ondertanden, langs het tandvlees
Net uitgewerkt, tot 1700 staat online, de rest volgt na het eten ...quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:03 schreef woxxel het volgende:
Voor degene die het gemist hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
Kim k weeeeer het hele verhaal
Zoe weeeeer het hele verhaal
Ik heb het gemist.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Voor degene die het gemist hebben.
Ik zit ook steeds in de verkeerde stream.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik naar Kim K en Marc heb geluisterd
Top-tip van de dag, afspeelsnelheid bij gesprek tussen Bern en Sas op max zettenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net uitgewerkt, tot 1700 staat online, de rest volgens na het eten ...
Moet je nu goed luisteren.quote:
Als jij let op marciano let ik op Zoëquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Moet je nu goed luisteren.
Elke keer schakelen, want Tiano praat gelukkig wat sloom en dan ff naar dinges...eh hoeheet ze ook alweer...Zoe dus.
Zie dat ik het hele gesprek heb op stream 2, maar ga het echt niet monteren .... uurfilmpjes dus ...quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Top-tip van de dag, afspeelsnelheid bij gesprek tussen Bern en Sas op max zetten![]()
Thnx DGK!
de haat naar Kim D van Kim K is erg grootquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:09 schreef puzziepie het volgende:
Kim D trekt steeds meer naar groep Wanda , Jappie trekt naar Wanda ik zie uiteindelijk weer een hele andere groep komen
Terwijl ze ook best vaak bij Zoë en Gert jan hangtquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:09 schreef puzziepie het volgende:
Kim D trekt steeds meer naar groep Wanda , Jappie trekt naar Wanda ik zie uiteindelijk weer een hele andere groep komen
Waarheid als een koequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Kimd is ziekelijk jaloers..iedereen waar jef close mee is.van mirthe,sas en zelf gekke zooitje..wordt ze jaloers, ze zegt het zelf
Waar komt het te staan?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net uitgewerkt, tot 1700 staat online, de rest volgt na het eten ...
Maar toch zie ik haar wel vaker met dat clubje ,quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
de haat naar Kim D van Kim K is erg groot
Ik kijk voetballen, heb geen tijd voor al die herhalingen, sorryquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als jij let op marciano let ik op Zoë
Zo helpen we elkaar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zie dat ik het hele gesprek heb op stream 2, maar ga het echt niet monteren .... uurfilmpjes dus ...
Eens. Maar ergens snap ik hem. Want Leila is niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
OMG
GJ
ik vind het jammer dat je het bij Leila doet
doe eens normaal vent![]()
![]()
Kim D heeft ook niet echt veel mensenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar toch zie ik haar wel vaker met dat clubje ,
Okéquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik kijk voetballen, heb geen tijd voor al die herhalingen, sorry
maar verdriet is verdrietquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens. Maar ergens snap ik hem. Want Leila is niet te vertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |