podcasttempoquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Het enige fijne aan Bern is, dat hij op dicteertempo praat
Als ze iets niet is ,dan is het een snolquote:
Ik moet haar niet.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ze iets niet is ,dan is het een snol
Je kent de betekenis van snol vast ook
Mexx komt in de buurt van pijp "snol"quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ze iets niet is ,dan is het een snol
Je kent de betekenis van snol vast ook
Of Moraima die hoestquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:41 schreef Ireth het volgende:
Harder lullen Sas!!! Mijn volume staat voluit!![]()
* Ireth pakt oortjes...
Als ze er nu een alarm in durven te gooien
Ik ben eerder bang dat Wanda die deur weer open gooitquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:41 schreef Ireth het volgende:
Harder lullen Sas!!! Mijn volume staat voluit!![]()
* Ireth pakt oortjes...
Als ze er nu een alarm in durven te gooien
Zeik wijfquote:
Die is ook niet leuk maar Sas wil van hem af.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee die zemel is idd veel leuker
Doet de halve bevolking... maar om nou te zeggen dat hij een teringlijer is..quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:42 schreef Seattle het volgende:
Bern gelooft niet in de liefde. Hij heeft waarschijnlijk mensen gekwetst door vreemd te gaan?
Goh, verrassendquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is ook niet leuk maar Sas wil van hem af.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is ook niet leuk maar Sas wil van hem af.
Zoiets haal ik hier ook uitquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:44 schreef Seattle het volgende:
Mijn voorzichtige conclusie is is dat Bern bekend heeft dat hij een notoire vreemdganger is
Ja echt kap er dan meequote:
Ja daar lijkt het opquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:44 schreef Seattle het volgende:
Mijn voorzichtige conclusie is is dat Bern bekend heeft dat hij een notoire vreemdganger is
Jesus hoe oud is die gast ? Wat een misdaadquote:
Vreemd is 'n gek woord, hij stelt zich voor aan zijn neukertje dus ga je niet vreemdquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Doet de halve bevolking... maar om nou te zeggen dat hij een teringlijer is..
Of gaat hij stelselmatig bij elke vriendin vreemd en issie er trots op?
Is toch niet gezegd wat het is?quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:45 schreef woxxel het volgende:
jezus, is dit allemaal door t vreemdgaan in een eerdere relatie?
Ze gedaagd zich minstens alsof hij iemand of haar heeft verkracht, ze hebben nog niet eens wat .
Het wordt steeds spannenderquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:45 schreef Moeraskat het volgende:
Sas: ga je het ze vertellen?
Bern: ja ….
Sas: waarom ?
Bern: stilte…
De slachtoffersquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:46 schreef HappyCharly het volgende:
Sasha vraagt: ga je het ze vertellen?
Wat dan? Tegen wie?
Tegen zijn oudersquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:46 schreef HappyCharly het volgende:
Sasha vraagt: ga je het ze vertellen?
Wat dan? Tegen wie?
Beterquote:
Oh pleasequote:Op dinsdag 6 december 2022 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij stuurt ff 'n DM naar zijn ouders
Tuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij stuurt ff 'n DM naar zijn ouders
Nee, dat was het niet, dat had ie al gezegdquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:49 schreef Flow3r het volgende:
Hij heeft iemand in de buitenwereld ? is getrouwd ? wat wat waaaattt
Als ik Fok mag geloven is dat normaal tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:49 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens mij datete hij met meerdere vrouwen tegelijk!
Zonder dit tegen hen te zeggen
Joh dat is normaal tegenwoordig. Daten is al watsapp versturenquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:49 schreef D. het volgende:
Hij weet niet meer hoelang ie aan het daten was
Ehhh....
LOLquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik Fok mag geloven is dat normaal tegenwoordig
nou nou! bel de wouten! wat een drama xDquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:49 schreef HappyCharly het volgende:
Hele bussen met vrouwvolk/manvolk stonden voor zijn huis te wachten voor 'n nummertjequote:Op dinsdag 6 december 2022 17:49 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:50 schreef puzziepie het volgende:
Bern heeft dus meerdere liefjes tegelijk gehad
Sasha: dat wat jou overkomen is doe je een ander aan, waarom? Als je weet hoe pijnlijk het is?quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:44 schreef Moeraskat het volgende:
Bern: ik kan er niet concreet wat over zeggen want mensen luisteren mee. M’n ouders bijvoorbeeld
Er is daadwerkelijk wel wat voorgevallen.
Sasha: dat wat jou overkomen is doe je een ander aan, waarom? Als je weet hoe pijnlijk het is?
Bern: omdat ik een klootzak ben. Op zo’n moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |