Een werkgever. Of wat mij betreft de club van je kinderen waar je graag trainer wil worden.quote:
’hahaha, je vader ja je vader die is nazi’. Kinderen pesten mekaar om de minste dingen.quote:Wie pest mijn kind dan en op welke manier?
Die schets ik je net. Je kunt slachtoffer worden van discriminatie, niet alleen jij maar ook je omgeving. Ik gun je dat uiteraard niet, maar dat is wel een van de grote redenen waarom dit soort gegevens bijzondere persoonsgegevens zijn.quote:Je noemt er 2, maar je noemt 2 hele slechte. Noem eens een scenario hoe ze mij echt willen pakken.
En al haalt FvD 40 zetels. Niemand gaat een coalitie met ze vormenquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Volgende verkiezingen worden het er weer een stuk of 8 en gaan partijen als BBB en Ja21 het goed doen. Dan komt de kiezer er achter dat zij heel graag willen regeren met VVD/CDA en dat zijn gaan doen wat ze willen.
FVD is de oppositiepartij die dingen echt fundamenteel anders willen. Wij gaan groot worden, wij gaan binnen 10 jaar 40 zetels halen.
100 miljoen miljard abonnementen op je naam/adres afsluiten en toestemming geven voor automatische incasso.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wie neemt mij niet aan dan?
Wie pest mijn kind dan en op welke manier?
Je noemt er 2, maar je noemt 2 hele slechte. Noem eens een scenario hoe ze mij echt willen pakken.
Daar ging mijn theequote:Op dinsdag 6 december 2022 23:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Volgende verkiezingen worden het er weer een stuk of 8 en gaan partijen als BBB en Ja21 het goed doen. Dan komt de kiezer er achter dat zij heel graag willen regeren met VVD/CDA en dat zijn gaan doen wat ze willen.
FVD is de oppositiepartij die dingen echt fundamenteel anders willen. Wij gaan groot worden, wij gaan binnen 10 jaar 40 zetels halen.
PVV, JA21, BBB, BVNL, SGP.quote:Op woensdag 7 december 2022 00:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En al haalt FvD 40 zetels. Niemand gaat een coalitie met ze vormen
Je verliest.quote:Op woensdag 7 december 2022 00:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een werkgever. Of wat mij betreft de club van je kinderen waar je graag trainer wil worden.
[..]
’hahaha, je vader ja je vader die is nazi’. Kinderen pesten mekaar om de minste dingen.
[..]
Die schets ik je net. Je kunt slachtoffer worden van discriminatie, niet alleen jij maar ook je omgeving. Ik gun je dat uiteraard niet, maar dat is wel een van de grote redenen waarom dit soort gegevens bijzondere persoonsgegevens zijn.
En over dat pesten. Die kinderen in de klas/schaakclub/pianoles van mijn dochter gaan dus in dat gelekte FVD register zoeken. Dan komen ze mijn naam tegen. En dan gaan ze mijn dochter daarmee confronteren...quote:Op woensdag 7 december 2022 00:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een werkgever. Of wat mij betreft de club van je kinderen waar je graag trainer wil worden.
[..]
’hahaha, je vader ja je vader die is nazi’. Kinderen pesten mekaar om de minste dingen.
[..]
Die schets ik je net. Je kunt slachtoffer worden van discriminatie, niet alleen jij maar ook je omgeving. Ik gun je dat uiteraard niet, maar dat is wel een van de grote redenen waarom dit soort gegevens bijzondere persoonsgegevens zijn.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:51 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee.
Oekraïne is meer dan alleen een pro-Biden dictator.
Dat ik Nederlander ben wil ook niet zeggen dat ik pro-Rutte ben en anti-Poetin.
Man wat zou ik graag willen dat Poetin Nederland veroverde en ons van dat corrupte en verotte Den Haag zou afhelpen.
Dit gelooft echt niemand, gezien de intellectuele armoe die jij ten toon spreid op een vroege woensdagnacht. Noch dat je een eigen bedrijf hebt met werknemers.quote:Op woensdag 7 december 2022 00:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En over dat pesten. Die kinderen in de klas/schaakclub/pianoles van mijn dochter gaan dus in dat gelekte FVD register zoeken. Dan komen ze mijn naam tegen. En dan gaan ze mijn dochter daarmee confronteren...
Zie je dat voor je?
Bovendien is het voor het voorbeeld totaal irrelevant, vul waar 'aannemen' staat inhuren/klant worden in en de kern van het punt blijft gewoon staan.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit gelooft echt niemand, gezien de intellectuele armoe die jij ten toon spreid op een vroege woensdagnacht. Noch dat je een eigen bedrijf hebt met werknemers.
But anyway....
Gideon is een complete randmongool dus dit verbaast me niks.
En dat mag toch ook niet, mensen afwijzen/aannemen gebaseerd op politieke voorkeur?quote:Op woensdag 7 december 2022 01:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bovendien is het voor het voorbeeld totaal irrelevant, vul waar 'aannemen' staat inhuren/klant worden in en de kern van het punt blijft gewoon staan.
Nee natuurlijk mag het niet, maat dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt, bewust en onbewust. En dat is wel degelijk een risico dat je loopt als dit soort gegevens op straat liggen.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat mag toch ook niet, mensen afwijzen/aannemen gebaseerd op politieke voorkeur?
Prachtmensen, die fvd-ers.
Wat is daar ongeloofwaardig aan? Waarom zou ze niet in een klas of op een schaakclub/pianoles zitten?quote:Op woensdag 7 december 2022 01:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit gelooft echt niemand, gezien de intellectuele armoe die jij ten toon spreid op een vroege woensdagnacht. Noch dat je een eigen bedrijf hebt met werknemers.
But anyway....
Gideon is een complete randmongool dus dit verbaast me niks.
Het antwoord op je vragen staat in de post die je quote.quote:Op woensdag 7 december 2022 02:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wat is daar ongeloofwaardig aan? Waarom zou ze niet in een klas of op een schaakclub/pianoles zitten?
Waarom zou ik geen werknemers hebben? Moet je daar een speciale vaardigheid voor hebben?
Nou ja...dan is mijn opmerking dat Gideon een complete randdebiel is best ontopic toch?quote:Op woensdag 7 december 2022 01:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk mag het niet, maat dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt, bewust en onbewust. En dat is wel degelijk een risico dat je loopt als dit soort gegevens op straat liggen.
Maar we gaan wel heel erg off-topic. Dot topic gaat over een tokkie die door rood rijdt op een snorfiets waar hij helemaal niet op mag rijden omdat zijn rijbewijs is ingevorderd nadat hij een blaastest weigerde toen de politie zijn auto met drie wielen aantrof... Wat een soap
alcoholvrij bier? ik stel slechts vragen.quote:Op woensdag 7 december 2022 02:10 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Lees de heel draad even, erg interessant deze aflevering van geheelonthouder ontmaskerd.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
1. Niet waar. Meerdere fouten. Gideon vergelijkt de discriminatie van mensen die "ongevaccineerden" genoemd werden met de jodenvervolging in de jaren 30. Let op: dit is iets anders dan de tweede wereldoorlog. En "ongevaccineerden" zet ik tussen aanhalingstekens omdat het per definitie niet om een vaccin ging. Het werkte niet. Het deed niets tegen het ziek worden, het verspreiden of tegen de symptomen. Een vergelijking maken mag. Als je 2 dingen met elkaar vergelijkt dan is dat niet dat je ze aan elkaar gelijkstelt. Als je het discrimineren van "ongevaccineerden" vergelijkt met het discrimineren van joden in de jaren 30 dan zijn er heel veel verschillen, maar ook overeenkomsten. Vergelijken is niets anders dan 2 dingen naast elkaar leggen en kijken/onderzoeken wat de verschillen en wat de overeenkomsten zijn. Dat is wat Gideon deed en ik zie daar niets kwaads in.
2. Gideon heeft een zus die een relatie heeft met iemand met een donkere huidskleur en zelf had Gideon destijds ook een getinte vriendin. Deze onderlinge chat tussen Thierry en Gideon in een groep was een grap. Natuurlijk is er niets mis aan een relatie met iemand met een andere huidskleur. Wat mensen zoals jij en de auteur van deze bron heel graag willen, is een beeld neerzetten dat FVD kamerleden een stel racisten zijn. En het wordt steeds zo geframed dat dombo's het nog gaan geloven ook.
3. Iemand die de holocaust bagatelliseert of (nog erger) ontkent is een totale idioot naar mijn mening. Er is overduidelijk bewijs van joodse mensen die destijds zijn opgepakt, verdwenen en terugkwamen in de registers van o.a. de concentratiekampen. Het is zeer kwalijk dat dit ontkent wordt want het zou betekenen dat wij niets leren van dit soort tragische gebeurtenissen. Gideon vindt echter dat het totaal geen zin heeft om dit soort ontkenners de mond te snoeren. Zij zullen alleen maar uitgelachen worden. Als je dit soort mensen hun woord laat doen dan zou je de argumenten kunnen horen van deze mensen en dan kom je al snel tot de conclusie dat ze niets van de geschiedenis snappen. Met cancellen of silencen bereik je niks. En als je te veel gaat silencen (ook op andere onderwerpen) dan krijg je een "ministerie van waarheid" en dat doet toch wel erg denken aan 1984 van George Orwell.
4. Wederom zo'n verhaal waarin flink geknipt is. De revolutie die nu bijvoorbeeld in Iran gaande is, is ook (helaas) gewelddadig en juist de D66 types juichen dit toe. Als er grondrechten geschonden worden is het wachten op verzet/revolutie. Gideon denkt dat dit nodig is en het lijkt hem vanzelfsprekend dat dit de volgende stap is. Hij hoopt dat deze regering valt, al dan niet door burgerlijke opstand, maar het is niet waar dat hij het gewelddadige aspect verheerlijkt. Hij roept ook helemaal niet op tot geweld. Hij roept steeds op tot burgerlijke ongehoorzaamheid.
FVD zijn geen antisemieten, geen racisten, geen holocaustontkenners (ook bagatelliseren ze het niet), ook verheerlijken ze geweld niet.
Er wordt volop geframed om FVD zo slecht mogelijk voor de dag te laten komen. En jij doet daar graag aan mee want je hekelt FVD.
Het is juist D66 dat oppositiepartijen wil verbieden. Het is juist D66 dat wapens aan nazi's wil sturen en daarmee de grondrechten van etnische minderheden wil schenden.
Ik ken FVD goed en het is een keurige partij met keurige mensen. De bijeenkomsten barsten van de positieve energie en ik heb er enorm veel lieve mensen leren kennen. Vergelijk het FVD congres wat gewoon een feest is eens met een VVD/D66/CDA congres. Wat een verschil. Het lijkt wel leven en dood. FVD zijn naar mijn mening de good guys en ik ben dankbaar dat we zo'n fijne en gezellige partij in Nederland hebben.
Hij gaat echt niet zitten, hoor.quote:Op woensdag 7 december 2022 06:19 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
2 weken cel voor een beetje brommer rijden? Wat zeg ik, snorfiets... Die gaat maar 25 km per uur.
Christus op een stokje zeg. Dat vind ik een beetje overkill.
Ok ok, het is voor rijden zonder rijbewijs. Maar in godensnaam, een snorfiets! Die gaat maar een fractie harder dan een gewone niet elektrische fiets. Wielrenners rijden dat voorbij. Oma op haar wel elektrische fiets gaat even hard.
Als ik niet meewerk aan een blaastest dwingen ze me ookquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is echt geweldig om te lezen.
Die 2 weken cel is blijkbaar de maximum straf voor rijden zonder rijbewijs, ik denk dat de wet geen onderscheid maakt wat betreft het voertuig waarmee het gebeurt. Maar ik verwacht dat een rechter daar rekening mee zal houden. Dat hij door het rood reed is wel een verzwarende omstandigheid.quote:Op woensdag 7 december 2022 06:19 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
2 weken cel voor een beetje brommer rijden? Wat zeg ik, snorfiets... Die gaat maar 25 km per uur.
Ok ok, het is voor rijden zonder rijbewijs. Maar in godensnaam, een snorfiets! Die gaat maar een fractie harder dan een gewone niet elektrische fiets. Wielrenners rijden dat voorbij. Oma op haar wel elektrische fiets gaat even hard.
Omdat het wettelijk nou eenmaal verplicht is een geldig rijbewijs te hebben als je een gemotoriseerd voertuig bestuurt en tevens verboden om door rood te rijden.quote:Op woensdag 7 december 2022 06:19 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |