Hij vindt het op zich wel een fijne leefwijze. Maar hij is bereid om een normale relatie met haar te hebben. Zij denkt dat hij een open relatie wil. Ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:04 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dan nog zie ik het probleem voor sacha niet
wat mis ik?
Sas zoekt reden om hem te dumpen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is in een relatie niet vreemdgegaan. Dus volgens mij valt het wel mee.
Dat begrijp ik ook.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begrijp ik er nu uit dat Bern niet genoeg heeft aan 1 vrouw en dat hij wil proberen voor Sasha daarin te veranderen?
Ik heb het daar niet overquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meerdere dates in een zelfde periode lijkt mij wel vreemdgaan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op... maar het blijft wat onduidelijk..quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begrijp ik er nu uit dat Bern niet genoeg heeft aan 1 vrouw en dat hij wil proberen voor Sasha daarin te veranderen?
quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En hij heeft al die condooms meegenomen, om te daten?
Beter dan een berg zwangerschap testenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ze wil garanties voor de toekomst maar die krijg je nooitquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij vindt het op zich wel een fijne leefwijze. Maar hij is bereid om een normale relatie met haar te hebben. Zij denkt dat hij een open relatie wil. Ofzo.
in zijn profiel stond dat het echt een flirt is, dat hij zeker openstaat voor relaties en seks in de loodsquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Woont ie misschien nog thuis ?quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij stuurt ff 'n DM naar zijn ouders
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Meerdere dates in een zelfde periode lijkt mij wel vreemdgaan.
Dus dat, hij heeft alle schijn tegen...z.g.n. het politiek correcte links draaiende yoghurt etende Jesus-figuur uithangen...quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
in zijn profiel stond dat het echt een flirt is, dat hij zeker openstaat voor relaties en seks in de loods
Player play on
Of voor Sas 'n relatiegeschenk (morningafterpil)quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter dan een berg zwangerschap testen
Stuur ff door naar het uwv of de sociale dienst🙃quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:05 schreef Amputalent het volgende:
Ik ben arbeidsongeschikt, JOEPIEEEE!!!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |