Dat zou zomaar kunnen. Meneer is kamerlid en heeft een voorbeeldfunctie.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:01 schreef nostra het volgende:
Alsof dit een onvoorwaardelijke celstraf oplevert, mijn hemel.
Haha. De kans is groter dat FvD over 10 jaar niet meer bestaat dan dat ze meer dan 10 zetels krijgen. De wappie en racisten stemmers waarop zij zich richten is niet zo heel groot in Nederland.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Volgende verkiezingen worden het er weer een stuk of 8 en gaan partijen als BBB en Ja21 het goed doen. Dan komt de kiezer er achter dat zij heel graag willen regeren met VVD/CDA en dat zijn gaan doen wat ze willen.
FVD is de oppositiepartij die dingen echt fundamenteel anders willen. Wij gaan groot worden, wij gaan binnen 10 jaar 40 zetels halen.
quote:Op woensdag 7 december 2022 00:31 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Je verliest.
Ik ben zelf namelijk werkgever en als een FVD-lid bij mij solliciteert zou dat eerder een reden zijn om hem/haar in dienst te nemen dan af te wijzen.
Ik ben niet bang voor discriminatie. Mensen die discrimineren zijn bang, laf, zielig, onzeker. Ik sta daar mijlenver boven.
Dat maakt het nog niet minder dispropotioneel. Een snorfiets.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Meneer is kamerlid en heeft een voorbeeldfunctie.
Zonder rijbewijs door rood rijden. De wet is heel duidelijk en die heeft een rechter uit te voerenquote:Op woensdag 7 december 2022 08:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet minder dispropotioneel. Een snorfiets.
Er is geen wet waarin staat dat je dan 2 weken celstraf krijgt.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zonder rijbewijs door rood rijden. De wet is heel duidelijk en die heeft een rechter uit te voeren
Het gaat erom dat het niet uitmaakt dat het "maar" een snorfiets was. Geen rijbewijs = geen rijbewijsquote:Op woensdag 7 december 2022 08:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Er is geen wet waarin staat dat je dan 2 weken celstraf krijgt.
Verander je de partij, bijvoorbeeld naar vvd66, is het ipv een enkeltje dachau een 'foeitje'.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Ambtenaar in functie, recidivist, voorbeeldfunctie, zonder rijbewijs. Allemaal facetten waar een rechter rekening mee zal houden. Dat wordt een enkeltje Dachau.
@Weltschmerz , kom er maar inquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:36 schreef The_End het volgende:
Wat een stuk verdriet is die van Meijeren toch. Echt een prachtig voorbeeld voor zijn achterlijke stemvee. Hieronder komt Weltsmertz het goedpraten voor van Meijeren. Ik kan niet wachten.
Ja, dat is strafbare feit inderdaad. En natuurlijk maakt het vervolgens voor de strafmaat uit of het een snorfiets is, dan zou heel Twente in de bak zitten.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het niet uitmaakt dat het "maar" een snorfiets was. Geen rijbewijs = geen rijbewijs
Ik vermoed dat het geld van de fvd propaganda/webcare voor dit jaar opgebruikt is anders was hij al eerder in dit topic opgedoken.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
@:weltschmerz , kom er maar in
Dus iemand die met een aardappelschilmesje een persoon vermoord moet minder straf krijgen dan iemand die dat met een zwaard doet? Want het was maar een aardappelschilmesje?quote:Op woensdag 7 december 2022 08:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, dat is strafbare feit inderdaad. En natuurlijk maakt het vervolgens voor de strafmaat uit of het een snorfiets is, dan zou heel Twente in de bak zitten.
Kom eens met wat voorbeelden waaruit die ongelijke behandeling door de rechter zou blijken danquote:Op woensdag 7 december 2022 08:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verander je de partij, bijvoorbeeld naar vvd66, is het ipv een enkeltje dachau een 'foeitje'.
Want zo rollen ze daar.
Oe, dat wordt lastig, let maar op.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:50 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kom eens met wat voorbeelden waaruit die ongelijke behandeling door de rechter zou blijken dan
Dat klopt niet helemaal, volgens de wet is rijden zonder rijbewijs een overtreding.quote:
Rijden zonder een geldig rijbewijs (maw met een rijbewijs dat niet (meer) geldig is), en rijden tijdens een rijverbod is een misdrijf.quote:Het rijden zonder rijbewijs is een strafbaar feit. De wetgever heeft dit als een overtreding aangemerkt.
[..]
Een eerste overtreding wordt met een geldboete afgedaan. Bij een tweede overtreding wordt de verdachte gedagvaard voor de Kantonrechter en wordt er een geldboete en 1 week hechtenis voorwaardelijk geëist. Bij een derde overtreding vordert de officier van justitie een hechtenis van twee weken.
https://www.advocaatverkeersrecht.nl/rijden-zonder-rijbewijs/quote:Net als het rijden zonder geldig rijbewijs is dit een misdrijf. In de praktijk gaan rechters streng om met het rijden tijdens een tijdelijk rijverbod. Op grond van de richtlijnen voor strafoplegging moet men rekening houden met een gevangenisstraf van 14 dagen.
Binnen 10 jaar bestaat FVD niet eens meer.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Volgende verkiezingen worden het er weer een stuk of 8 en gaan partijen als BBB en Ja21 het goed doen. Dan komt de kiezer er achter dat zij heel graag willen regeren met VVD/CDA en dat zijn gaan doen wat ze willen.
FVD is de oppositiepartij die dingen echt fundamenteel anders willen. Wij gaan groot worden, wij gaan binnen 10 jaar 40 zetels halen.
Het klinkt ergens wel plausibel ondanks dat ik van Meijeren een enorme lul vindt. Ben benieuwd hoe het echte verhaal zit en in hoeverre dat overeenkomt.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is echt geweldig om te lezen.
Dat levert het zo goed als nooit op. Alleen als de persoon al veel op zijn kerfstok heeft.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:01 schreef nostra het volgende:
Alsof dit een onvoorwaardelijke celstraf oplevert, mijn hemel.
Groeit het aantal mensen met ontwikkelings- en gedragsstoornissen zo erg ja?quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Beter iets anders helpen op een vaccinatielokatie ofzo of in een asielzoekcentrum wc's schoonmaken.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:44 schreef Hexagon het volgende:
De gevangenis lijkt me geen geschikte straf voor Gideon. Dan kan hij alleen maar zielig lopen doen.
Ik denk dat flink wat uurtjes papier prikken met een opzichtig oranje hesje aan een veel betere straf is voor zulke ego's.
Nog steeds niet bewust dat mensen naar de populisten gedreven worden door de gevestigde partijen en hun niet meer in contact zijn met de problemen van hun achterban?quote:Op woensdag 7 december 2022 09:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Groeit het aantal mensen met ontwikkelings- en gedragsstoornissen zo erg ja?
Zijn soort mensen? Is dat jouw mening of wat je denkt dat hij vind? Zijn soort mensen moet juist vlekkeloos zijn en elk vlekje mag groots uitgemeten worden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een principieel standpunt. De overheid moet zijn soort mensen gewoon met rust laten.
Maar waarschijnlijk had hij gewoon te veel gezopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |