abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207191987
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2022 23:48 schreef Cyan9 het volgende:
Het continue oproepen tot tribunalen en bestormingen van de tweede kamer getuigd wel van veel positieve energie,
Dit zal in de toekomst niet meer mogelijk zijn.

quote:
Verbod op politieke partijen straks mogelijk: 'Als laatste redmiddel'
Politieke partijen die de democratie ondermijnen of willen afschaffen, moeten straks door de allerhoogste rechter verboden kunnen worden. Dat maakt minister van Binnenlandse Zaken Hanke Bruins Slot mogelijk in de nieuwe Wet op de politieke partijen, die ze vandaag presenteert. "De Hoge Raad kan dit als laatste redmiddel opleggen als partijen de democratie kapot willen maken."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ls-laatste-redmiddel
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_207195847
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 17:06 schreef loveli het volgende:
Vanaf wanneer is hij eigenlijk gestopt met drinken?
Gisteren 23:00 vandaag begint hij weer opnieuw.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 11 maart 2023 @ 09:49:11 #278
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208322991
quote:
FvD'er, die celstraf riskeert om door rood rijden zonder rijbewijs, nu zonder autogordel in campagnefilmpje
FvD-Kamerlid Gideon van Meijeren is op weg naar een verkiezingsbijeenkomst gefilmd in een rijdende auto, terwijl hij geen veiligheidsgordel droeg. Meerdere eerdere incidenten in het verkeer hebben er al toe geleid dat hij veertien dagen celstraf riskeert.

Van Meijeren kwam recent nog in opspraak omdat hij zei ‘geheelonthouder’ te zijn nadat hij een blaastest had geweigerd. Die opmerkingen lokten reacties uit op social media; er doken meerdere beelden op waarop Van Meijeren bier of wijn lijkt vast te houden.

Volgens Van Meijeren wilde hij niet meewerken aan ‘lichamelijk onderzoek’, omdat hij zich naar eigen zeggen op dat moment door de politie geïntimideerd voelde. De politie snapte hem toen hij door rood reed op een scooter, terwijl zijn rijbewijs al was ingenomen. Dat rijbewijs heeft hij inmiddels weer terug. Maar hij moet later deze maand nog wel voorkomen voor het rijden terwijl zijn rijbewijs was ingevorderd. Dat is een misdrijf. Hij riskeert daarvoor een gevangenisstraf van veertien dagen.

Van Meijeren is nu in een filmpje te zien terwijl hij onderweg is naar een campagne-event in Twente, waar de partij ‘s avonds bijeenkwam in een zalencentrum. Op het rijden zonder autogordel staat een boete van 160 euro.

https://www.ad.nl/politie(...)gnefilmpje~a48b92f5/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 11 maart 2023 @ 09:50:31 #279
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208322999
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 11 maart 2023 @ 11:20:25 #280
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208323958
Reed ie naar tegen een brugpijler O-)
Met Sherry en Freek erbij O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 24 maart 2023 @ 16:59:59 #281
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_208519565

quote:
60 uur taakstraf voor Van Meijeren (FVD) voor door rood rijden zonder rijbewijs

Politicus Gideon van Meijeren van Forum voor Democratie (FVD) krijgt een taakstraf van zestig uur en een week voorwaardelijke gevangenisstraf voor rijden door rood licht met een deelscooter. Dat deed hij terwijl zijn rijbewijs eerder door de rechter was afgenomen.

De gevangenisstraf hoeft Van Meijeren pas uit te zitten als hij zijn taakstraf niet uitvoert. De overtreding vond plaats in december 2021. De politicus werd toen aangehouden.

De zaak tegen Van Meijeren werd vrijdag behandeld bij de politierechter in Den Haag. Het Kamerlid was niet aanwezig. In een mail aan de rechtbank bekende hij dat hij zonder rijbewijs op een snorfiets reed. Hij heeft daar spijt van, schrijft hij.

Van Meijeren was er naar eigen zeggen niet van op de hoogte dat hij een rijbewijs nodig had voor een snorfiets. "Maar ik realiseer me dat iedereen de wet behoort te kennen."

De officier van justitie had een taakstraf van 50 uur geëist en een week voorwaardelijk. Het 34-jarige Kamerlid was eerder zijn rijbewijs al kwijtgeraakt doordat hij had geweigerd mee te werken aan een blaastest tijdens het autorijden. De officier zei: "Hij had maling aan de invordering van zijn rijbewijs van nog geen twee weken daarvoor. Hij heeft zijn eigen belang gesteld boven het belang van de verkeersveiligheid."

De rechter kwam direct met het vonnis en hield zich vast aan de eigen richtlijnen die rechters toepassen. "Hij was niet verzekerd, rijdt twee keer rood licht. Hij heeft een voorbeeldfunctie. Ik hoef niet veel consideratie toe te passen", oordeelde de politierechter.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator vrijdag 24 maart 2023 @ 17:02:50 #282
236264 crew  capricia
pi_208519623
Rioolratten ontmaskerd.

quote:
Opvallend genoeg kwam bij de zitting aan het licht dat Van Meijeren in 2010 en 2011 ook al eens met drank op achter het stuur heeft gezeten. Dit kwam ter sprake toen de rechter zijn ‘strafblad’ besprak. Dit woog niet mee in de straf, omdat het langer dan vijf jaar geleden is.

De verklaring van Van Meijeren dat hij geheelonthouder zou zijn, staan in schril contrast met klachten van de beveiligingsdienst van de Tweede Kamer.
https://www.ed.nl/binnenl(...)hter-stuur~a0dba79f/

Die rijdt dus regelmatig met drank op achter het stuur. Gideon heeft een alcohol-probleem.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208519733
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
[ twitter ]

Aha. Ik bereid me alvast voor op een onzinnig relaas over de altijd liegende beveiligingsdienst.
Lekker man, feesten van belastinggeld. :) Die lachen zich rot
pi_208522670
Da's gewoon een alcoholist.
-nee-
  Moderator vrijdag 24 maart 2023 @ 20:48:40 #285
236264 crew  capricia
pi_208522744
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:46 schreef Marsenal het volgende:
Mja. Dat lijkt me wel.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208523123
Beetje principieel-rechtse kamerlid zit zijn straf langer uit omdat ze daar zelf ook voorstander van zijn.
pi_208528049
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Beetje principieel-rechtse kamerlid zit zijn straf langer uit omdat ze daar zelf ook voorstander van zijn.
De Gideon bende.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_208529264
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:46 schreef Marsenal het volgende:
Een verstikkende werksfeer in een toch al drukke baan maakt de alcoholist in je wakker. Helaas gebeurt dat vaker in de showbizz en de politiek. Nergens wordt zo veel gezopen als daar. Het gemaakte ballengedrag van de FvD-fractie maakt dat niet minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')