Ik betaal meer. Heb wat meer te besteden.quote:Op maandag 12 december 2022 23:19 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
En dat allemaal voor maar 12,50 per jaar en wat privegegevens openbaren.
Eindbaas! Ik neem aan dat je je smartengeld gedoneerd hebt?quote:Op maandag 12 december 2022 23:20 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik betaal meer. Heb wat meer te besteden.
De elite van WEF hebben die eraf gedraaid sowiesoquote:Op maandag 12 december 2022 22:45 schreef JohnWickPic het volgende:
Ok, ik ben bij het moment in het filmpje hoor.. Gideon zegt dat zijn wiel ineens erg begon te trillen en toen los kwam en hij zegt ook dat hij nergens tegenaan is gereden.. Dan zitten je wielbouten dus gewoon los. Punt. Opgelost.
Toen werd het bromfietscertificaat ingevoerd. Met een certificaat mocht je nog rijden als je rijbewijs ingenomen was. In 2006 is het een rijbewijs geworden.quote:Op maandag 12 december 2022 22:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gideon "Blijkbaar moet je sinds een paar jaar een rijbewijs hebben voor een snorfiets"...
Eh ja... 1996... "een paar jaar"...
Naja, ook dat is niet "een paar jaar"quote:Op maandag 12 december 2022 23:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Toen werd het bromfietscertificaat ingevoerd. Met een certificaat mocht je nog rijden als je rijbewijs ingenomen was. In 2006 is het een rijbewijs geworden.
Nee dat smartengeld was wel wat meer dan die 250 euro.quote:Op maandag 12 december 2022 23:21 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Eindbaas! Ik neem aan dat je je smartengeld gedoneerd hebt?
Ach, tijd is relatiefquote:Op maandag 12 december 2022 23:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Naja, ook dat is niet "een paar jaar"
Nee, waarschijnlijk zo'n Neanderthaler die de heleboel onder zeikt omdat hij zich anders niet mannelijk genoeg voelt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:09 schreef kladderadatsch het volgende:
Hihi, zou Gideon een zittend plassende 'man ' zijn?
Gideon plast niet in een wc-pot of urinoir. De urine van "The IronMan van de fractie" is een nectar waar Thierry maar niet genoeg van kan krijgen. Het werkt ook heel goed tegen Covid-19, griep en andere kwalen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk zo'n Neanderthaler die de heleboel onder zeikt omdat hij zich anders niet mannelijk genoeg voelt.
Het enige voordeel is dat het een klein ventje is dus de spetters kaatsen vanaf zijn Napoleonhoogte niet echt ver terug.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:50 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Gideon plast niet in een wc-pot of urinoir. De urine van "The IronMan van de fractie" is een nectar waar Thierry maar niet genoeg van kan krijgen. Het werkt ook heel goed tegen Covid-19, griep en andere kwalen.
Je weet dat monopoliegeld geen echt geld is?quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:13 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee dat smartengeld was wel wat meer dan die 250 euro.
Nerd.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je weet dat monopoliegeld geen echt geld is?
quote:Op donderdag 8 december 2022 15:53 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Gideon drinkt overigens geen druppel.
Misdadigers zijn het, afgekeurde politieagentjes.. TRIBUNALEN!!! En ze lekken nog informatie naar de pers ook.. Wij, de Fractie Verwarde Dieren hechten enorm veel waarde aan privacy en een democratische rechtsstaat!!quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ twitter ]
Aha. Ik bereid me alvast voor op een onzinnig relaas over de altijd liegende beveiligingsdienst.
Dat moeten we aan Thierry Bidet vragen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:06 schreef loveli het volgende:
Vanaf wanneer is hij eigenlijk gestopt met drinken?
Toen hij zwanger werd.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:06 schreef loveli het volgende:
Vanaf wanneer is hij eigenlijk gestopt met drinken?
Wel of niet fan van FvD, je kunt niet zeggen dat Forum Inside een goed programma is waar je trots op kunt zijn.quote:Op maandag 12 december 2022 23:15 schreef Ixnay het volgende:
Mensen wat ben ik toch trots om van deze partij lid te zijn.
Wat een bak positieve energie.
Wat een liefde.
Het FVD-klapvee gaat nog applaudisseren als ze een schijtsessie van Baudet uitzenden.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:20 schreef FYazz het volgende:
[..]
Wel of niet fan van FvD, je kunt niet zeggen dat Forum Inside een goed programma is waar je trots op kunt zijn.
Gister zitten kijken en los van de inhoud vond ik het een slecht programma. Setting komt amateuristisch over, verkeerd filmpje werd gestart, Baudet die van de hak op de tak gaat, kijkersvragen die niet worden beantwoord.
Ik had serieus een betere show verwacht gelet op de campagne- en marketingkracht van Baudet en FvD.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |