Dat kan ze wel, maar dan moet ze wel haar leven beteren, vindt Marcianoquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Kim K.: Ik heb altijd het idee dat ik nooit goed genoeg voor jou kan zijn
pfffquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
Kim heeft niet geluisterd naar Tiano met sporten![]()
![]()
Niet lief en kritisch zijn andere dingenquote:
Gewapend met een ovenschaal?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Mexx denkt dat Leila achter haar aan zit?
Apart verhaalquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Mexx denkt dat Leila achter haar aan zit?
Tis ook niet bij te houdenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:59 schreef puzziepie het volgende:
Mexx: Ze zei oprecht dat ze een trio wilde
Wat heb ik nu weer gemist
Ja dat is echt Mexx die weer aandacht wilquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees dat Leila op een trio uit is
Jammer hèquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
matins verhaal over de speech van babbel mogen we ook niet horen
Sliploosquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
Mexx: "Dat heeft een woord, als een vrouw geen slipje aan heeft... do..min.ant? Dominant?"
![]()
Lela heeft bot gevangen bij Kenzie... logisch dat ze verder zoektquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja want ik heb de speech ook gemistquote:
Leila vertelde van de week in een gesprek met Kenzy dat ze alleen op mannen valt..quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef puzziepie het volgende:
Wat is er nou dan weer![]()
Babette Wendy aandacht ?
[ afbeelding ]
Ja ook dat nog, make my dayquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:42 schreef Vlinder1974 het volgende:
kim gaat al los en roept al teringleier
![]()
![]()
![]()
kom er zo maar in met die gele kaart
Ik doe dat soms met m’n eyeliner.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Zoe staat d'r wimpers droog te föhnen.
Wat een stel mafkezen zeg
Poepert!quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja want ik heb de speech ook gemist![]()
Dat vraag ik me ook af maar het gaat over Wendy en babettequote:
Zou ik flauw vinden. Vond het een grappige speechquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:03 schreef Silves het volgende:
Gooit Kimd en Jappie nu ook Wendy en babs voor de bus..wat was net een liefdesverklaring zegt kimd..hoop toch niet de speech?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |