quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
vercrackte pinguin
prachtig taalgebruik
Nou ik zag haar zaterdag anders ook erg uitdagen , dan kan je wel de naam van je vriendje roepen maar dat komt dan wel wat dubbel overquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
Zolang WandaWaffel continue Ivo blijft roepen kunnen ze giebelen wat ze willen maar gebeurt er nix tussen die twee....
Is wel een cockblocker jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
Zolang WandaWaffel continue Ivo blijft roepen kunnen ze giebelen wat ze willen maar gebeurt er nix tussen die twee....
[ afbeelding ]
Is gewoon een tokkiequote:Op dinsdag 6 december 2022 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
Word echt een beetje moe van dat gescheld van Wanda
Ik heb nog niet zò gelachen deze RLS. Jasper is misschien wel de grootste intrigant, deze serie (en potentieel finalist naar mijn oordeel). En daar gaat Wanda ooit een keer achter komen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda en Jappie weer samen.
Wanda : 'Het is niet alleen hier, ik vertrouw mensen sws facking facking slecht. Als ik dat thuis al heb, 9 van de 10 keer, is dat hier nog veel groter. Hier speelt iedereen een spel, dus is het helemaal moeilijk wie je wel en niet kunt vertrouwen. En ik vertrouw mensen gewoon niet snel, want ze liegen altijd.'
[ afbeelding ]
Ik ga gokken, want ik heb het gemist.. maar zulk bloemrijk taalgebruik dat moet Wanda zijn. En er is maar 1 pinguin daar, Esther...quote:
Ik heb Wanda hele verhandelingen horen oreren over hoe "Thuis" maar dingen moet snappen wat allemaal er in die Loods gebeurd..quote:
Ik heb toch ook wel begrepen dat hij haar erg leuk vindt , leuker dan hij doet voorkomen. Met dank aan de mensen die mij op die filmpjes wezen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:01 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zò gelachen deze RLS. Jasper is misschien wel de grootste intrigant, deze serie (en potentieel finalist naar mijn oordeel). En daar gaat Wanda ooit een keer achter komen.
Geschommeld tot 6 u in de ochtend, met knuffels en diepe gesprekken, en in de ochtend bijna huilend op jefs kantoor vragen voor een gesprek met achter..quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik zag haar zaterdag anders ook erg uitdagen , dan kan je wel de naam van je vriendje roepen maar dat komt dan wel wat dubbel over
In haar verdediging, die wou ze hebben omdat ze iets gedeeld had over haar ex wat ze eigenlijk niet wou.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Geschommeld tot 6 u in de ochtend, met knuffels en diepe gesprekken, en in de ochtend bijna huilend op jefs kantoor vragen voor een gesprek met achter..
Voorlopig niet hopelijk ... we moeten niet alleen maar saaie mensen overhouden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:03 schreef Yasmin__x het volgende:
Wanneer vliegt die Wanda er nou uit.
maar ook die gesprekken over trio's ,gangbangs ... Wanda had het hoogste woord ,haalde Jappie overal bij als het over seks dingen ging. (de halve nacht dus) Bern die boos op haar was omdat het allemaal zo raar overkwam en dat dat nog een ding ging worden .quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Geschommeld tot 6 u in de ochtend, met knuffels en diepe gesprekken, en in de ochtend bijna huilend op jefs kantoor vragen voor een gesprek met achter..
Hopen dat ze bij elk gevloek, 10.000 euro eraf gaat, en een gele kaart erbij.is ze binnen no time eruitquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:03 schreef Yasmin__x het volgende:
Wanneer vliegt die Wanda er nou uit.
Ja had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ga gokken, want ik heb het gemist.. maar zulk bloemrijk taalgebruik dat moet Wanda zijn. En er is maar 1 pinguin daar, Esther...
Gewoon haar maatjes wegstemmen. Kijken hoe ze dan isquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voorlopig niet hopelijk ... we moeten niet alleen maar saaie mensen overhouden.
Die gaan vanzelf 1 voor 1. De Vloek Van Kamer 3quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon haar maatjes wegstemmen. Kijken hoe ze dan is
De slappe spelers die nix verdienen bij de Spelen Voor Eten moeten ze snel dumpen.. hun aantal is nog vrij grootquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voorlopig niet hopelijk ... we moeten niet alleen maar saaie mensen overhouden.
“Wanda en de vloek van kamer 3”quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:07 schreef Seattle het volgende:
[..]
Die gaan vanzelf 1 voor 1. De Vloek Van Kamer 3
Kijk maar naar hoe het nu met Bern gaat. Ook in het webje van Wanda…quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Wanda en de vloek van kamer 3”
Klinkt als een Suske en Wiske.
Hm niet echt raar. Aangezien babet en Wanda niet samen gaan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:11 schreef Seattle het volgende:
[..]
Kijk maar naar hoe het nu met Bern gaat. Ook in het webje van Wanda…
Moet je dat wel consequent toepassen bij alle deelnemers natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Hopen dat ze bij elk gevloek, 10.000 euro eraf gaat, en een gele kaart erbij.is ze binnen no time eruit![]()
Berend heeft een half jaartje op een Rijncruiseschip gewerkt waar zo'n 100 man opzitten niet op de Holland Americaline ofzo. ( info van zijn eigen facebook)quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja best makkelijk te maken, zie ook berend lopen in de keuken net, die altijd werkt in de keuken op cruiseschepen, mss hem eens vragen neem dit over..
Ik heb een zwak voor Rupie , nog steeds .quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:25 schreef Seattle het volgende:
Heerlijk dat gehakketak tussen Moraima en Rupie. Ik vind Jeff ook op zijn leukst tussen die mensen
mirthe en zoe dan??quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
Zoowie in bed.... Isaac.. "Zo win jij je stemmen dus.."![]()
[ afbeelding ]
Soms roepen ze het omquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:25 schreef puzziepie het volgende:
Ik word daar wel moe van , en daar doen ze niets tegen
grappig dat zij elkaar blijkbaar voldoende respecteren dat ze ff heftig doen, elkaar aanspreken en weer dol op elkaar.. dat temperament.. te lollig..quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:25 schreef Seattle het volgende:
Heerlijk dat gehakketak tussen Moraima en Rupie. Ik vind Jeff ook op zijn leukst tussen die mensen
Ik wordt er kriegel vanquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:25 schreef Seattle het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:31 schreef ledn81 het volgende:
Moraima : "Ik ga rustig kijken wat ik nodig heb"
Rupi : "ja dat is goed, maar wel een beetje rustig snelll"
lol komt ze nu meequote:Op dinsdag 6 december 2022 16:33 schreef Ireth het volgende:
Wanda zou het niet leuk vinden als Ivor allemaal nare en negatieve dingen over Wanda kan lezen online...
Nou zeg dat internet dan maar op Ivor
Oeiquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Ivo thuis maar moet "teruglezen"
Eens! Ik kan hier ook enorm van genietenquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hier kunnen ze wel half uurtje mee vullen op 24Kitchen. Heerlijk die 2 in de keuken
Ze zit tegen Jasp aan te slijmen maar haar vriendje thuis moet maar snappen dat het nou eenmaal zo is ..quote:
Volgens haar snapt Ivor dat best wel, maar ja, de rest van de wereld hé... en das dan niet leuk voor Ivorquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zit tegen Jasp aan te slijmen maar haar vriendje thuis moet maar snappen dat het nou eenmaal zo is ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:39 schreef Flow3r het volgende:
Wanda heeft een maatje nodig, das allesIk erger me kapot aan WandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
jappie ligt daarquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:39 schreef puzziepie het volgende:
Volgens Wanda is de kamer van Rupie de grootste roddelkamer
Erger dan kamer 3
WTF![]()
Wat een wijf![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en die gaat er nog in mee ook
Mens is gek...Ook al doordat ze zo trots over haar verleden vertel. En zooo erg jaloers op alles en iedereenquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:39 schreef puzziepie het volgende:
Erger dan kamer 3
WTF![]()
Wat een wijf![]()
![]()
[ afbeelding ]
Te laaaaatquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:33 schreef Ireth het volgende:
Wanda zou het niet leuk vinden als Ivor allemaal nare en negatieve dingen over Wanda kan lezen online...
Nou zeg dat internet dan maar op Ivor
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gastenquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:39 schreef puzziepie het volgende:
Erger dan kamer 3
WTF![]()
Wat een wijf![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oeiquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:57 schreef KinKiJan het volgende:
Die recorder... die zou hij prima eens ongezien in K3 kunnen leggen
Niemand die een krimp gaf, toen Jeffrey dat apparaat aankondigde in de Centraal. Geen vragen van het waarom, of hoeveel dat heeft gekost. Hij heeft het hele zooitje in zijn macht. Een echte dict.......quote:
Denk dat ze allemaal wel door hebben dat het een FEBO ding is, het heeft geen zin om er tegen in te gaan ....quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:59 schreef Harry het volgende:
Niemand die een krimp gaf, toen Jeffrey dat apparaat aankondigde in de Centraal. Geen vragen van het waarom, of hoeveel dat heeft gekost. Hij heeft het hele zooitje in zijn macht. Een echte dict.......
Ik heb het idee dat het een FEBO ding is. Zal vast een verhaallijntje mee komen ofzo. Vind het niet eens echt bij Jeffrey passen eigenlijk. maargoed we gaan het zienquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Niemand die een krimp gaf, toen Jeffrey dat apparaat aankondigde in de Centraal. Geen vragen van het waarom, of hoeveel dat heeft gekost. Hij heeft het hele zooitje in zijn macht. Een echte dict.......
Volgens mij waren het oortjes met weer zo'n ieniemienie kort snoertje. Dat moet dan ik de zijkant van het scherm.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:57 schreef KinKiJan het volgende:
Die recorder... die zou hij prima eens ongezien in K3 kunnen leggen
Dat vermoeden heb ik ook, kan me niet herinneren dat hij eerder over een podcast gesproken heeft. Nou kan dan natuurlijk niet uitgezonden zijn, maar normaal verteld hij zijn geweldige plannen in overvloed tegen iedereen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Denk dat ze allemaal wel door hebben dat het een FEBO ding is, het heeft geen zin om er tegen in te gaan ....
hij kondigde aan dat hij het al had besteld.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Was Babettequote:Op dinsdag 6 december 2022 15:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gemist of 'n wegtrekker gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |