podcasttempoquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Het enige fijne aan Bern is, dat hij op dicteertempo praat
Als ze iets niet is ,dan is het een snolquote:
Ik moet haar niet.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ze iets niet is ,dan is het een snol
Je kent de betekenis van snol vast ook
Mexx komt in de buurt van pijp "snol"quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ze iets niet is ,dan is het een snol
Je kent de betekenis van snol vast ook
Of Moraima die hoestquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:41 schreef Ireth het volgende:
Harder lullen Sas!!! Mijn volume staat voluit!![]()
* Ireth pakt oortjes...
Als ze er nu een alarm in durven te gooien
Ik ben eerder bang dat Wanda die deur weer open gooitquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:41 schreef Ireth het volgende:
Harder lullen Sas!!! Mijn volume staat voluit!![]()
* Ireth pakt oortjes...
Als ze er nu een alarm in durven te gooien
Zeik wijfquote:
Die is ook niet leuk maar Sas wil van hem af.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee die zemel is idd veel leuker
Doet de halve bevolking... maar om nou te zeggen dat hij een teringlijer is..quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:42 schreef Seattle het volgende:
Bern gelooft niet in de liefde. Hij heeft waarschijnlijk mensen gekwetst door vreemd te gaan?
Goh, verrassendquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is ook niet leuk maar Sas wil van hem af.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is ook niet leuk maar Sas wil van hem af.
Zoiets haal ik hier ook uitquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:44 schreef Seattle het volgende:
Mijn voorzichtige conclusie is is dat Bern bekend heeft dat hij een notoire vreemdganger is
Ja echt kap er dan meequote:
Ja daar lijkt het opquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:44 schreef Seattle het volgende:
Mijn voorzichtige conclusie is is dat Bern bekend heeft dat hij een notoire vreemdganger is
Jesus hoe oud is die gast ? Wat een misdaadquote:
Vreemd is 'n gek woord, hij stelt zich voor aan zijn neukertje dus ga je niet vreemdquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Doet de halve bevolking... maar om nou te zeggen dat hij een teringlijer is..
Of gaat hij stelselmatig bij elke vriendin vreemd en issie er trots op?
Is toch niet gezegd wat het is?quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:45 schreef woxxel het volgende:
jezus, is dit allemaal door t vreemdgaan in een eerdere relatie?
Ze gedaagd zich minstens alsof hij iemand of haar heeft verkracht, ze hebben nog niet eens wat .
Het wordt steeds spannenderquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:45 schreef Moeraskat het volgende:
Sas: ga je het ze vertellen?
Bern: ja ….
Sas: waarom ?
Bern: stilte…
De slachtoffersquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:46 schreef HappyCharly het volgende:
Sasha vraagt: ga je het ze vertellen?
Wat dan? Tegen wie?
Tegen zijn oudersquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:46 schreef HappyCharly het volgende:
Sasha vraagt: ga je het ze vertellen?
Wat dan? Tegen wie?
Beterquote:
Oh pleasequote:Op dinsdag 6 december 2022 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij stuurt ff 'n DM naar zijn ouders
Tuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet, dat had ie al gezegdquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:49 schreef Flow3r het volgende:
Hij heeft iemand in de buitenwereld ? is getrouwd ? wat wat waaaattt
Als ik Fok mag geloven is dat normaal tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:49 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens mij datete hij met meerdere vrouwen tegelijk!
Zonder dit tegen hen te zeggen
Joh dat is normaal tegenwoordig. Daten is al watsapp versturenquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:49 schreef D. het volgende:
Hij weet niet meer hoelang ie aan het daten was
Ehhh....
LOLquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik Fok mag geloven is dat normaal tegenwoordig
nou nou! bel de wouten! wat een drama xDquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:49 schreef HappyCharly het volgende:
Hele bussen met vrouwvolk/manvolk stonden voor zijn huis te wachten voor 'n nummertjequote:Op dinsdag 6 december 2022 17:49 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:50 schreef puzziepie het volgende:
Bern heeft dus meerdere liefjes tegelijk gehad
Sasha: dat wat jou overkomen is doe je een ander aan, waarom? Als je weet hoe pijnlijk het is?quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:44 schreef Moeraskat het volgende:
Bern: ik kan er niet concreet wat over zeggen want mensen luisteren mee. M’n ouders bijvoorbeeld
Er is daadwerkelijk wel wat voorgevallen.
Sasha: dat wat jou overkomen is doe je een ander aan, waarom? Als je weet hoe pijnlijk het is?
Bern: omdat ik een klootzak ben. Op zo’n moment
Oke, snap dat Sascha dat niet wil, hoe we haar kennen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Bern wil geen monogame relatie, dat is alles..
Dat Sas eigenlijk niet verliefd wilde worden en dit nu aangrijpt om hem te dumpen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:45 schreef HappyCharly het volgende:
Maar is het dat hij vreemdgaat en niet kan veranderen?
Want als hij wel voor Sacha wil gaan en verliefd is, is het toch oke?
Wat missen we hier?
Prima als iedereen dat weet, en ook van te voren weetquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:53 schreef IkFok het volgende:
Dus bern is een soort anton heijboer type
Mooi stukje voor in de sv 😉quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
Bern: omdat ze uiteindelijk moeten weten waar ze aan beginnen.
Sas: hoe bedoel je?
Stilte…..
Sas: dat ze nog ja zeggen en het willen?
Bern: in die veronderstelling leef ik niet
Stilte…
Sas: zodat ze weten waar ze aan beginnen? Waarom?
Bern: ben in m’n hoofd aan het bedenken hoe ik het moet formuleren. Wat de lading dekt.
Bern: het was geen relatie, het was nog niks serieus. Het was daten.
Sasha’s gezicht vertrekt
Sas: hoe lang was je al aan het daten?
Bern: weet ik niet. We praten hier niet over een half jaar.
Sas: dachten zij dat ze de enige waren?
Bern: is er een punt waar je heen wil met dit gesprek?
Sas: ik wil uitvinden wat ik wil, ik probeer je te begrijpen. Het gaat zo tegen m’n normen en waarden in tegen wat ik wil en vind. Ik zoek logica of een reden. Ik wil je begrijpen zoals je doet of bent of doet zoals je bent. Als je er niet over wil praten is ook goed…
Bern: zie jij… leef jij in de…. Kun jij van een persoon tegelijkertijd houden of nee sorry… kan jij van twee mensen tegelijkertijd houden.
Sas: van twee
Bern: niet van je vader en je moeder
Sas: ik snap wat je bedoelde
Bern: kan je voorkomen van wie je houd of verliefd word.
Sas: nee is een chemisch stofje
Bern: dan zijn we het daar over eens.
Sas: je hebt letterlijk gezegd gister of eergisteren gezegd dat dit een manier van leven is.
Bern: maar ik wil dat overboord gooien. Ik ben bereid anders te handelen en naar dingen anders te kijken.
Sas: natuurlijk zeg je dat nu. We zitten nu in deze ruimte. Daarbuiten is dat niet zo. We zitten hier pas drie maanden. Ik ben nu nog nieuw voor je.. straks niet meer.
Zou voor mij ook een afknapper zijn, snap Sasha wel in deze.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat zij dat eerder had willen weten
Sas moet nu wel knopen gaan doorhakken , ze weet nu wat ze moet wetenquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat dit het onslaggesprek was
precies, en afleren doet hij het toch niet dus zal zij, met deze wetenschap, altijd blijven denken aan het “wat als” idee..quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oke, snap dat Sascha dat niet wil, hoe we haar kennen.
Maar kom op, was dat het drama?
Had ie misschien wel ff eerder moete zeggen..
"Ik wil niks meer met je."quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:53 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat Sas eigenlijk niet verliefd wilde worden en dit nu aangrijpt om hem te dumpen.
Ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zou voor mij ook een afknapper zijn, snap Sasha wel in deze.
Mja, maar ze is wel verliefd, en ze zitten daar mogelijk nog 9 maandenquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sas moet nu wel knopen gaan doorhakken , ze weet nu wat ze moet weten
Vreeeseelijk programmaquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bern wil dus 'n heel nest "Sister Wifes"maar niet voor vast
Oh okquote:
ik denk dat ze doelde op “hun” als in de groepquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:57 schreef mootie het volgende:
Geen idee waarom hij dat aan zijn ouders moet vertellen trouwens.
afknapper oke,quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zou voor mij ook een afknapper zijn, snap Sasha wel in deze.
En ze nog steeds heeftquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:57 schreef puzziepie het volgende:
Nou meerdere vrouwen daten lijkt me nog niet zo'n probleem , maar ik begrijp dat Bern voor langere periode met die meerdere vrouwen tegelijk datete
Zijn vader is Domine?quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:57 schreef mootie het volgende:
Denk dat er tussen zijn ouders ook zoiets is voorgevallen en dat dat pijnlijk wasquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:57 schreef mootie het volgende:
Max 2 maanden. Hoor ik nu.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:57 schreef puzziepie het volgende:
Nou meerdere vrouwen daten lijkt me nog niet zo'n probleem , maar ik begrijp dat Bern voor langere periode met die meerdere vrouwen tegelijk datete
Zonder dat te zeggen, daar wringt de schoen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:57 schreef puzziepie het volgende:
Ze had niets met hem. Hij had ook niets kunnen zeggen. Hij is eerder niet vreemd gegaan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:57 schreef HappyCharly het volgende:
Maar het teringlijerachtige is dus dat hij met meerdere mensen date en het niet deelt met hen?
Want Sacha zegt: je wil je toch met hen bespreken?
Dat is wel sneaky, zou ik ook echt pislink/ ontroostbaar van zijn. Wat een lulhannes.
Maar Sascha, nu weten we dit: dumpen en door. Hij laat zien dat hij onbetrouwbaar is en weinige moreel besef heeft hierin. Hij laat zien hoe hij is. Geloof het.
Drama om Niets 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:58 schreef mootie het volgende:
Wat een sof.
Het was gewoon daten, ze wisten dat het geen relatie zou worden.
Ze zei iets over dat ze op hem wachten ?quote:
Nee hij zei het was nog datequote:Op dinsdag 6 december 2022 17:58 schreef HappyCharly het volgende:
Bern verandert zijn verhaal wel steeds een beetje, dat het niet helemaal duidelijk is of hij gewoon wat scharrelde of al half een relatie had en wat hij precies zei..
Dat is niet lang maar ook zeker niet kort als je met meer vrouwen tegelijk datequote:
Ik denk dat als je casual date, je niet mag verwachten dat de ander jou als enige ziet.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zonder dat te zeggen, daar wringt de schoen.
Het daten an sich is gewoon poly, hartstikke hip
Brrrr voor je in de slaapkamer bent zijn we 'n week verderquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:00 schreef juul. het volgende:
Nou komt de belangrijkste vraag: wat zien die vrouwen in die zijige Bern
Ik bedoel als je denkt te daten met iemand en hij date nog met 8247832 mensen zonder te delen, das gewoon kut en dan is hij gewoon een lulquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had niets met hem. Hij had ook niets kunnen zeggen. Hij is eerder niet vreemd gegaan.
Ditquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:01 schreef D. het volgende:
Het feit dat Bern ieder woord wat ie zegt grondig afweegt geeft mij toch het idee dat het niet helemaal oprecht is
Nee, ze wisten dat hij een jaar weg zou gaan. Dus dat een relatie geen optie was.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze zei iets over dat ze op hem wachten ?
Daaruit maak ik op dat ie nog steeds relaties heeft met andere dames
Het zou mij niet verbazen maar dan ga ik invullenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze zei iets over dat ze op hem wachten ?
Daaruit maak ik op dat ie nog steeds relaties heeft met andere dames
Hij kapt als de vrouwen beginnen over kennismaken met de oudersquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is niet lang maar ook zeker niet kort als je met meer vrouwen tegelijk date
Ik verwacht dat als je echt date en niet scharrelt, dat het exclusief is. Het is wel zo fatsoenlijk datde ander zegt dat ie met meerderem datequote:Op dinsdag 6 december 2022 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat als je casual date, je niet mag verwachten dat de ander jou als enige ziet.
Ik zou dat wel willen overigens.
ja precies ! Ze weet nu wat ze wilde weten , trek je conclusies , doe er wat mee en hou opquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:01 schreef Flow3r het volgende:
Mja, ze wou geen relatie met hem, en door
Daten is niet neukenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik bedoel als je denkt te daten met iemand en hij date nog met 8247832 mensen zonder te delen, das gewoon kut en dan is hij gewoon een lul
Maar in deze situatie zou ik zeggen: door.
Ligt er ook maar aan. Zie je elkaar 3 keer per week, eens per week, om de week.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is niet lang maar ook zeker niet kort als je met meer vrouwen tegelijk date
mijn idee ookquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:01 schreef D. het volgende:
Het feit dat Bern ieder woord wat ie zegt grondig afweegt geeft mij toch het idee dat het niet helemaal oprecht is
omdat vrouwen praten om het praten en mannen praten om iets te zeggen.. daarom kiezen wij onze woorden vaak zorgvuldigquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:01 schreef D. het volgende:
ze krijgt geen garanties, dus kiezen of delenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja precies ! Ze weet nu wat ze wilde weten , trek je conclusies , doe er wat mee en hou op
Yepquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:03 schreef Vlinder1974 het volgende:
heeft hij meerdere vrouwen tegelijk gedate? is dat het probleem?
quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:03 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ja laten we haar neukertjes even ter spraken brengenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeveel "recht" denkt Sasje eigenlijk te hebben op Berns verleden
Dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:02 schreef Dotteke het volgende:
Als het jou niet lukt doet het mij pijn. Zegt Sas
Goed ideequote:Op dinsdag 6 december 2022 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja laten we haar neukertjes even ter spraken brengen
Jipquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:03 schreef Vlinder1974 het volgende:
Stamel....jij.....ook zo?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:03 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
omdat vrouwen praten om het praten en mannen praten om iets te zeggen.. daarom kiezen wij onze woorden vaak zorgvuldig
Niet eerlijk over geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:03 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ik weet niet wat Bern zijn definitie is. Daar lijkt het wel op. Al dit drama voor een etentje met 2 verschillende vrouwen lijkt me sterk...quote:
Ik vind dat ook hoor, maar zo daten mensen vaak niet meer.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik verwacht dat als je echt date en niet scharrelt, dat het exclusief is. Het is wel zo fatsoenlijk datde ander zegt dat ie met meerderem date
Veelquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
Hij is in een relatie niet vreemdgegaan. Dus volgens mij valt het wel mee.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
En aangezien Bern het een levensstijl noemt , denk ik dat Sas daar genoeg conclusies uit kan halen
aha goeie maar bern komt niet zomaar weg met die uitlegquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:03 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
omdat vrouwen praten om het praten en mannen praten om iets te zeggen.. daarom kiezen wij onze woorden vaak zorgvuldig
Oh pleasequote:
Oh @Aardappelpantoffel is een manquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:03 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Die krijgt al een stramme kabouter bij de gedachte dat het niet meer botert tussen de twee...quote:
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh @:Aardappelpantoffel is een man
Helemaal nix..tenzij het gaat over geslacht ziekten, of erfelijke ziekten als ze een baby willen neukenquote:
En hij heeft al die condooms meegenomen, om te daten?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Bern zijn definitie is. Daar lijkt het wel op. Al dit drama voor een etentje met 2 verschillende vrouwen lijkt me sterk...
quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:05 schreef Amputalent het volgende:
Ik ben arbeidsongeschikt, JOEPIEEEE!!!!
[ afbeelding ]
Joh schei uit. Mensen daten vaak.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dat ook hoor, maar zo daten mensen vaak niet meer.
Nou ja sorry dat daten was niet alleen leuk een avondje eten , daar kwam ook seks bijquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan. Zie je elkaar 3 keer per week, eens per week, om de week.
Hij vindt het op zich wel een fijne leefwijze. Maar hij is bereid om een normale relatie met haar te hebben. Zij denkt dat hij een open relatie wil. Ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:04 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dan nog zie ik het probleem voor sacha niet
wat mis ik?
Sas zoekt reden om hem te dumpen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is in een relatie niet vreemdgegaan. Dus volgens mij valt het wel mee.
Dat begrijp ik ook.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begrijp ik er nu uit dat Bern niet genoeg heeft aan 1 vrouw en dat hij wil proberen voor Sasha daarin te veranderen?
Ik heb het daar niet overquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meerdere dates in een zelfde periode lijkt mij wel vreemdgaan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op... maar het blijft wat onduidelijk..quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begrijp ik er nu uit dat Bern niet genoeg heeft aan 1 vrouw en dat hij wil proberen voor Sasha daarin te veranderen?
quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En hij heeft al die condooms meegenomen, om te daten?
Beter dan een berg zwangerschap testenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ze wil garanties voor de toekomst maar die krijg je nooitquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij vindt het op zich wel een fijne leefwijze. Maar hij is bereid om een normale relatie met haar te hebben. Zij denkt dat hij een open relatie wil. Ofzo.
in zijn profiel stond dat het echt een flirt is, dat hij zeker openstaat voor relaties en seks in de loodsquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Woont ie misschien nog thuis ?quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Meerdere dates in een zelfde periode lijkt mij wel vreemdgaan.
Dus dat, hij heeft alle schijn tegen...z.g.n. het politiek correcte links draaiende yoghurt etende Jesus-figuur uithangen...quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
in zijn profiel stond dat het echt een flirt is, dat hij zeker openstaat voor relaties en seks in de loods
Player play on
Of voor Sas 'n relatiegeschenk (morningafterpil)quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter dan een berg zwangerschap testen
Stuur ff door naar het uwv of de sociale dienst🙃quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:05 schreef Amputalent het volgende:
Ik ben arbeidsongeschikt, JOEPIEEEE!!!!
[ afbeelding ]
en waar het dan op neerkomt is dat hij dit wel wil veranderen omdat Sas er nu boos over is geworden en het niet zo ziet zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op... maar het blijft wat onduidelijk..
Hij is in relaties niet vreemdgegaam (maar define relatie)
hij heeft voor de loods met meerdere vrouwen tegelijk gedate en die wisten dat niet
Hij lijkt behoefte te hebben aan meerdere mensen... Maar daar issie niet enorm duidelijk over
Dat klopt dus niet. Meer is beter.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar mensen daten vaak niet meer enkel 1 persoon.
Stttt die lezen hier meequote:Op dinsdag 6 december 2022 18:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Stuur ff door naar het uwv of de sociale dienst🙃
je kan van een kilometer afstand ook wel zien dat laura ingalls een one man woman is toch?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh ... ik vraag me wel af hoe Bern had gedacht dat het wel zou verlopen toen hij tegen Sas vertelde dat hij graag een open relatie wil.
Ik schreef al eerder, Sas zei steeds dat ze geen relatie hadden en alleen maatjes waren. Het hebben van meerdere dates te gelijk is misschien niet netjes, maar als ze alleen maatjes waren waarom moest hij dat dan eerder zeggen ,waarom?. Een maatje de loods is toch veel minder als een liegdes relatie.Vind het juist eerlijk dat toen zij haar gevoelens bevestigde, hij het haar wel vertelde.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik verwacht dat als je echt date en niet scharrelt, dat het exclusief is. Het is wel zo fatsoenlijk datde ander zegt dat ie met meerderem date
Nee, of het nou een flirterig type is, of de meest saaie man ever.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze wil garanties voor de toekomst maar die krijg je nooit
Kom op zeg, ik ben Madeleine niet.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Stuur ff door naar het uwv of de sociale dienst🙃
Ik zag het in ieder geval welquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:11 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
je kan van een kilometer afstand ook wel zien dat laura ingalls een one man woman is toch?
Nou en? Kan je kiezenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou als je met drie mensen date en ze weten het niet van elkaar...
Zo irritant ook voor ons elke keer dat gestoorquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:12 schreef Flow3r het volgende:
waarom dan ook daar praten waar iedereen binnen kan lopen, ga dan ergens in een hoekje in de tuin zitten![]()
[ afbeelding ]
Hoe sta jij er dan in dat hij een open relatie wil?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:11 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik schreef al eerder, Sas zei steeds dat ze geen relatie hadden en alleen maatjes waren. Het hebben van meerdere dates te gelijk is misschien niet netjes, maar als ze alleen maatjes waren waarom moest hij dat dan eerder zeggen ,waarom?. Een maatje de loods is toch veel minder als een liegdes relatie.Vind het juist eerlijk dat toen zij haar gevoelens bevestigde, hij het haar wel vertelde.
Ik schreef al eerder, Sas zei steeds dat ze geen relatie hadden en alleen maatjes waren. Het hebben van meerdere dates te gelijk is misschien niet netjes, maar als ze alleen maatjes waren waarom moest hij dat dan eerder zeggen ,waarom?. Een maatje de loods is toch veel minder als een liegdes relatie.Vind het juist eerlijk dat toen zij haar gevoelens bevestigde, hij het haar wel vertelde.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Juist,hoeveel lijken komen er nog bij haar uit de kast.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ik bedoelde tegen die stapels vrouwen die hij tegelijk date. Fijn als je gewoon weet hoe het zit. Wel zo netjes.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:11 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik schreef al eerder, Sas zei steeds dat ze geen relatie hadden en alleen maatjes waren. Het hebben van meerdere dates te gelijk is misschien niet netjes, maar als ze alleen maatjes waren waarom moest hij dat dan eerder zeggen ,waarom?. Een maatje de loods is toch veel minder als een liegdes relatie.Vind het juist eerlijk dat toen zij haar gevoelens bevestigde, hij het haar wel vertelde.
Nee..ze beschermt zichzelf .. en dat is verstandig. Hij wil voor haar proberen monogaam te zijn.. Nou, ik geef het je te doen als partner zijnde...quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:12 schreef engine het volgende:
Ze stelt zich verschrikkelijk aan dus. Goh wat een verrassing.
Niet mijn woordenquote:
Ja precies.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:12 schreef engine het volgende:
Ze stelt zich verschrikkelijk aan dus. Goh wat een verrassing.
Zijn het er nu al stapels?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik bedoelde tegen die stapels vrouwen die hij tegelijk date. Fijn als je gewoon weet hoe het zit. Wel zo netjes.
proberen...........dan laat je nog zoveel mogelijkheden open.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee..ze beschermt zichzelf .. en dat is verstandig. Hij wil voor haar proberen monogaam te zijn.. Nou, ik geef het je te doen als partner zijnde...
Dat daten is ook niet zo'n ding , maar heb je dan ook seks met al die vrouwen , want ik kan me voorstellen dat dat wel wat lastig kan zijn als je dat te horen krijgtquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar mensen daten vaak niet meer enkel 1 persoon.
Jap. Dat gaat niet werken. Misschien een jaar of 2 of 8.. maar het gaat stuk. Heb het van dichtbij gezien. Bij drie stellen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee..ze beschermt zichzelf .. en dat is verstandig. Hij wil voor haar proberen monogaam te zijn.. Nou, ik geef het je te doen als partner zijnde...
Het is wel mooi dat hij het wil proberen maar of het werkt nu zit je nog in de loods maar hoe gaat dat buiten. Ik vind ze leuk samen maar je moet er maar mee kunnen dealenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, of het nou een flirterig type is, of de meest saaie man ever.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Sas : Waar komt je opmerking vandaan .. over het samen zijn met meerderen. Daar zit een behoefte in.
Daten is meestal een bakkie koffie of een hapje etenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat daten is ook niet zo'n ding , maar heb je dan ook seks met al die vrouwen , want ik kan me voorstellen dat dat wel wat lastig kan zijn als je dat te horen krijgt![]()
Zoals Sas nu
Dat is een levensstijl vaak van mensenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe sta jij er dan in dat hij een open relatie wil?
Als ie het eergisteren niet wilde, en nu wel omdat Sasha het wil, dan geloof ik niet dat dat goed komtquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja![]()
Zo'n type als Erik zou je verwachten dat ie heel trouw zal zijn als ie eindelijk een relatie krijgt, maar denk dat juist hij de verleiding niet kan weerstaan als ie van meerdere dames aandacht krijgt, terwijl Bern misschien wel genoeg heeft rondgeneusd om nu wél een overwogen keuze voor Sas te kunnen maken en niet meer interesse in anderen zal hebben
Preciesquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie het eergisteren niet wilde, en nu wel omdat Sasha het niet wil, dan geloof ik niet dat dat goedkomt
hij is jong en nog zoekende, wil meerdere opties openhoudenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Sas : Waar komt je opmerking vandaan .. over het samen zijn met meerderen. Daar zit een behoefte in.
Heb je haar tekeer horen gaan afgelopen dagen?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hm ik geloof er geen fluit van. Maar ik hoef gelukkig niks van die gast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |