ook zij maakt de keus om hier in mee te gaanquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar als zij van slag is moet zij verplicht naar hem toe komen. Maar blijkbaar gelden de regels alleen voor haar.
Erger nog, het is de gezelligste kamer van de hele loods..quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet de grootste roddel/stook kamer
Hij heeft aangegeven er niet over te willen praten nu. Is z’n goed recht.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar als zij van slag is moet zij verplicht naar hem toe komen. Maar blijkbaar gelden de regels alleen voor haar.
Dat is een feitquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
de dames van kamer 3 brengen het echt naar een higher level
Eensch! Wanda is gewoon 31 ... Nou ja, lichamelijk dan ...quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat dan over KimD zeggen terwijl ze zelf niet veel volwassener zijn. Wat dat betreft loopt Zoë voor. En dat zeg ik niet graag.
da mag nie hoorquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij heeft aangegeven er niet over te willen praten nu. Is z’n goed recht.
Ik ook niet, komt ook altijd gezeik vanquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap dat nooit
mensen die zich met zoiets gaan bemoeien
Uiteraard. Kan ik me nog wel irriteren aan hem, ik vind hem een lul van een vent.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook zij maakt de keus om hier in mee te gaan
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat krijgt ze straks wel te horen zegt Tiano
nee hoorquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard. Kan ik me nog wel irriteren aan hem, ik vind hem een lul van een vent.
Ergens begint er wel iets in te dalen, hopelijk kapt ze met die relatie.
Wat ze doet, doet ze zichzelf aan.. als ze gratis haar Baasje wil aftrekken elke nacht, en dan geen geen reacties krijgt die ze wil , kan ik er geen medelijden mee hebben..quote:
Misschien dat het kwartje eindelijk eens begint te vallen maar reken er maar niet op want straks liggen ze weerquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:40 schreef Dotteke het volgende:
Elke keer als ik wat doe is het niet goed ik word er schijtziek van. Zegt Kim over marcio
Dat heeft hij niet gezegd toch?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij heeft aangegeven er niet over te willen praten nu. Is z’n goed recht.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
Kim heeft niet geluisterd naar Tiano met sporten![]()
![]()
Hoe hij ook praat , het is zo kleinerendquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
![]()
Ik bedoel omdat je dr steevast kimkut noemtquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat ze doet, doet ze zichzelf aan.. als ze gratis haar Baasje wil aftrekken elke nacht, en dan geen geen reacties krijgt die ze wil , kan ik er geen medelijden mee hebben..
walgelijk mannetjequote:Op dinsdag 6 december 2022 20:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe hij ook praat , het is zo kleinerend
Ze moet natuurlijk wel luisterenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
![]()
Sja...quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
![]()
voor hun zijn dit echt wereldproblemen hequote:Op dinsdag 6 december 2022 20:45 schreef Aggie46 het volgende:
Owww...Marciano komt eraan.
En wordt weggestuurd.
Hij blijft.
Vraagt : tister
Antwoord: je kijkt me niet aan
blablabla
Oguttegut...ze moest iets anders doen met gym en dat heeft ze niet gedaan
Ze liep weg.
Ohhhhhhh
Jup Tiano is een lul.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
![]()
Voor schelden heeft nog niemand een gele kaart gekregen, voor doodsverwensingen wel.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:42 schreef Vlinder1974 het volgende:
kim gaat al los en roept al teringleier
![]()
![]()
![]()
kom er zo maar in met die gele kaart
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:46 schreef puzziepie het volgende:
Kim is niet te harden op het moment dat ze kezen
Zal ze weten dat ze op scherp staatquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:42 schreef Vlinder1974 het volgende:
kim gaat al los en roept al teringleier
![]()
![]()
![]()
kom er zo maar in met die gele kaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |